Maxicosi

Hoezo kinderachtig, wees maar op je blote knietjes dankbaar dat je kleine schat niks ernstigs overkomen is met dit stomme gedrag, je hebt werkelijk geen idee, hoe stom je bezig bent en tja tegen dit soort dommigheid valt niet op te boksen dus ik ben er klaar mee. En veel ervaring ??? en toch nog zo onzeker ???

Ik heb het gehad met je !

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Ik ben niet onzeker Asje.
Trouwens ik ben niet de enige die dit doet.
Maar ik zal verder hier niks meer over opschrijven want ik vindt het zo
weer genoeg!
Ik doe wat ik wil, en we leven in een vrij land gelukkig. Met geen dictators!
Hiep hoi!

Heleen.

ben het met asje eens,wees maar blij dat er niks gebuerd is destijds en toch blijf ik er ophamerenje bent onverantwoordelijk geweest.

heb het is met mijn vriendin overgehad onvoorstelbaar zei ze,en het haar laten lezen zal er maar niet verder op in gaan wat ze zei was niet veel soeps

quote:
Nogmaals de bak ligt stevig vast en kan niet verschuiven ofzo.

HOE HARD MOETEN WE SCHREEUWEN OM HET DUIDELIJK TE MAKEN: HET MAAKT NIET UIT HOE VAST DIE BAK STAAT, AL ZET JE DIE MET SUPERLIJM VAST.

HET GAAT OM DE BABY DIE TE LOS LIGT. STRAK ONDER EEN DEKENTJE IS NIET VAST GENOEG. BIJ EEN NOODSTOP ZIT DE BABY ONDANKS DE MUURVASTE BAK TEGEN DE VOORRUIT GEPLAKT EN JE HEBT DIEZELFDE WEEK NOG EEN UITVAART.

DENK NOU EENS NA!

Mensen die ongewenst kinderloos zijn en dolgraag willen adopteren worden jarenlang door een molen van vragenlijsten gehaald om er maar zeker van te zijn dat het goede ouders zijn en mensen die niet slim nadenken kunnen met het grootste gemak 2 kinderen op de wereld zetten en los in een kinderwagenbak vervoeren op de achterbank van de auto.

Ik snap er helemaal niks van dat het zo oneerlijk verdeeld is! Wie moet er nou door die molen van vragenlijsten gehaald worden eigenlijk? Je zou nooit door de selectie gekomen zijn Heleen! (Heleen van Elke/Anne en niet die andere Heleen want die is wel superzuinig op haar kindjes).

Groetekes, Sje

Niet onzeker ??? hahaha lees je eigen topics, daar druipt het vanaf. Niet erg verder hoor, we zijn allemaal wel eens onzeker als het om onze kinderen gaat, maar ga mij niet vertellen na al die topics van je, dat je niet onzeker bent. Nee, geen dictators, hiep hoi inderdaad maar wel zat domme onverantwoorde mensen helaas en daar reken ik jouw dan bij voor de duidelijkheid. Mij zul je niet vaak zo meemaken, maar daar waar de veiligheid van een kind in het geding is, heb je mij op scherp. Ik maak me druk om de veiligheid van jouw kinderen en zo te lezen meerdere met mij, toch wil je er niets van leren omdat 1 agent het zo goed lijkt te weten ??? Een heerlijke discussie is prima, ben ik meteen voor. Maar dit is geen discussie meer, maar gewoon te dom voor woorden dat je niet begrijpen wilt wat iedereen hier blijkbaar zondermeer snapt. Wel adviezen vragen en niks oppikken, dus wat mij betreft zou je hier helemaal niets meer hoeven te schrijven. Tegen dit soort dommigheid kan ik echt niet op, dus is het wat mij betreft dan ook klaar !

Onzekerheid is geen punt we zijn hier om elkaar te helpen en gerust te stellen, maar als iemand zo verschrikkelijk onzeker overkomt bij een tweede kind dan krab je je toch wel even achter de oren.

Groetekes, Sje

Ik lees deze post met met ongeloof!!!

Ben niet zo heel erg met reageren maar lees wel elke dag even, om te kijken of ik misschien nog iets kan leren van al deze moeders.

