Heb ff gekeken maar ik kan er niks over vinden hoor.
Waarom dacht jij het dan Astrid? Had je het ergens gelezen daar?
Groetjes, mamma van Stephan
Heb ff gekeken maar ik kan er niks over vinden hoor.
Waarom dacht jij het dan Astrid? Had je het ergens gelezen daar?
Ik heb gestemd!!!
Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & van uk nummer 2 (02-12-'04 uitgerekend).
Ja ik was op een site waar alle accomodaties vezamelt staan van deze speeltuin door heel nederland en daar stond in oktober opent in houten. klein venster links boven http://www.ballorig.nl/ballorig/index.html
Groetjesmama van Evianne 03-04-2003
Maar als je dan bij info kijkt en dan bij openingstijden dan staat daar toch van 10.00 uur tot 19.00 uur.
Of bedoel je dat je met een arrangement maar korter mag blijven?
omadat ik dat weekend absoluut niet kan en dat vanaf het begin heb aangegeven
groetjes Kim, mama van
en
Hoi Kitty,
Kan me wel voorstellen dat je Kim’s berichtje over het hoofd heb gezien. Er staan inmiddels al zoveel berichtjes bij deze topic!!
Maar Kim heeft dus een verjaardag van haar moeder in dat weekend.
En zonder onze oppermutz geen meeting hè!!!
En de Poll blijft gewoon staan totdat iedereen gestemd heeft en we een beetje weten welke datum he beste uitkomt.
Ik vrees alleen dat we het nooit voor elkaar krijgen om een datum te prikken dat iederéén kan
Enne Kim, by the way…je zit gezellig aan de poll te knutselen, haha!
Staat er opeens “groetjes, Bieb” etc.
Geeft niet, plaag je maar.
Toen ik de poll veranderde (om er een optie bij te zetten) ging de tekst weer spontaan een kilometer naar beneden, zonder dat ik er wat aan kon doen.
Fijn dat je dat even hersteld hebt! Thanx!
En Tries, als jij het was dan geld het natuurlijk voor jou!
We hebben trouwens nog helemaal niets van jou gehoord over de meeting! Je komt toch wel gezellig?
Gewijzigd door - Bieb op 05 Sep 2004 20:04:33
Hihihi…dit is heel grappig!!!
Een tijdje geleden heb ik gedroomd over een meeting van de ikkebenners.
We zaten met z’n allen bij elkaar en het was heel gezellig. Grappig he?
Groetjes,
Maike, mama van Levi (21-08-2003)
Gewijzigd door - Maike op 06 Sep 2004 01:17:57
Ow ja, wij hebben hier allebei gestemd op de 30e, maar dat wil per defenitie niet zeggen dat we die andere data niet kunnen. Kwam ons alleen maar beter uit ( ivm met de 80e verjaardag van mijn oma zou Daan dan niet meteen uitkomen op eventueel 2 zaterdagen achter elkaar vrij vragen ).
Groetjesmama van Evianne 03-04-2003
Tsja, we moeten maar ff kijken.
Ik weet niet wie er nog meer mee wil.
Ik verwacht eigenlijk nog wel een ja of nee van Tries en Armanda bijv.
We wachten het wel af…
vanwege het lange spatie verhaal… dat had ik eruit gehaald en toen ging jij weer knutselen enne was het je niet opgevallen dat ik er een antwoord bij had gezet??
groetjes Kim, mama van
en
Ja, dat was me opgevallen. Ik was dat antwoord vergeten, dank je wel!
Ik begreep alleen ff niet waarom je “groetjes, Bieb” erbij had gezet.
Maar vanmorgen heb ik het ff veranderd omdat ik steeds een mail kreeg als iemand een bericht gepost had (dus heb dat knopje ff “uitgevinkt” )
Maar nu zaten er weer spatie’s en waren er reakties verdwenen, spontaan.
Snap er niks van.
omdat het er staat van ik vraag me af of iets dergelijks , en je naam staat er niet bij en het komt niet van mij af…
groetjes Kim, mama van
en
Laat maar joh…lekker onbelangrijk
Tries?? Weet jij misschien of je wel of niet komt?
En Armanda?
Heb jij zin om te gaan?
Dan kunnen we ff kijken welke datum het gaat worden enzo (als dat lukt )
En?
Iedereen nog net zo enthousiast als een paar dagen geleden?
Dan kunnen we misschien een datum proberen te prikken? (als iedereen gestemd heeft tenminste).
Tries en Armanda?
Willen jullie nog even laten weten of jullie het wel of niet zien zitten / wel of niet mee kunnen?
Bedankt!
Hmmmm…volgens die Poll zou het de 9e moeten kunnen.
Alleen weet ik van Marielle (Zaan) dat ze die dag dus niet kan omdat het een dag voor Tanja d’r verjaardag is.
Jemig, nou ja, anders moeten we het gewoon verzetten naar November?
Kan ook hoor. Maakt mij niet zoveel uit. Als het dan maar wel begin november is, want daarna ga je al richting sinterklaas (die half november aankomt) etc. etc.
Ik hoor het wel!
Enne…Armanda: komt wel goed hoor!
Ik moet nog even aan kijken of het me gaat lukken, als het met de auto lukt kom ik met allebij de kids, lukt dat nog niet… dan kom ik alleen met Jordy Ik heb niet zo veel wensen dus laat het aan jullie over… gezien ik net mijn rijbewijs hebt en het toch een 1 uur rijksweg is, wat ik overgens maar net heb gehaalt met de vakantie (was echt op) ligt het daar dus helemaal aan… maar goed heb nog meer dan een maand hahaha
Tries
Liefs Tries