Meeting?

Jaaaaaaaaaaaaaaaa leuk, ikke heb er zo`n zin in. Ik hoop echt dat Daan dan vrij kan krijgen hoor ! Wil het niet missen.

Groetjesmama van Evianne 03-04-2003

Oké, dan houden we het nu even op 30 oktober.

Wie heeft hier bezwaar tegen?
Graag reageren dan!

Groetjes, mamma van Stephan

JAAAAAAAAAAAA de 30e oktober zou hier moeten lukken. ooooooo ikke krijg er steeds meer zin in. En Elly misschien kan iemand van ons je ophalen anders, want we willen wel heel graag de slofjes life zien he

groetsels Katjia

Gewijzigd door - Katjia op 09 Sep 2004 21:19:10

Hallo Katjia,

Ik heb al eerder gezegd dat de datum nog niet vast staat, niet definitief is.
Maar je moet ergens beginnen.
En het leukste is uiteraard als iedereen mee kan, daar streven we dus de hele tijd al naar.
Bovendien kan Elly waarschijnlijk wél (als je goed gelezen hebt).
Verder denk ik dat Elly wel voor haarzelf kan praten.
Sorry, maar je post 2 berichten en hebt meteen al een hoop kritiek.

Gewijzigd door - Bieb op 09 Sep 2004 10:52:00

Zoals ik het begrepen heb staat de datum nog niet helemaal vast. Kitty en Elly hebben zelf bedacht dat het beter was om het eventueel op de 30e te doen. Kitty is er dan niet, en ik heb al gepost dat als Elly geen vervoer had dat 1 van ons dr misschien kan oppikken. We doen dus zeker ons best om iedereen mee te krijgen die wil, maar met zo`n groep mensen is het gewoon ietwat lastig om iedereen op de zelfde dag bij elkaar te krijgen. Dat hou je toch ! ( voor ons is het bv een werkdag, maar we begrijpen ook dat de meesten juist alleen in het weekend kunnen, dus zullen wij ervoor vrij moeten vragen )

groetsels Katjia

Gewijzigd door - Katjia op 09 Sep 2004 21:22:00

Hoi Katjia,

Ik denk toch dat jij andere sites gewend bent, want hier doen we dus niet zo.
Hier gaan we niet staan juichen als er iemand niet mee kan i.o.d.
Als je al wat langer (of beter) had meegelezen had je dat kunnen weten.
We worden hier nu wel door jou als een stelletje boemannen neergezet zeg.
Sorry hoor, maar daar kan ik gewoon slecht tegen (voor degene die mij niet zo gewend zijn).

Nog even voor de duidelijkheid dan maar: WE VINDEN HET TE GEK ALS IEDEREEN(!) MEE KAN.

Echt, ik vind het gewoonweg achterlijk zoals je reageerd (heb je berichtje net nog even terug gelezen).
Pffffffff…

Elly en Kitty: ik neem aan dat jullie wel beter weten en we dus NIET staan te juichen?

Gewijzigd door - Bieb op 09 Sep 2004 19:10:45

Mooi zo… dan is dat weer gezegd, ikke hoop in ieder geval dat IEDEREEN mee kan. Je krijgt ( helaas ) waarschijnlijk niet iedereen bij elkaar en anders doen we het gewoon nog een keertje als het bevallen is toch ? Ikke heb er in ieder geval nog lekker veel zin in.

Jaaaaaaaaaaaaaaaaa Petra gelukt hoor ! wat een mooie donkere ogen hebben je meiden joh .
Wil je man nu wel mee naar de meeting ?

goed gedaan hoor, maar nu moet je na het woordje en nog een keer dat met die img en zo plaatsen voor de 2e foto

[img]foto [*/img]( zonder sterretje ) en dan het woordje EN en dan weer heralen met die [img]en daar de 2e foto tussen. Je had het toch eerst ?

Hahaha gelukt hoor ! niet meer aankomen. Komt Rolf nou ook mee naar de meeting, dadelijk zou Daan anders de enige man zijn. Welke mannen komen er nog meer mee ?

Astrid: Rolf gaat mee hoor! (zie berichtje hierboven )
En of mijn vriend meegaat is nog niet helemaal duidelijk. Maar in ieder geval is Daan nu niet meer de enige man, haha!

Petra: wat een leuke foto’s !!!
Gaaf hè, elke keer die kids bij je naam!

ZAl ie leuk vinden. Welke mannen gaan nog meer mee ?

Nee Daan is hoofd bediening. Hahaha hoezo off topic ?

Mijn vriend Jacky gaat ook mee, dus dat is er weer een

The surest sign that intelligent life exists elsewhere in the universe
is that it has never tried to contact us.

Staat de 30ste nu wel of niet vast?
Denn heeft zijn rooster nog niet voor die tijd dus ik weet niet of hij meegaat.
Als hij vrij is dan komt ie zeker wel mee.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & van uk nummer 2 (02-12-'04 uitgerekend).

Ik weet ff niet of de 30-ste nu vaststaat.

Eigenlijk wacht ik nog op een reaktie van Tries.
TRIES!!! Waar ben je? Ga je ook gezellig mee??

Daarna zal ik ff een lijstje maken (een nieuwe) met de mensen die meegaan en dan zou het fijn zijn als dat lijstje nog ff bevestigd kan worden.
Maar daar maak ik dan wel een aparte topic van.

Hoe wil iedereen het doen met de betaling.
Gewoon allemaal apart betalen daar bij “Ballorig”?
Ik zal eens informeren vanmiddag hoe het zit met reserveren. Maar we hebben daar nog tijd zat voor denk ik.
En even navragen of die in Houten nou echt open gaat eind deze maand.

de datum moet nog precies bekeken worden, hoe we het financieel regelen en hoe het zit met de voedselbehoefte ? En of we Elly nog even moeten oppikken.