Meerdere vragen over kindjes met 1,5 jaar verschil

@Domino: Ja ik had ook niet anders verwacht hoor
Phil en Teds, nog nooit van gehoord Heb hem even opgezocht maar wat zitten de kindjes dan vreemd Die achterste zit heel laag?
En wat een duur ding joh Haha
Ik heb een Lancia Ypsilon, die heeft een best ruime achterbak, dus gelukkig zit ik niet met dat probleem

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Hihi zoveel geld hebben wij niet te besteden aan een duo wagen hoor Hier word het nog steeds de kees de luxe of de marco tandem

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Ondertussen is onze 2de zoon geboren en ze schelen 18mndn. De oudste ligt nog in z’n ledikantje in z’n nieuwe kamer. De jongste ligt in 'n wiegje waar vaders zelfs nog in heeft gelegen. De oudste heeft hier in gelegen tot die ong. 5 a 6 mndn was. Dus over een half jaartje gaan we een peuterbedje maken/kopen zodat de jongste in 't ledikantje kan.

Wij hebben 2 aankleedkussens en 1tje ligt dan weer in de huiskamer, in de kamer van de oudste op de grond, op ons bed etc. Ik verschoon de jongste ook vaak in de box. Gaat prima we hebben dus maar 1 commode en die staat in de babykamer.

Via marktplaats heb ik 'n duowagen gekocht van X-adventure Quick Silver duowagen. Ze zitten achter elkaar maar de oudste vind dit helemaal geweldig en kijkt zo af en toe ff naar z’n broertje en geeft een aai over 't lakentje. Zo schattig, hij vind het wel stoer zo voor op in de wagen!

Gewijzigd door - Lencios op 09 Jun 2011 15:30:14