Waarom zet iemand het leven van een mooi wonder op het spel?!
En ik weet niet wat voor 'n agent dat is geweest, maar een van mijn beste vriendjes is een agent, en die zegt nu weer dat je er wel een flinke boete voor kan krijgen, maar dat dat geen enkele flikker meer uitmaakt als je kind tegen je vooruit aangeplakt zit, zoals iemand dat al zo mooi opschreef…
Beste Heleen, denk na, en wees nou zuinig op je meisjes!!!
We reageren niet voor niets zo eenduidig, en met ongeloof!!

Liefs Wendy

quote:
Hoi,

Klopt, normaal gesproken reageer ik ook snel.
Ik vond het alleen niet nodig er verder nog iets over op te schrijven.
Nogmaals ik doe wat ik zelf prettig vindt en ik ben zeer zeker geen
onzekere moeder.
Ik heb al heel wat ervaring met kleine kinderen en heb nichtjes/neefjes
dus weet echt wel wat ik doe.
Jullie doen het anders, oke vindt ik ook prima.
Laat mij het doen zoals ik het wil.
Nogmaals de bak ligt stevig vast en kan niet verschuiven ofzo.
Tja en dat een kennis van ons zei dat het wel mocht (politieagente), mits
de bak goed vast ligt, dan vindt ik het niet gevaarlijk.
Als ze zei ik zou het niet doen want er zitten risico s aan, dan had ik het
nooit gedaan.
Het is trouwens al haast 3 jaar geleden.
Ik mag dat wel, een toppic die over de maxicosi gaat en je hebt gelijk
verhitte discussies.
Zal ik een nieuwe toppic openen met dingen die ik allemaal doe?
Misschien krijgen we dan wel weer verhitte discusies, is weer eens wat
anders dan al die schemas over slapen/eten nietwaar?

Groetjes Heleen.

als jij ervaring met kinderen hebt en je weet wat je doet en je zegt het is niet gevaarlijk omdat een agent dit zegt

ben je dom en onverantwooord bezig je speelt met de levens van je kinderen
is het je dat waard .

ik ben ok wel eens onzeker geweest zoals iedere moeder maar de veiligheid van mijn kinderen staat echt voorop moet er echt niet aandenken dat ik hun dood op mijn geweten zou hebben dat blijft jeje hele bij je.

dus denk na kan het niet vaak genoeg zeggen

nou ben een dagje niet geweest maar het is een hele discussie geworden.
Of discussie?? Iemand op de gevaren wijzen!!

MAAR BLIJKBAAR KOMT DIT NIET DOOR OP HELEEN!!!

Ik kan het gewoon niet begrijpen om zo met je kindje om te gaan.
Wat ben ik blij dat er met anne niks gebeurt is destijds.

verder is alles al gezegd maar komt gewoon niet door en Heleen ziet de gevaren niet.
ECHT ONGELOOFELIJK .
Krijg rillingen als ik over de gevolgen nadenkt.

Bij mij is het klaar en hier wordt wel voor VEILIGHEID VAN ONS MEISJE GEKOZEN.
Hoop wel dat heleen nog wakker wordt of dat haar ogen open gaan, want denk toch wel aan de kindjes.

groetjes Gytha

Weetje dames, ik ga er niet eens meer op in maar inderdaad hoop ik dat als mensen dit lezen nog wel 20 keer na denken, en ik hoop in gods naam dat voor het kindje ze nooit bij haar moeder meer in de auto hoeft…

de bak staat stevig vast HOE KOM JE ER OP!!!

verder alle een fijne paasdagen…

gr Tries

quote:
en ik hoop in gods naam dat voor het kindje ze nooit bij haar moeder meer in de auto hoeft.....

de bak staat stevig vast HOE KOM JE ER OP!!!

gr Tries

helaas Tries, ijdele hoop, ze is vandaag toch echt onderweg gegaan met haar 2 dochters en ik denk niet dat we zullen horen hoe ze dat heeft aangepakt.

Voor de rest blijft dit topic gewoon open en laat het alsjeblieft een waarschuwing zijn voor iedereen die zijn eigen kinderen gruwelijk lief heeft.

De kinderachtige commentaren van Heleen negeer ik liever, maar ze heeft me wel en vele met mij de hele dag bezig gehouden,die arme kinderen, los in de auto want anders is het misschien niet goed voor het ruggetje van de jongste… hopelijk reden er geen enkele andere mensen op de weg en is alles goed.

Maar dit is de laatste keer dat ik aandacht aan jou besteed mevrouw Heleen. Vanaf nu is het goed, elke vraag die je stelt of beantwoord is voor mij niet meer nodig.Ik heb je in de eerste reactie al een antwoord gegeven waar je niets mee doet.

