Hoop dat jullie snel thuis zijn. Ben idd ook erg benieuwd naar het verhaal. En wat een leuk geboorte kaartje!!
Liefs
Hoop dat jullie snel thuis zijn. Ben idd ook erg benieuwd naar het verhaal. En wat een leuk geboorte kaartje!!
Liefs
Een heeel leuk geboorte kaartje Rainbow! Thnx!
En dames de kids van Rianbow zijn niet beiden op de 30ste jarig… op t kaartje staat Max 29 September.
Liefs, Melanie
ja superleuk kaartje! en idd 29 sept
groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!
“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”
De 29e… dan ben ik wel heel erg benieuwd naar het bevallingsverhaal… dat is dan echt met een noodgang gegaan!
Groetjes van Sascha en Senne
Wow klinkt indd heftig en snel als hij nog op de 29ste is geboren. Om 9 uur zat ze volgens mij nog achter de pc.
Liefs Michelle
Hi Rainbow en familie,
Gister even op hyves ingelogd en ik zag daar dat Max geboren was en heb daar mn felicitaties achtergelaten. Nu ook via de bekende weg:
Gefeliciteerd! Nou, we hebben met je mee gehoopt de avond van de 29ste dat je je ventje snel in je armen had, en niet vergeefs zo te lezen!
Ben benieuwd naar je verhaal! Maar eerst rustig aan allebei aansterken.
Liefs!
Het kaartje is zeker hjeel leuk enne inderdaad nu jullie het zeggen 29-9
Groetjes,
Michèle
Van harte gefeiliciteerd rainbow, meneer rainbow en natuurlijk grote zus eva. kan niet wachten om de foto’s te zien.
Geniet er lekker van met z’n allen.
groetjes Ramona
Same wise, sluit me aan.
Ik wil hem ook wel graag zien…
Hoop wel dat het goed gaat met rainbow en kleine max.
Gr Patries
Is dat geen regel bij lidmaatschap dat je geen onderscheidt mag maken en iedereen kaartje moet sturen … GRAPJE…
maar ben ook wel benieuwd naar het kaartje… en de 29ste … WAUW das een topper…!!