Gefeliciteerd!! Geniet er van zolang het kan! Straks voel je je misschien zo beroerd dat je terug denkt aan deze tijd.
Het is wel heel herkenbaar!!
Toen ik net zwanger was zei ik nog tegen mijn vriend: ‘ik voel me helemaal niet zwanger, ik ben niet misselijk of wat dan ook, als ik nou iedere dag boven de pot hing te kotsen (sorry voor mijn taalgebruik) dan voelde ik me misschien nog zwanger…maar nu??’
Het enige wat ik wel had was dat ik 2 dagen nadat ik wist dat ik zwanger was een blaasontsteking te pakken had, toen dacht ik; beginnen die kwaaltjes nu al? (haha tegenstrijdig he, maar na 2 AB-pillen was mijn pijnlijk gevoel weg)
En als ik misselijk werd at ik wat en dan was de misselijkheid gelijk weg. Soms stond ik al kokhalzend een boterham te smeren en zodra er een hap naar binnen ging was het oke.
De 'standaard’verhalen van extra misselijk zijn ect met een tweelingzwangerschap ging bij mij totaal niet op! Ik geloof dat menige moeder van 1 kindje jaloers op mijn zwangerschap zou zijn geweest als ik sommige verhalen hoor/lees. Echte kwaaltjes heb ik niet gekent.
Nu lopen er 2 meiden rond…dus toen ik las dat je schreef dat je je niet zwanger voelde dacht ik gelijk; die krijgt er 2! haha.
Je bent gewaarschuwd
![]()