Haha nou daar hoeven we niet meer over te tobben, we schaffen gewoon een 2e ledikantje aan ![]()
Ik was inderdaad sowieso al van plan om een duowagen aan te gaan schaffen.
Ja bakmama, die is zeker heel erg gaaf!! Maar ja, is ie ook praktisch? ![]()
Ik ga eens kijken of ik er reviews over kan vinden ![]()
Maar ehm, ik weet niet voor welke prijs jij m hebt gezien, maar ik vind m op internet alleen maar voor 620 euro…
Kijk, het is niet dat we dat geld echt niet hebben, maar ik vind dat gewoon belachelijk veel om aan een kinderwagen uit te geven…
Ook hebben we er wel het budget voor, ik wil het er gewoon niet aan uitgeven. Ik heb dan zoiets, 600 euro, daar heb je een auto voor!! (niet een hele mooie dan, maar het gaat om het idee!!)
Ik ben geen geld over de balk smijter
Al zou ik miljonair zijn, zou ik nog geen 600 euro aan een kinderwagen uitgeven
Haha sorry ![]()
We gaan de kinderwagen van Sylvie sowieso niet verkopen, die hebben we namelijk van Stefan zijn ouders gekregen. En zodra wij hem helemaal niet meer gebruiken gaat hij gewoon terug, want Stefan zijn zusje wil hem graag hebben voor later
(Al is ze nog maar 15
)
En ik denk dat we sowieso maar die opvouwbare commode halen van de Ikea. Hebben we ook geen gezeur meer van Stefan zn broertje en zusje dat het vies is om een baby op de bank te verschonen, hahahaha
![]()
@Sje: Oh ja sorry
Over heen gelezen
En okee, ik zit nu te twijfelen tussen de jouwe en die van miniboy. Maar ik neig meer naar de jouwe, aangezien miniboy zei dat die van hun moeilijk de stoep op reed ![]()
We gaan wel eens een keertje naar babydump om uit te proberen ![]()
@Sandra: Haha tuurlijk gaan we voor de 40 weken
Al denk ik dat als alles goed gaat het vast wel weer 41-42 zal zijn
![]()
Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Gewijzigd door - goudvisje20 op 09 Feb 2011 15:22:33