Me helemaal niet zwanger voelen

Yeah, van de week een test gedaan na 2 dagen over te zijn en …ZWANGER van ons 2e kind.
Met de 1e zwangerschap kwam ik er pas met 6/7 weken achter omdat ik al een paar dagen misselijk was. Had toen een innestelingsbloeding gehad en was in de veronderstelling dat ik gewoon ongesteld was geworden.

Maargoed, ik ben niet misselijk, ben niet moe, je kan natuurlijk nog niks zien…
Soms vergeet ik even dat ik zwanger ben… Ik weet dat ik geduldig af moet wachten…maar zijn er meer vrouwen die deze onzekerheid hebben gehad in het begin?

Gewijzigd door - Tippiewan op 09 Jan 2010 17:35:37

gefeliciteerd met je zwangerschap!

Groetjes Gytha

Gefeliciteerd! Elke zwangerschap is anders, dus dat je je nu anders voelt dan de 1e keer is niet gek. Logisch dat je je méér zwanger voelt als je kwaaltjes hebt, maar toch ook wel heerlijk om ze niet te hebben misschien? Nogmaals: van harte!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Wat leuk dat je zwanger bent, gefeliciteerd.

Geen zwangerschap is met elkaar te vergelijken, dus geen zorgen dat je nu niet misselijk bent. Je hoeft niet perse ergens last van te hebben. Sommige mensen hebben 9 maanden lang nergens last van.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

gefeliciteerd met je zwangerschap!
wat leuk!
over die kwaaltjes.
ik weet niet meer hoelang ik overtijd was, volgens mij 1 week… en ik was strontmisselijk! niet moe ofzo
en na 3 weken (na de test dus was ongeveer 7 weken)
begon ik ook honger buien te krijgen (was veelste mager voordat ik zwanger werd en tja dat moet er nog aan he)
maar goed ik ken veel mensen die nergens last van hebben gehad tijdens hun zwangerschap,
er zijn zelfs mensen die bevallen die niet eens wisten dat ze zwanger waren, is dat effe wat!
maar ik wil je heel veel plezier wensen enne dat genieten komt echt nog wel.
ben maar blij dat je niet ziek bent, en dat je juist kan genieten
ik kon pas genieten toen ik 6 mnd was, en toen ik 8 mnd was al weer niet.
ik hoop dat je je snel heel erg zwanger gaat voelen,
ga vooral heel veel baby zaken opzoeken! dat werkt

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

gefeliciteerd!!!

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Ik voelde me de eerste paar weken ook absoluut niet zwanger. Pas vanaf een week of 8 voelde ik me een beetje anders… maar ook nog niet veel bijzonders!
Ik herken het dus!
Best gek he? Je weet dat je zwanger bent maar voelt het nog niet! Gelukkig wijst de test iets anders uit! Dat gevoel komt vanzelf!

Veel geluk

Nou inderdaad, af en toe vergeet ik gewoon even dat ik zwanger ben! Zo gek!
Het is natuurlijk nog super pril, woensdag pas 5 weken dus hopen dat alles goed blijft gaan. Met de 1e zwangerschap kwam ik er pas met bijna 7 weken achter…

Binnenkort maar aan de toekomstige opa’s en oma’s vertellen want op mijn vriend en ik is er nog niemand die het weet…hihihii

Wij weten het…
Maar we houden ons stil hoor!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Gefeiciteerd!!
Enne… als je de kwaaltjes krijg dan hoopte je vast weer dat ze over waren
Geniet ervan!
Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Als ik het goed begrijp was bij de 1e pas bij de 6/7e week misselijk. Nu ben je net 5 weken. De kwaaltjes kunnen best nog komen. Ik ben in mijn hele zwangerschap niet misselijk geweest en heb eigenlijk nergens last van gehad. Ja, een hoge bloeddruk, maar dat heb ik niet als vervelend ervaren. Zoals de rest al zegt; iedere zwangerschap is anders.

