Bedankt allemaal. We wachten eerst even “de kritische periode af” en gaan dan even rustig kijken wat we allemaal nodig hebben. Mochten we dan dingen nodig hebben die jullie nog hebben dan laat ik het zeker even weten.
Veel babyspullen zoals maxi cosi hebben we gelukkig nog. Het zou in ieder geval om een box gaan die we nodig hebben. Die van ons was nog heel mooi, maar die hebben we verkocht.
Het vervelende is wel dat we net een nieuwe bank gekocht hebben. Een grotere hoekbank, zodat de feutauils wegkonden. Zodat Tim en Daan meer speelruimte op de grond hebben. Want die 2 feutauils namen wel erg veel ruimte in. Maar goed waar de box stond daar staat nu een deel van de hoekbank. We hebben dus niet echt meer een plek voor de bank. Haha ja midden in de kamer, maar dat is ook geen optie. Misschien dan maar tegen de eettafel ofzo. Maar goed dat zijn dingen voor latere zorg.
Kinderkleding van Tim en Daan hebben we nog allemaal. Maar als het een meisje wordt, dan hebben we daar niet veel aan ![]()
Hoe ik me verder voel? Nog steeds erg raar en bovenal ongeloofwaardig. Ik kan het nog steeds niet zo goed geloven dat ik echt zwanger ben. Heb bijv. ook de verloskundige nog niet gebeld. Dit weekend had ik zelfs het idee dat ik een blaasontsteking had. Nog niet laten testen, want daar twijfel ik ook weer aan. Maar voel op sommige momenten ineens een brandende pijn van onder. Maar goed niet specifiek met plassen en ook niet de hele dag. Heb dus nog niet laten testen bij de huisarts of het een blaasontsteking is. Maar het schijnt dat een blaasontsteking een zwangerschapstest ook onterecht kan beinvloeden. Maar goed vandaag heb ik weer zoiets van is het wel een blaasontsteking. Ben in ieder geval nu veel aan het drinken, want dat heb ik de afgelopen tijd niet zoveel gedaan.
Groetjes,
Sandra