Meldplicht voor Mama van Jasper!


#41

Morgen gaat het gebeuren! Wedden?!

Groetekes, Sje


#42

Vandaag officieel uitgeteld volgens je ticker toch? Spannend!!


#43

Je houd het wel spannend hoor! Erg herkenbaar die bilspier en echt niet fijn! Als je wil dat er wat schot in komt moet je bitter lemon gaan drinken en tepelstimulatie doen Maar zo te lezen vind je het nog wel prima zo hihi
Heel veel sterkte nog even

Groetjes


#44

Jaaaaaaaa, vandaag worden we tante want dat had ik zo met mama van Jasper afgesproken. Niks mis mee om op 9 september te bevallen! Hoewel ik wat geschiktere temperaturen had die dag in 2003. Haha!

Kom op Mama van Jasper, het gaat je lukken om vandaag een kleine mop in je armen te hebben!!!

Groetekes, Sje


#45

Kan jij ook weer aan de slag met je spiegeltje Sje !


#46

Hmmm, dan moeten beeb en deze mama wel heel erg hun best gaan doen, wil het vandaag nog gebeuren… Vrees dat dat m niet meer gaat worden, dus sje maar hopen dat miniboy een dochtertje krijgt die ze esther noemt zodat je alsnog met een spiegeltje aan de slag kan…
Morgen officieel uiterekend, dinsdag weer een bezoekje aan de gyn.
Maar idd het mag van mij nog best even blijven zitten, dinsdag wordt mn vader in zn lies gedotterd en mogelijk een stent geplaatst, dus ergens is t wel handig dat t pas na die tijd komt… Ook spannend!
Mn schoonmoeder is inmiddels zenuwachtiger dan mij, en die slaat op tilt als het deze keer een meisje blijkt te zijn …

Groetjes Carolien.

Lilypie Fourth Birthday tickers

pregnancy calendar


#47
quote:
Hmmm, dan moeten beeb en deze mama wel heel erg hun best gaan doen, wil het vandaag nog gebeuren.... Vrees dat dat m niet meer gaat worden,

De hoop niet opgeven! Bij onze jongste begonnen op zondagavond rond zevenen de weeën en een paar uur later om 01.05 uur werd ze geboren. Dus het kan nog makkelijk vandaag gebeuren!

Groetekes, Sje


#48

@Sje: om 1.05 uur is het toch echt al 10 september…

Spannend, dit topic! Zet 'm op!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#49

Ja, dat is al 10 september, maar ik wilde aangeven dat een bevalling snel kan gaan en als ze op dat tijdstip waarop ik dat berichtje schreef (rond 5 uur was dat) begonnen was aan zo’n zelfde bevalling, ze nog op 9 september een baby had gehad.

Zo bedoelde ik het eigenlijk, dat het in een kleine 6 uur gepiept kan zijn!

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 09 Sep 2012 22:04:56


#50

Nou ik moet jullie (en vooral Sje…) toch teleurstellen, 9 september is het niet geworden! Vandaag de uitgerekende datum, gisteravond liepen mn enkels vol met vocht, of dat nu van de warmte kwam of dat het voortekenen zijn…??? Na een nacht slapen zijn ze eigenlijk nog steeds dik dus dat beloofd wat voor vandaag.

En vannacht heb ik een spier onder mn schouderblad verrekt waardoor bewegen en inademen nu een beetje pijnlijk is… ik wilde mezelf even wat naar beneden schuiven, mn onderlijf ging wel maar mn bovenlijf bleef gewoon liggen volgens mij… niet echt handig. Dus heb manlief al gereserveerd voor een massage vanavond…(tja het heeft ook zo zn voordelen!)

Maar voor de rest heb ik nog steeds niets te klagen! Breng zo Jasper even naar Oma zodat ik weer even wat tijd voor mezelf en het huishouden heb, morgen wordt mn vader gedotterd, woensdag nog even stemmen, en dan ben ik er helemaal klaar voor… (dus dan ga ik aan de ananas…haha!)

