Me ventje snip, snip verkouden

Ahhhhhhhhhhhhh Jessin is echt heel erg verkouden, ik heb het zo met hem te doen. Van die mega rode oogjes en dan toch nog effe naar me kunnen lachen… pf smelt. Ik heb al lekker een ui op de kamer gezet, hopelijk helpt het.

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

arme mannetje, babyluuf help ook goed. knuffels kleine man wordt maar gauw weer beter

groetjes marielle mama van tanja

Ja die heb ik wel nog geloof ik, maar dacht dat ie daar ook nog te klein voor was. Hmmmm maar eens effe kijken dadelijk, want dat verzacht misschien wel.

Volgens mij mocht baby luuf pas vanaf 3 maanden ofzo.
Maar wat sneu zeg
Arm kleintje, geef hem maar een dikke knuf!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Klopt dat mag ie nog niet hebben…

Hopelijik helpt de ui, sneu hoor!

beterschap!

Groetjes Nathalie & Co

ach gossie arm manneke,

matrasje iets omhoog zetten,ui (maar deed je al) en je heb bij drogisten zo neus ding he waar je overtollig snot mee kan weg nemen

dikke knuf voor jessin

Pffffffff me ventje ( en ook ik dus ) heeft echt een rottig nachtje achter de rug. Ik vind het zooooooooo zielig want hij wilde zo graag slapen. Steeds weer in paniek als ie zo rottig moest hoesten en ikke weer troosten. Germ. Hij slaapt nog en de ademhaling door de neus klinkt wat beter dan vannacht dus ik hoop dat de ui wat helpt.

ach gossie ja stom ik had het je geschreven en kijk op het potje inderdaad 3 maanden nou hopenlijk doet de ui zijn werk .knuffels sterkte

Nou hij is wakker, goed gemutst maar achhhhhh wat een snottie. hihihi helemaal rode oogjes. Ik ga zo effe naar de drogist zo`n pipetje halen om de snottie zo nu en dan weg te kunnen halen. Hahahaha het is wat als ze zo voor het eerst iets hebben. Komt ook echt door het weer, miezerd het bij jullie ook zo ? Maandag is het weer lekker weer.

heb met hem te doen hoor astrid,verwen hem maar lekker

hier is het droog en heel zwak een zonnetje

Bah… hier ziet het eruit alsof het voor altijd zal blijven regenen. regen, regen en nog eens regen dus.

hier nog steeds blauwe lucht met witte wolken
maar ze zeggen dat wij vanmiddag de buien kunnen verwachten bleeeeeee

maar ik heb het ontzettend koud brrrr

och wat zielig voor hem!! is verschrikkelijk voor zo een kleintje omdat je hun eigenlijk bijna niks kunt geven… hoop dat hij vlug beter is!! en ja hier regent het ook al de hele dag bah bah ma heb ook gehoord dat het vanaf volgende week terug zomer gaat worden … ben benieuwd!!

liefs jessica

Luuf en Vichs baby mogen wel op een tisseu in de buurt van het bedje of zo, maar nog niet op het huidje. En ik heb zo`n pipetje gehaald en die doet het super. HAhahaha we komen er wel.
En hier regent het niet meer alhoewel het wel nog wat gijs uitziet.

fijn dat het lukt met het pipetje, dan krijg je zijn neusje toch weer vrij… misschien dat hij dan vannacht een beetje beter slaapt arm ventje…
en hier heeft heel even de zon geschenen en nu regent het weer pijpestelen, stefke was ook nog net buiten een beetje aant spelen en die is nu dus boos op zijn mama omdat hij niet buiten mag

liefs jessica

AAAAA wat sneu voor het ventje zo verkouden
Het komt echt door het weer
Bij Robin komt het ook zijn neusje uit druppen
Heel veel sterkte met je ventje

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

hoe is het met je kleine mannetje astrid gaat het een beetje ???

Ja, het gaat weer een stuk beter. Hij ziet er weer lekker normaal uit. hmmmmmm heerlijk. Nu ik de snottie steeds met zo`n pipetje weg kon halen ging het ook gauw weer beter alhoewel hij wel nog hoest. Maar hij slaapt weer een stuk beter in ieder geval en mamma dus ook hihihi.

Gelukkig!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Geef je nog borstvoeding? Zo ja, een beetje borstvoeding in zijn neusje doet echt wonderen. Bij Cas ook gedaan toen hij verkouden was, was binnen een paar uur (zelfs) weer open.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).