De misselijkheid lijkt alleen maar erger te worden…
Ben soms hele dagen beroerd en eten is niet mijn favoriet bezigheid op het moment. Als ik er aan denk dan word ik al misselijk soms. Nu heb ik gelukkig ook dagen dat ik er weinig last van heb…
Ik ook met mijn grote mond!
Me helemaal niet zwanger voelen
Zeg lieverd, wordt het niet eens tijd om de titel te wijzigen?
Alle sterkte met je misselijkheid.
Misselijkheid went nooit vind ik. Je kunt nog beter ergens pijn hebben dan dat je misselijk bent.
Groetekes, Sje
@ sje
ik heb liever de misselijkheid dan ergens pijn hebben
ik heb nu al last van bandenpijn en heel veel last van mijn rug
ik kan leyla bijna niet meer tillen zon pijn dus voor mij liever misselijkheid want van dat weet ik dat je naar je zwangerschap er weer an af bent
gr de mama van leyla
veronique daniels
Ik heb ook liever misselijkheid al pijn hoor…
Of liever alletwee niet…hihihii
Hebben jullie nog goed tips tegen de misselijkheid?
Ik eet me al suf aan pepermuntjes, dat hielp bij mijn 1e zwangerschap wel maar nu niet meer zo…
Bij mij hielp honingdrop heel goed! Zodra je daar niet kilo’s op een dag van eet is het goed. Ik nam er denk ik 10-15 op een dag en dat vond de verloskundige helemaal prima!
Groetekes, Sje
Las op internet ook iets over gember…vind dat zelf alleen niet zo lekker maar als het helpt graag natuurlijk!
Ga me eerst maar eens op de honingdrop wagen, das voor mij geen straf.
Gister een hele dag aan het overgeven geweest…pfff was zo beroerd.
Vandaag gaat het gelukkig weer een stuk beter en voel ik me een heel stuk minder misselijk! Gaat de goede kant op dus…
Las op internet ook iets over gember…vind dat zelf alleen niet zo lekker maar als het helpt graag natuurlijk!
Vandaag gaat het gelukkig weer een stuk beter en voel ik me een heel stuk minder misselijk! Gaat de goede kant op dus…
Tippiewan, er zijn ook gembercapsules waar je niets van proeft. Die hebben ze bv bij De Tuinen of bij een ander soort natuurwinkel. Bij mij hielpen ze goed, al had ik weinig last van misselijkheid. Misschien kun je de capsules (laten) halen?
Groetjes Rainbow, trotse mama
Gembersiroop is net wat minder smerig dan gember om op te kauwen, dus mogelijk is gembersiroop (af en toe een theelepeltje) een optie.
Groetekes, Sje
Over gember:
Zonnatura heeft een thee, gember energie heet dat, kun je bij de meeste supermarkten gewoon kopen. Ik drink die the elke dag, gewoon omdat ik em lekker vind en ik krijg het er lekker warm van . Energie kan geen kwaad in je zwangerschap en wellicht helpt het ook tegen de misselijkheid! Thee drinken is sowieso goed, dus het kan in ieder geval geen kwaad!
Bedankt voor de tip!
Heb mijn mama al naar de tolo gestuurd voor gembersnoepjes…
Ik zat zelf ook te denken aan gemberthee. Zal morgen eens in de winkel kijken of ik het kan vinden.
Laat het wel weten of het helpt!
bij mij helpen waterijsjes en pepermunt en tomatensoep
tegen de misselijkheid
gr de mama van leyla
veronique daniels
Nou de gember was letterlijk niet te pruimen. Daar werd ik alleen maar misselijker van! Gisteravond aan een zak honingdrop begonnen en dat werkte prima!
Vandaag voel ik me na weken eindelijk weer een stuk beter en heb welliswaar gewoon honger en het blijft er nog in zitten ook!
Van de week de 1e echo gehad! Alles zag er prima uit en het hartje klopte…smelt!
De misselijkheid is ook sinds een dag of 4 over, voel me weer een heel ander mens!
Super dat de echo er goed uit zag! En wat fijn dat je van je misselijkheid af bent!
Wanneer ben je nou precies uitgerekend?
Groetekes, Sje
Wat fijn dat het allemaal goed is! En heerlijk dat je niet langer misselijk bent. Het grote genieten kan beginnen!
Groetjes,
M