Groetjes Carolien.

Lilypie Fourth Birthday tickers

pregnancy calendar


#51

Zo`n bevalling kan snel gaan…ik weet er alles van… 5uur begonnen mn weeen, 10 voor 7 is joël geboren!:smiley:

Liefs, Melanie



#52

Ik ga er maar vanuit dat t bij mij niet zo snel zal gaan, als alles deze keer normaal verloopt, dan zou dit mijn eerste normale bevalling zijn. Je weet het natuurlijk nooit, maar over het algemeen duurt een eerste bevalling wat langer dan een tweede toch?

Ben wel reuze benieuwd, en hoop natuurlijk dat het deze keer gewoon verloopt en ik het allemaal mag meemaken. Wel spannend zo’n bevalling, geen idee wat me te wachten staat (zal ook ongetwijfeld geen pretje zijn, maar onder narcose middels keizersnede je kind krijgen is ook zeker geen pretje) Ik denk maar zo dat als miljoenen vrouwen over de hele wereld het kunnen, ik het ook wel kan! En als het echt zo’n afschuwelijk drama zou zijn dan zouden vrouwen vast niet voor een tweede, derde, vierde kindje gaan… Zo, dat zijn mijn postief helpende gedachten, nu maar hopen dat ik die kan vasthouden!

Papa begint geloof ik wel zenuwachtig te worden… die liet gisteren zn nieuwe smartpfone in het bad vallen (en dat was natuurlijk mijn schuld, want ik belde m toen ie aan het badderen was en hij schrok zo van de telefoon dat ie m van schrik in het water liet vallen… haha nee hoor, ik ben helemaal niet gespannen… )

Ik ga eens even verder neuzen op ikke ben dan alleen maar mn eigen meldplicht topic (die ik natuurlijk wel het leukste vind!)

Groetjes Carolien.

Lilypie Fourth Birthday tickers

pregnancy calendar


#53

Je bent er nog! Spannend! Het is heel normaal dat iedereen een beetje zenuwachtig wordt, ik herken het zeker. Ik ben van Eva natuurlijk bevallen en ik dacht toen: ‘Dit doe ik niet meer!’ De pijn viel reuze mee, maar het was die dag heel warm en ik had het gewoon gehad op een gegeven moment. Maar dat was ik snel vergeten (die ‘vergeethormonen’ werken echt haha) en ik zag geen reden om het niet nog een keer te doen. Max werd heeeeeel snel geboren, ik had niet eens tijd om ‘au’ te zeggen bij wijze van. Dus ik zou het een derde keer ook weer gewoon doen. Maar toen de datum bij Max naderde, werd ik ook bangig. Je weet gewoon dat het pijn gaat doen en spannend is. Maar uiteindelijk duik je er gewoon in en laat je het over je heen komen allemaal. Ik vond de pijn zelf niet zo erg als ik vooraf had gedacht, meer vervelend. Maar bij iedereen is het anders, dus ik hoop voor je dat je deze keer natuurlijk kunt bevallen en dat het je achteraf mee is gevallen!

Rustig aan, we houden je in de gaten!!!

Groetjes Rainbow

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers


#54
quote:
Nou ik moet jullie (en vooral Sje...) toch teleurstellen, 9 september is het niet geworden!

Geen nood, je kunt nog steeds een spiegeltje verdienen als je in geval van een dochter die kleine mop Esther noemt, dat weet je he?!

Groetekes, Sje


#55

Ik snap je nu, Sje!

Spannend meid, ik hou je topic met smart in de gaten…

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#56

Spannend hoor, kan nu niet lang meer duren.

Succes nog even.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers


#57

Euh… Stilte?


#58

Nog steeds een stilte!!!

Liefs, Melanie



#59

Haha bij mama van Jasper kan stilte 2 dingen betekenen Of ze is bezig of al bevallen of ze heeft het te druk! We wachten in spanning af tot we wat horen

Groetjes


#60

Spannend!!!