Ja voel me ook echt een totaal ander mens nu!
Ben 15 september uitgerekend dus nu 9 weken en 5 dagen zwanger…
Me helemaal niet zwanger voelen
Wat leuk die echo!!
En ook heel fijn dat je van die misselijkheid af ben.
Genieten nog lekker!
Liefs, Anne
Wat heerlijk dat je zo snel al van je misselijkheid af bent! En een goede echo, wat een mooi moment he!!
En dan het derde goede nieuws, op 15 september uitgerekend, is de dag dat Nora is geboren en geloof me: Het wordt dan een superkindje!
Geniet van je zwangerschap, volgens mij ben je er wel redlijk ingegroeid nu, voel je je ondertussen al echt zwanger??
liefs
Nou de misselijkheid is nu als sneeuw door de zon verdwenen. Heerlijk zou je zeggen maar voor moeders weer een reden om zich weer druk te maken of alles wel goed gaat met het kindje.
Mijn buik is nu minder dik als met mijn 1e zwangerschap, maarja dat kan natuurlijk ook komen dat ik nu pas weer mijn eetlust terug heb gekregen.
Morgen voor het eerst naar de vk. Wat zal ik gerustgesteld zijn als ik het hartje klop…
Nog één nachtje slapen en dan weet je zeker of het goed zit. Dat kloppende hartje is toch altijd weer een fijne bevestiging hè? Succes morgen!
Groetjes,
M
Hallo dames,
Woensdag naar de vk gegaan en alles was prima!
Ze hield me even in spanning want het duurde even voordat ze de kleine spruit hoorde maar na enige tijd wachten werd ik beloond met een duidelijke hartslag!!!
Pfff wat was ik opgelucht!
Nu kan ik eindelijk echt gaan genieten. Misselijkheid over en nu genieten van mijn aankomende beeb!