Meldplicht voor Mama van Jasper!


#21

euhm nee, niet echt… aan welke eisen moet ie voldoen om op een spiegeltje te kunnen???

Lilypie Fourth Birthday tickers

pregnancy calendar


#22

Oh die spiegeltjes … Wat s er bijzonder aan maart om er ook kans op te maken … Trouwens jurian wil alleen maar een broertje, geen zusje hihi…

Nou nu heerlijk weer dus nog even genieten mama van Jasper …


#23

@Mama van Jasper, het moet bijv. geen fotokaartje zijn, dat is niet na te schilderen. Het moet na te schilderen zijn en dan moet het wel heel gek lopen, wil ik het niet kunnen gebruiken op een spiegeltje. Tot nu toe is eigenlijk alles me nog gelukt.

@Mini-boy, ik heb niks bijzonders in maart, maar als je een dochter krijgt en die noem je Esther, dan krijg je ook een spiegeltje! En dan maakt de geboortedatum niet uit! De vernoeming is genoeg!

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 03 Sep 2012 13:55:42


#24

Whaa … Zal het manlief vertellen dat de naam (als het een meisje is) al bekend is


#25

Goed geregeld, en dan krijg jij van mij zo’n spiegeltje als je bevallen bent! Sterker nog, ik kom het dan speciaal afgeven aan mijn lieve kleine naamgenootje!

Groetekes, Sje


#26

Jahaa en de spiegeltjes van Sje zijn supertof, weet ik uit ervaring! Dus ik zou de kindjes maar gauw naar haar vernoemen (wijzend vingertje). Hahaha! Heb ik met Eva niet gedaan, want haar tante heet al Esther!

Maar spannend allemaal zeg. Fijn dat je nog zo heerlijk kunt genieten in alle rust! 12-09-12 vind ik ook een mooie datum! Dus beeb, nog even blijven zitten!

Groetjes Rainbow

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers


#27

Even snel aan mn meldplicht voldoen! Dan een avondje bankhangen
Vandaag iets teveel in de weer geweest en dus last van mn bekken/bilspier, maar ja, na wat extra rust is dat morgen wel weer beter. Morgen gaat Jasper lekker naar het kdv, dus heb ik de dag voor mezelf! Verder alles goed en rustig.

Bedankt Kim voor je reactie bij Jaspers geboorte verhaal, dit gaat idd zo anders, heerlijk! Hoop dat het laatste stuk ook loopt zoals ik me voorstel!

Weet niet sje, of ik zo’n handig kaartje heb om na te schilderen…maar mocht t de 9de worden dan post ik het kaartje hier eerst wel even!

Nou, tot morgen maar weer,
Groetjes Carolien.

Lilypie Fourth Birthday tickers

pregnancy calendar


#28

Hallo allemaal!

Weinig nieuws te melden… Heb de keuken gereorganiseerd, niet vanuit nesteldrang, dan was het vast met meer zin gegaan, maar omdat ik t mezelf verplichtte . Zo opweg naar t zwembad voor het wekelijks baanzwemmen met een mede zwangere vriendin.

Lilypie Fourth Birthday tickers

pregnancy calendar


#29

ah, daar is ze! Ik begon al te denken dat we nu echt tante waren geworden.

Groetekes, Sje


#30

Wauw zwemmen zelfs nog… Doe maar actief!!


#31

Ik denk dat het zwemmen een beetje teveel is geweest, mamavanjasper heeft zich niet gemeld vandaag… !


#32

Haha zou het? Dat zal wel een heel spektakel zijn als de weeen ineens in het zwembad beginnen! Helemaal als midden in het zwembad je vliezen breken! Oef, haha! Ik ben heel erg benieuwd!

Groetjes


#33

Oh spannend, zou het nu echt? Mama van Jasper, waar ben je?

Groetekes, Sje


#34

Waaaah… Zou het???


#35

Spannend, ben heel benieuwd!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers


#36

Het begint nu wel heel lang te duren…

Liefs, Anne


#37

Sorry sorry sorry, hier ben ik! En nog steeds met dikke buik…
Heerlijk hoe jullie meeleven en allerlei ideeen over het zwemmen krijgen, haha!
Nee, het zwemmen heeft niets in gang gezet… Hoewel ik me even daarna niet zo lekker voelde, wat last van mn nierstreek (beetje zoals met menstruatie) en pijnlijke bovenbuik, dus ik heb me wel even afgevraagd of het zou beginnen, maar w.s. wat het gewoon spierpijn van het ordenen van mn keukenkastjes of oefenweeen ofzo maar ik weet eigenlijk niet zo goed hoe die voelen…

Gisteren gewoonweg geen tijd gehad om me even te melden, de hele dag door onverwachts visite, s’avonds kwamen mn ouders op de koffie, dus ben het gewoon glad vergeten.

Maar nee, jullie zijn nog geen digi-tantes, alles nog steeds rustig.
Zo mn kind even van het KDV ophalen, en maar gewoon weer door met het ritme van alle dag. Heb nog steeds niet het gevoel dat het snel gaat komen…

Groetjes Carolien.

Lilypie Fourth Birthday tickers

pregnancy calendar


#38

Ja die blijft voor straf het weekend over zitten… Want die digi-tantes waren al druk aan het meepuffen

Heerlijk weer dit weekend dus geniet nog lekker…


#39

Ik merk dat ik toch ook meteen even als eerste check of er al een beebje is geboren! Maar je hobbelt dus gewoon nog lekker door met je buikje! Als je nog zin hebt om te zwemmen en om de kastjes te ordenen, gaat het in elk geval lekker goed met je! Mooi zo! Ik hou je in de gaten hoor, hihi, ben erg nieuwsgierig en dol op meldtopics!

Groetjes Rainbow

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers


#40

Ook vandaag gewoon weer door… Ik geloof er niets van dat t snel gaat komen. Jasper 7 weken te vroeg en deze gewoon twee weken overtijd…
Tja ik zie jullie al helemaal meepuffen achter de pc… Haha, als het eenmaal zover is zal ik daar aan denken!!!
Wel iets teveel gedaan vandaag en last van een overbelaste bilspier…maar ja, moest zonodig de voorraden thuis aanvullen, beetje teveel gewinkeld met Jasper op sleeptouw

Dank weer voor jullie meeleven en tot morgen!
Groetjes Carolien.

Lilypie Fourth Birthday tickers

pregnancy calendar