Groetjes Natasja

Lilypie Tweede Ticker

Ja het is ook nooit goed he?! Ik wacht gewoon geduldig af.
Vandaag wel een afspraak gemaakt bij de vk en om een termijnecho te laten maken.
Nog 3 weken geduld en dan is het misschien wel wat tastbaarder. Of misschien ben ik tegen die tijd wel kotsmisselijk…hihihihihihi

Gefeliciteerd!! Geniet er van zolang het kan! Straks voel je je misschien zo beroerd dat je terug denkt aan deze tijd.

Het is wel heel herkenbaar!!
Toen ik net zwanger was zei ik nog tegen mijn vriend: ‘ik voel me helemaal niet zwanger, ik ben niet misselijk of wat dan ook, als ik nou iedere dag boven de pot hing te kotsen (sorry voor mijn taalgebruik) dan voelde ik me misschien nog zwanger…maar nu??’

Het enige wat ik wel had was dat ik 2 dagen nadat ik wist dat ik zwanger was een blaasontsteking te pakken had, toen dacht ik; beginnen die kwaaltjes nu al? (haha tegenstrijdig he, maar na 2 AB-pillen was mijn pijnlijk gevoel weg)
En als ik misselijk werd at ik wat en dan was de misselijkheid gelijk weg. Soms stond ik al kokhalzend een boterham te smeren en zodra er een hap naar binnen ging was het oke.

De 'standaard’verhalen van extra misselijk zijn ect met een tweelingzwangerschap ging bij mij totaal niet op! Ik geloof dat menige moeder van 1 kindje jaloers op mijn zwangerschap zou zijn geweest als ik sommige verhalen hoor/lees. Echte kwaaltjes heb ik niet gekent.

Nu lopen er 2 meiden rond…dus toen ik las dat je schreef dat je je niet zwanger voelde dacht ik gelijk; die krijgt er 2! haha.
Je bent gewaarschuwd

Uhhh 2??? Van mij mag het er ook 1 zijn hoor! hahahahahaha
Met mijn vorige zwangerschap werd ik pas met 7 weken misselijk, daarom merkte ik ook dat ik zwanger was. Dat heeft ook maar 2 weken geduurd en toen was het weg… Dus wie weet staat me nog wat “leuks” te wachten…

Haha wat heb je liever? een tweeling of 2 weken misselijk?
Dan ga ik voor datgene voor je duimen, en duimen dat het het andere niet zal zijn

Ik was met de zwangerschap van Jurian en de deze zwangerschap ook pas vanaf 6 a 7 weken misselijk … dus wil je de moed niet ontnemen … maar het kan nog makkelijk. Geniet ervan dat je verder geen misselijkheid etc voel…

Gisteravond toen ik op bed lag werd ik ontzettend misselijk.
En vanochtend op mijn werk…weer. Kon met moeite mijn crackertjes oppeuzelen maar voelde me daarna gelukkig weer goed.
Klinkt misschien gek hoor…maar was stiekum toch wel een beetje blij dat ik misselijk was…hihihi Alleen nu is het te hopen dat geen ernistige vormen aan gaat nemen… Het is ook nooit goed!

Gefeliciteerd, eindelijk misselijk! En nou hopen dat het bij af en toe blijft en snel weer over is hè?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Nou vandaag viel het gelukkig weer mee alleen na het avondeten werd ik weer misselijk… Dat was een kop soep en 3 crackers…niet een werledmaaltijd maar voor mij was het voldoende! hihihi

gefeliciteerd meid ik moet bekenen dat ik eigelijk ook nergens last van heb en ben bijna zes weken zwanger bij de eerst was ik al misselijk en nog niet overtijd ik had toen nog twee weken te gaan maar nu echt niks ja als alleen heel er borrelen en best krachtig al weet niet of het normaal is dat je het nu al kan voelen .

gr de mama van leyla

veronique daniels