Me ventje snip, snip verkouden

hee gelukkig is hij weer een beetje op geknapt

Gelukkig zeg dat hij weer een beetje opknapt
Hoop dat hij snel weer helemaal beter is

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

Hey Jolanda, dat ga ik eens proberen. Wat een maffe tip eigenlijk. Pfff wat een superspul is het toch ook.

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

Hihi, inderdaad een maffe tip maar ik ga hem wél onthouden!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

schrijf maar op hoor bieb,dat lukt nooit dat onthouden alsje zwanger bent

hihiihi nee geintje ben vervelend vandaag hhiihihihi

vergeef het meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Ook op wondjes werkt het perfect.
Ik had een kloofje (toen Cas net geboren was) en toen zei de kraamverzorgster dat ik het kloofje moest deppen met een klein beetje bv na de voeding.
De dag erna was het kloofje weg.
En met de beet van Cas afgelopen zondag heb ik het zelfde gedaan.
Ja echt wonderspul is het!!!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Whahahaha Bianca(4) je begint al goed vandaag. Ja Jolanda, mijn kraam zei dat ik elke keer na de voeding een beetje mijn tepels moest insmeren met een beetje melk. Ik heb nog nooit ergens last van gehad. Whahahaha gat in de markt, misschien kunnen we er een zalfje van maken of zo.

quote:
schrijf maar op hoor bieb,dat lukt nooit dat onthouden alsje zwanger bent

En bedankt

quote:
vergeef het meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Hmm…zal dr eens over denken vandaag

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

astrid hoe is het met de kleine jessin ??? gaat zijn verkoudheid al wat beter

groetjes marielle mama van
10-10-01

Hij heeft wel nog snottie, maar niet meer zo erg als laatst. Whahahaha hij snurkt erdoor als een grote vent en omdat hij nog naast ons slaapt op de kamer kan pappa er niet van slapen. Ik zuig s`ochtends gewoon effe zijn neusje uit met dat pipetje en dan heft ie verder weinig last ervan.

ihihih snurken als een grote vent

ben blij dat hij is opgeknapt,op zijn neusje na dan,maar als je dat uit zuigt en hij heb er geen last meer van is ook wel fijn voor jessin natuurlijk

gelukkig dat hij weer een beetje is op geknapt ,ja dat pinpetje is een uitkomst ik gebruik het bij tanja ook

groetjes marielle mama van
10-10-01