Meeting?

Nou, ik was er in een andere topic al over begonnen (heb die van Kitty een beetje zitten verprutsen, sorry Kitty!) maarre…

Wie lijkt het leuk als we eens een meeting organiseren???
Voor alle Ikkebenners die daar zin in hebben…en ergens op een centrale plaats, zoals Amersfoort ofzo.
En zo ja, wanneer??
En wie heeft er nog tips verder voor een eventuele locatie? (het moet natuurlijk voor de kids ook leuk zijn)

Ik ben erg benieuwd!

O ja, mij lijkt het leuk

Groetjes, mamma van Stephan

Gewijzigd door - Bieb op 03 Sep 2004 23:21:33

Jaaaaaaaaaaa ikke zat al te wachten op je topic. Sannie woont zon 5 km van me af. Zou dan wel handig wezen als we samen konden gaan, want ik rij niet graag zon eindje en aangezien dat alles meestal in het weekeinde wordt georganiseerd, weet ik ( ivm werk ) niet of Daan mee kan.Ik zou het wel heeeeeeeeeeeeel leuk vinden. Leuke picknickmiddag in een speeltuin of zo. Hahaha of het herfstpleinfeestje van Elly. Jaaaaaaaaa komen we met z`n allen daar opdagen hihihi kunnen we meteen de echte slofjes bewonderen.( grapje natuurlijk )

Groetjesmama van Evianne 03-04-2003

Ben r meteen razend enthousiast over. Ikke ga morgen meteen eens zoeken of ik iets leuks vind als locatie zo halverwege nederland.

Oké, ik zal morgen ook eens verder denken en kijken.
Ben ook errug enthousiast, maar ik ken mezelf: als ik niet oplet ga ik NU nog op internet zoeken etc. dus ik doe NU de computer uit en verdwijn mijn bed in, haha!

Dierentuin Amersfoort was wel heel duur ( entree) en ik vond dat de dieren niet zo`n goede verblijven hadden. Ennuhhhh hoe blijven we met al die enthousiste kids dan gezellig een beetje bij elkaar ?

Ik heb de prijzen effe opgezocht http://www.amersfoort-zoo.nl/kassaframeset.htm

Leuk een meeting!!!
Wanneer ongeveer?
En gaan alleen de vrouwen met de kinderen of gaat aanhang ook mee?

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & van uk nummer 2 (02-12-'04 uitgerekend).

Lijkt me leuk als de aanhang ook meegat toch ? ( hahaha mits ze willen ) Maar zoals Daan bv die zit toch ook hier op ikke ben !

zo’n meeting lijkt mij ook heel leuk zeg!
Ik ben van de partij, ik zit al te denken, waar en wat, maar ik weet nog niks, zal ook eens rondkijken.

groet
Mo

The surest sign that intelligent life exists elsewhere in the universe
is that it has never tried to contact us.

ja het lijkt mij ook ontzettend leuk zeg!! ik zal ook eens meedenken over een leuke locatie!

Bij ons wordt het moeilijk met aanhang, Denn werkt onregelmatig en het is soms moeilijk om iets van te voren af te spreken. Maar dan kom ik gewoon alleen met Lisa en de baby in mijn buik!

De Dierentuin lijkt mij wel leuk ja, maar echt tijd om elkaar te leren kennen is dan moeilijk als we ook de dierentuin nog willen bekijken.
Misschien een speeltuin of zo. Een picknick vind ik ook een leuk idee. Ergens in een park met z’n allen afspreken. Dan kunnen de kids leuk spelen en wij kunnen bijkletsen!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & van uk nummer 2 (02-12-'04 uitgerekend).

Een soort speeltuin lijkt mij ook net ff iets handiger dan een dierentuin.
Denk dat je elkaar in de dierentuin misschien snel kwijt bent.
Plus dat ik het eerlijk gezegd best duur vind.

Maarre…vergeet nou niet dat het al september is hè?
Want we kunnen het wel over een picknick hebben enzo (errug leuk trouwens!) maarre…NU is het toevallig extreem mooi weer, maar is het misschien niet verstandiger om er vanuit te gaan dat het géén mooi weer is?

