Een soort speeltuin lijkt mij ook net ff iets handiger dan een dierentuin.
Denk dat je elkaar in de dierentuin misschien snel kwijt bent.
Plus dat ik het eerlijk gezegd best duur vind.
Maarre…vergeet nou niet dat het al september is hè?
Want we kunnen het wel over een picknick hebben enzo (errug leuk trouwens!) maarre…NU is het toevallig extreem mooi weer, maar is het misschien niet verstandiger om er vanuit te gaan dat het géén mooi weer is?
Nogmaals, het is nu al september, ik weet niet wanneer we gaan afspreken, maar hoe onwaarschijnlijk het nu ook klinkt: de herfst komt er wel al aan.
Het zou toch vervelend zijn als we ergens buiten hebben afgesproken en het regent die dag ![]()
Het enige overdekte dat ik zo gauw kon bedenken is Speelparadijs Ballorig (www.ballorig.nl en dan bij “ouders” kijken enzo).
Ballorig hebben we hier in Lelystad zitten maar je hebt ook vestigingen in andere plaatsen.
Houten (bij Utrecht) ligt denk ik het meest centraal.
De entree is 5 euro per kind, maar met meerdere kids krijg je groepskorting.
Het is dus overdekt en je hebt daar een apart speelgedeelte voor kids tot/met 5 jaar (handig, worden ze niet onder de voet gelopen door 10-jarigen ofzo).
Je kan daar verder gezellig zitten en er is ook te eten en te drinken.
Tsja, ik roep ook maar wat ![]()
Enne…mijn vriend wil wel mee, maar dan alleen als er nog meer vaders zijn (hihi, een beetje mannen onder elkaar, tsja, kan ik me wel voorstellen!)
En hij moet natuurlijk ook kunnen wat betreft werk. En dat is bij ons helaas niet te voorspellen.
Ik ben benieuwd naar reakties!
Groetjes, mamma van Stephan