Ja, ik meld me!!!
Super zeg, heb ik zomaar een meldtopic, (twee zelfs
bedankt daarvoor, ik zal maar met deze verder gaan aangezien hier al de meeste reacties staan).
Ja helemaal super natuurlijk dat ik mn meldplicht deze keer gehaald heb, hele nieuwe ervaring voor me, mn zwangerschapsverlof gehaald, thuis alles rustig kunnen voorbereiden op de komst van de kleine. Zeker nu we Jasper al hebben rondlopen was het idee van een nieuwe ziekenhuisperiode niet zo aantrekkelijk, maar het lijkt deze keer allemaal ‘normaal’ te verlopen, heerlijk!
Gisteren hadden we familiedag, reuze gezellig en met prachtig weer, dus geen tijd voor ikkeben, maar vanaf nu zal ik mn best doen elke dag even wat van me te laten horen!
Alles nog rustig aan deze kant, die kleine heeft nog aardig wat bewegingsruimte want mn rechter zij puilt met regelmaat een paar cm uit…
Maar ik heb echt niets te klagen hoor, ik voel me super en het zit me niet eens zozeer in de weg (behalve met het slapen dan, maar ja das vrij herkenbaar denk ik).
Ik heb niet het gevoel dat het de komende dagen al gaat komen.
Ik gok op 12 september, das onze trouwdag, zou toch grappig zijn (jasper is geboren op vaderdag, dus dan zijn ze beide op een speciale dag geboren). Maar we wachten het maar rustig af (maar wel spannend natuurlijk…)
Ik hou jullie op de hoogte!
Groetjes Carolien.