Meldplicht voor Mama van Jasper!


#1

Ik zet hem vast klaar voor morgen: Mama van Jasper, je hebt meldplicht!!! En je had nog wel gedacht dat die kleine mop er zou zijn voordat je aan je meldplicht kon beginnen!

Veel succes en sterkte met de laatste loodjes, straks nog door die bevalling heen en dan heerlijk genieten met z’n viertjes!

Groetekes, Sje


#2

Hé, leuk!! Een meldplicht!
Meld je maar snel

Liefs, Anne


#3

Leuk een meldplicht, dat is lang geleden.

Sterkte met de laatste loodjes!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers


#4

Er is er weer een met meldplicht! Altijd interessant om te volgen! Ik wacht geduldigaf!

Groetjes Rainbow

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers


#5

leuk, spannend! Ben heel benieuwd…
sterkte zo op t eind!


#6

Leuk leuk leuk! Zet 'm op!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#7

Ik zag deze te laat en heb een topic bij wistjedat aangemaakt…
Maar nogmaals succes met de laatste loodjes!
Groetjes Nancy


#8

Haha grappig, ineens een meldplicht bij zwanger, meestal staan ze inderdaad bij wist je dat zwelgje

Spannend hoor, maar wel superfijn dat deze kleine mop zo lang bij je is gebleven!
Geniet nog even lekker van de allerlaatste schopjes en bewegingen in je buik. Voor je het weet is de baby er! Sterkte!

Groetjes


#9

Ik wist niet dat ze meestal bij wist je dat stonden. Vond forum zwanger logischer. Maar maakt niet uit. Nou moet Mama van Jasper zich alleen wel gaan melden natuurlijk!!!

Groetekes, Sje


#10

Zou het?


#11

Je zou het wel bijna denken he?!
Heeft het meldplicht alsnog geen zin gehad. Hahaha!

Groetekes, Sje


#12

Hmm… Ik ben benieuwd!

Liefs, Anne


#13

Ja, ik meld me!!!

Super zeg, heb ik zomaar een meldtopic, (twee zelfs bedankt daarvoor, ik zal maar met deze verder gaan aangezien hier al de meeste reacties staan).

Ja helemaal super natuurlijk dat ik mn meldplicht deze keer gehaald heb, hele nieuwe ervaring voor me, mn zwangerschapsverlof gehaald, thuis alles rustig kunnen voorbereiden op de komst van de kleine. Zeker nu we Jasper al hebben rondlopen was het idee van een nieuwe ziekenhuisperiode niet zo aantrekkelijk, maar het lijkt deze keer allemaal ‘normaal’ te verlopen, heerlijk!

Gisteren hadden we familiedag, reuze gezellig en met prachtig weer, dus geen tijd voor ikkeben, maar vanaf nu zal ik mn best doen elke dag even wat van me te laten horen!

Alles nog rustig aan deze kant, die kleine heeft nog aardig wat bewegingsruimte want mn rechter zij puilt met regelmaat een paar cm uit…
Maar ik heb echt niets te klagen hoor, ik voel me super en het zit me niet eens zozeer in de weg (behalve met het slapen dan, maar ja das vrij herkenbaar denk ik).
Ik heb niet het gevoel dat het de komende dagen al gaat komen.

Ik gok op 12 september, das onze trouwdag, zou toch grappig zijn (jasper is geboren op vaderdag, dus dan zijn ze beide op een speciale dag geboren). Maar we wachten het maar rustig af (maar wel spannend natuurlijk…)

Ik hou jullie op de hoogte!
Groetjes Carolien.

Lilypie Fourth Birthday tickers

pregnancy calendar


#14

Ah, daar ben je! We dachten dat we misschien al tante waren geworden!
Fijn dat alles zo goed gaat en dat je die buik nog niet beu bent.

9 september is ook goed overigens, want dan is onze oudste jarig!

Groetekes, Sje


#15

Spannend! Fijn dat je het nog niet beu bent! En ik snap inderdaad dat het nu heerlijk is rustig aan te doen en je te kunnen voorbereiden! Ik hoop dat je niet al te lang meer hoeft te wachten en inderdaad op jullie trouwdag zou super bijzonder zijn!!

Groetjes


#16

Spannend zeg… We houden je lekker in de gaten…!!


#17

Leuk weer een meldplicht.
Succes met de laatste loodjes


#18

wauw ja heel bijzonder 12 september, een kado!
Sterkte met de laatste loodjes gelukkig voor je is het niet zo warm meer, en krijgen we een mooie nazomer. Lekker genieten van het getrappel in je buik…

Groetjes,


#19

Vandaag meld ik me maar een beetje optijd

Heb vanmorgen de zeldzame luxe gehad dat ik kon uitslapen, na een druk weekeind met familiedag en mn vaders verjaardag besloot Jasper vanmorgen eens door te tukken tot half 10 , en aangezien hij altijd een vroege vogel is, was dit echt heel bijzonder maar super lekker natuurlijk!!! Dus ik ben zelf om 9 uur heerlijk zonder kind gaan douchen en eens even lekker aandacht aan mezelf besteed. Had alleen de pech dat meneer of in zn slaap of meteen toen ie wakker was, zn volledig droge luier had afgedaan en heerlijk in zn bed heeft zitten plassen… (wat is dat nu weer voor iets vaags???)

Die kleine in mn buik heeft me vannacht ook wel wat wakker gehouden, maakte de meest rare bewegingen, zat steeds onder mn rib of mn heupbot, niet heel praktisch…haha. Maar dat uitslapen vanmorgen heeft weer een hoop goedgemaakt!

Vanmiddag weer een checkup bij de gyn, en verder alles zn gangetje eigenlijk!

Ben reuze benieuwd hoe lang dit meldtopic gaat duren…
De 9de idd dochter van Sje, dat zal me een van je beroemde spiegeltjes opleveren!
De 10e zou precies op de uitgerekende datum zijn ook wel bijzonder, maar de 12 onze trouwdag zou ook leuk zijn. Maar wie weet blijft deze gewoon 2 week overtijd zitten… (zo van; “alles wat je gemist hebt bij Jasper zal je nu dubbelop krijgen” !!!)

Groetjes Carolien.

Lilypie Fourth Birthday tickers

pregnancy calendar


#20

Ja, da’s waar, dat had ik beloofd als die kleine op de 9e geboren wordt! Haha! Je hebt er het geboortekaartje toch wel op uitgezocht he?!

Groetekes, Sje