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Het heeft mij inderdaad ook de hele dag beziggehouden. Ik ging naar mijn ouders vandaag (gewoon bij ons op het dorp, 5 min met de auto, het sneeuwde behoorlijk) en terwijl ik Tigo in zijn autozitje deed, moest ik er gelijk weer aan denken. Ik heb gelijk even alles nagekeken (de gordels, het zitje e.d.) en gekeken of alles nog goed zat en de gordels van het zitje weer even goed op maat gedaan, Tigo wordt nu zeker veilig vervoerd, zelfs voor 5 min.! Ik heb me voorgenomen dit toch echt iedere keer te doen, dus deze topic is in ieder geval ergens goed voor geweest!

Groetjes Verna

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Pffff wat dom zeg om zo met je kids om te gaan
Ik heet wel Heleen maar wat zei doet nooit
Je zet geen kinderleven op het spel

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

quote:
Ik heet wel Heleen maar wat zei doet nooit

Niet bang zijn dat we nou ineens alle Helenen erop aankijken. Ik vind je nog steeds tof hoor “Heleen van Robin&Justin”.

Groetekes, Sje

quote:
Tja en dat een kennis van ons zei dat het wel mocht (politieagente), mits de bak goed vast ligt, dan vindt ik het niet gevaarlijk.

dus als ze zegt vervoer maar zonder stoel niet in de gordels doe je dat ook omdat het agentje dat zegt

hoe dom kan je zijn zeg

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

En bekijk het ook nog eens van een andere hoek: hoe betrouwbaar en veilig zijn alle “goede” adviezen die Heleen in de afgelopen periode in allerlei topics gegeven heeft? Ik zou ze niet uit durven proberen! De geloofwaardigheid is na dit topic als een baksteen gezakt natuurlijk!

Groetekes, Sje

Jammer voor je Sje, maar ik heb heel wat moeders geholpen en die waren
maar wat blij.
Deze toppic staat daar buiten.
Ik geef mijn kindjes op tijd te eten en drinken, leg ze op tijd op bed en
ben lief voor ze.
Nogmaals ik ben een hele goede moeder.
Jammer dat jullie zo bot reageren!
Ik heb dan ook besloten om hier bij ikkeben nergens meer op te reageren.
Dit op aanraden van mijn familie waar ik gisteren was.
Mijn zussen zeiden ook dat ik niet gevaarlijk bezig ben geweest.
Zij hebben dit destijds nooit gedaan, die hadden de kids wel op tijd in
de autostoel gezet.
Maar wisten ook wel dat ik dit destijds heb gedaan en hebben mij toen
al gezegd als Elke zo lekker 4 uur in de auto kan slapen dan is het toch
goed.
Zelfs mijn moeder zei dit gisteren nog.

En nogmaals Sje, ik heb altijd gevonden dat je vaak een betweter was en
soms bot kon reageren.
Een ander durft dit niet te schrijven, nou ik wel!

Heleen.

Hahahahah moet wel lachen hoor Je reageerd het lekker op sje af erg laf vind ik zelf
Er zijn er meer die zeggen dat je dom bezig bent
En ja als ik dit zo lees weet ik dus dat Domheid erfelijk is
Zielig voor je kindjes Echt heel zielig
En jij bent ook en erg zielig persoon
En Sje JE BENT EEN TOP VROUW

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

is dit niet gewoon een vorm van verwaarlozing?

Plank voor je kop of zo ???

quote:
Mijn zussen zeiden ook dat ik niet gevaarlijk bezig ben geweest. Zij hebben dit destijds nooit gedaan, die hadden de kids wel op tijd in de autostoel gezet. Maar wisten ook wel dat ik dit destijds heb gedaan en hebben mij toen al gezegd als Elke zo lekker 4 uur in de auto kan slapen dan is het toch goed.
Ze hadden de kids wel op tijd in de kinderstoel ??? Dan geef je toch toe dat je er niet op tijd mee was en tja, dat het niet erg was is nu wel makkelijk gezegd nu alles goed is met je meiske, maar god zijn dank komen we er nu niet meer achter hoe de reacties geweest zouden zijn als er iets ernstig mis was gegaan. Ennuuuhm wie is hier nu de betweter ? Neem het advies van je familie maar ter harte en schrijf aub niks meer want ik heb er mijn neus vol van.