Nogmaals, het is nu al september, ik weet niet wanneer we gaan afspreken, maar hoe onwaarschijnlijk het nu ook klinkt: de herfst komt er wel al aan.
Het zou toch vervelend zijn als we ergens buiten hebben afgesproken en het regent die dag

Het enige overdekte dat ik zo gauw kon bedenken is Speelparadijs Ballorig (www.ballorig.nl en dan bij “ouders” kijken enzo).
Ballorig hebben we hier in Lelystad zitten maar je hebt ook vestigingen in andere plaatsen.
Houten (bij Utrecht) ligt denk ik het meest centraal.
De entree is 5 euro per kind, maar met meerdere kids krijg je groepskorting.
Het is dus overdekt en je hebt daar een apart speelgedeelte voor kids tot/met 5 jaar (handig, worden ze niet onder de voet gelopen door 10-jarigen ofzo).
Je kan daar verder gezellig zitten en er is ook te eten en te drinken.

Tsja, ik roep ook maar wat

Enne…mijn vriend wil wel mee, maar dan alleen als er nog meer vaders zijn (hihi, een beetje mannen onder elkaar, tsja, kan ik me wel voorstellen!)
En hij moet natuurlijk ook kunnen wat betreft werk. En dat is bij ons helaas niet te voorspellen.

Ik ben benieuwd naar reakties!

geloof dat je in amesrfoort monkey town hebt, enne mijn kerel komt niet mee, die is waanzinnig druk met werken, het komt mij het beste uit door de week maar ik neem aan dat het voor de meesten makkelijker is in het weekend, spreek maar wat leuks af ergens, ik ga wel mee kan alleen het weekend rond 1 oktober niet, dan is mijn mammie jarig. maakt mij echt niets uit waar jullie het houden, ik gooi de kids wel in de auto en rij er naartoe. liefst binnen speeltuin of iets dergelijks

groetjes Kim, mama van

en

Doordeweeks of in een weekend maakt voor mij niet uit. Wij hebben door de zaak niet echt een “weekend” haha!
Maar ik denk ook dat de meesten liever in een weekend gaan.

Misschien moeten we op een gegeven moment gewoon eens een datum (en plaats!) in de groep gooien.
Kijken wie er dan wel en niet kan.

Ben ik nog even

Die vestiging van Ballorig in Houten is een nieuwe vestiging en de opening staat nu gepland voor eind september.

Een groepsarrangement geld vanaf 15 kinderen en kost dan 7,50 euro per kind (ouders zijn gratis).
Bij die prijs zit inbegrepen: de entree, 2x limonade, patat en een ijsje.

Voor de duidelijkheid: ik hoef niet PERSE naar Ballorig in Houten hoor!!!
Maar dat is het enige dat ik nu ff kan bedenken wat overdekt is en leuk voor de kids.

Hallo ladies (en Daan),

Leuk, we doen er alles aan om te komen. Aangezien ik aan de kust woon, heb ik geen idee van gelegenheden in het midden van het land. Ik heb wel de KIDS GIDS, daar zal ik eens in kijken. De dierentuin lijkt mij ook niet zo geschikt.

Groeten,
Nikki (bag lady)

Gezellig!
Dan hebben we tot nu toe volgens mij al:

Astrid, Daan en Evianne
Jolanda en Lisa (+ baby in buik en misschien man)
Kitty
Elly (toch??)
Kim, Sofie en Victor
Monique, Jacky en Gioia
Maureen, Fabiano en Alessandro (+ baby in buik en man?)
Nikki, Kika en Puck (en man?)
Petra, Maaike en Kim (en man?)
O ja, en ikke met Stephan en als het kan mijn vriend.

Dat zijn nu dan al TWAALF volwassenen (+ waarschijnlijk nog een paar mannen?)
En tot nu toe al TWAALF kids!

En Tries gaat vast ook mee en Armanda en Marielle etc. Toch?

Gewijzigd door - Bieb op 04 Sep 2004 18:29:18

Gewijzigd door - Bieb op 05 Sep 2004 10:16:27

Hoi Petra,

Gezellig!
Heb het lijstje meteen ff aangepast.

Maarre…is Kidscity niet mega duur? In verhouding tot Ballorig bedoel ik?
Ik heb er weleens van gehoord trouwens.

Gewijzigd door - Bieb op 04 Sep 2004 18:46:28

Gewijzigd door - Bieb op 04 Sep 2004 20:51:05

Wie kan er op zaterdag 9 oktober?

Da’s vandaag over 5 weken.
Ik dacht: laat ik vast een datum in de groep gooien
Kim, zaterdag 2 oktober kon jij niet toch?

Ik ga er alles aan doen om te komen, en ik sleep Jan gewoon mee. Die kan dan als oppas fungeren als de dames aan het beppen zijn .

Groeten,
Nikki (bag lady)