Meiden woont er iemand in de buurt van assen

ik blijf ook knokken meiden,maar op dit moment,is het ook eerst beter eens in de 2 weken en dan in overleg kevin wat vaker zien.

op dit moment hebben we de ruimte ook niet en we zijn naarstig opzoek naar andere woonruimte

je hoeft ook niet persee hem in huis te nemen nu al, maar haal hem eens op, ga naar de speeltuin of kinderboerderij, ga voor mijn part samen lekker naar het zwembad. Zo laat je toch aan hem zien dat je graag tijd met hem doorbrengt.

@Asje: ik weet niet wat er bij jullie thuis gebeurd is?? maar vind het wel erg voor je als het is wat ik denk

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

ja lieke het zijn kleine dingen die het doen .ga leuke dingen met je kind doen .
en hou contact met je kinderen is zeer belangrijk .
dat ik 1jaar was is me moeder vertrokken en heb er pas weer gezien dat ik groot was .en ik ben ook heel boos op der geweest .waarom omdat ze me heeft verlaten
er is geen moeder dochter verband ,en komt er ook niet .
er is een grote kloof, die niet meer kan herstellen .
ik wil jou daar voor behoeden .heel veel succes gewenst

groetjes marielle mama van tanja

quote:
@Asje: ik weet niet wat er bij jullie thuis gebeurd is?? maar vind het wel erg voor je als het is wat ik denk
i hahaha ik weet niet wat je denkt........ Ik denk ook niet dat er hier de plek voor is om hier me gehele jeugd neer te zetten, laat staan dat het verstandig is op een openbaar forum. En wat hebben we er dan ook aan behalve misschien een heerlijke snikpartij. Aan een film kom ik niet toe, het zou dan een serie moeten worden. Het valt me hier wel soms op dat ik over veel dingen kan meepraten. De een heeft dit, de ander dat. Maar ik heb ze dan weer allemaal van dichtbij meegemaakt. Ach ja, het is niet anders, ik weet ook niet beter maar hoop het zeker voor onze kinders anders te doen. Ik ben happy, ons gezin ook en we staan lekker stevig op deze aardbol. Dat is waar het om gaat, de tijd die we hier hebben ze goed en leuk mogelijk door te komen, te leven naar eer en geweten en onze kinderen een zo stabiel mogelijke toekomst bieden. Maar uiteindelijk moet je dit altijd zelf doen, of je het nu makkelijk of moeilijk hebt gehad.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Het valt me op dat hier best wel heel erg open wordt gepraat over heftige dingen. Soms sta ik er echt van te kijken, want wat dat betreft ben ik (gelukkig!) niks gewend. Bij ons thuis was en is het altijd veilig, warm en supergezellig en ook in de relatiesfeer gaat het bij ons thuis prima. Ik ken ook niemand met bv psychische problemen, wat me ook heftig lijkt. Ik weet nooit zo goed te reageren op deze topics, omdat ik er zelf dus niet over kan meepraten uit ervaring. Ik lees ze wel en dan denk ik: ‘Pfff, wat maken mensen toch vervelende dingen mee!’

Groetjes Rainbow, trotse mama

Whahaha nah, mijn tekst en uitleg staat er toch anders niet gedetailleerd in toch ?

Nee hoor Asje! En iedereen mag ook zeggen wat 'ie kwijt wil. Ik vind het alleen soms heftig allemaal! Watje he?

Groetjes Rainbow, trotse mama

Nah, zie je wel dat het beter is om het hier niet neer te zetten. zowel omdat het openbaar is, als ook voor de snikkebillies onder ons. Nee geintje natuurlijk.

Hoe dan ook hoop ik dat Lieke33 er alles probeert uit te halen wat erin zit met de kindjes. inderdaad, een bezoek aan een kinder boerderij bv kan al heel veel waarde hebben. Misschien niet meteen op dit moment, maar voor in de toekomst zeker.

nee ik zet er zelf ook niet gedetailleerd dingen neer, hooguit ivm mn moeder bijvoorbeeld dat het er niet goed mee gaat, verder ga ik het ook niet op het open forum vertellen, puur omdat het voor haar niet fijn is als ik dat er neer zou zetten.
ik hoop ook dat lieke eruit komt en dat verder iedereen zijn/haar problemen zo goed mogelijk op kunnen lossen.
maar blijf erbij, ze mogen alles vertellen als ze dat zelf willen, maar voel je nooit verplicht, en VOORAL niet op een open forum, zoiezo trouwens niet verplicht voelen.

Mjah, ben me ervan bewust dat ik me wel behoorlijk bloot heb gegeven… Maar aan de andere kant, ik schaad er niemand anders mee en heb geen namen oid genoemd. Twijfel nu wel of ik er goed aan heb gedaan om mijn privé situatie in het forum te kladden… Dit terzijde.

Ik hoop alleen wel dat Lieke haar problemen kan oplossen en een toekomst MET kindjes voor zich heeft.

het is nu toch al gebeurd mama van danique,
ik sta er ook niet altijd bij stil wat ik precies schrijf, dit komt omdat het met jullie zo vertrouwd is dat je gewoon “vergeet” dat het een open forum is.