Max geboren is...foto pagina4

Proficiat en geniet van je nieuwe gezinnetje!!

Lieve lieve rainbow!! Vanuit Frankrijk van Jesse en mij ook gefeliciteerd!! En ven reuze benieuwd naar het geboorte kaartje.

Liefs

HOERA!

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje MAX.

Geniet er lekker van.

Liefs

Gefeliciteerd!! Leuke naam trouwens!!

groetjes
Ineke

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ooooh eindelijk! Van harte gefeliciteerd met de kleine Max! wat een leuke naam! Lekker genieten met z’n viertjes!

Groetjes Anouk

Lieve familie Rainbow,

Van harte gefeliciteerd met jullie kleine mannetje Max.
Geniet ervan en wat een leuke naam !!

Gr maaike

Hallo
’Rainbow’ heeft mij gevraagd een bericht te posten mbt de geboorte van onze zoon Max. Het lijkt erop dat dit geen nieuws meer is Rainbow en Max zijn nog in het ziekenhuis ter observatie. Max moet namelijk wat beter drinken dus ze kijken het nog een nachtje aan. Het bevallingsverhaal laat ik over aan Rainbow maar het hele gebeuren was zeer kort en zeer heftig. Laat ik het zo zeggen…de verloskundige is er niet aan te pas gekomen…kwam 5min na de geboorte. Nou, jullie horen het wel.
Bedankt voor alle reacties.
Groet
Vader van Max (alias Maximus).

Groetjes Rainbow, trotse mama

Hé hallo, vader van Max. Aangenaam! Wat klinkt dat heftig zeg, wat je tot nu toe hebt verteld over de bevalling. Dus het komt erop neer dat jij je zoon zelf ter wereld hebt gebracht? Poe hé. Doe Rainbow de groetjes en hopelijk heb je haar en je zoontje snel weer bij je. Is Eva al wel weer thuis? Hoe vond ze haar broertje?

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Ooooooo, van harte gefeliciteerd alledrie met de kleine man!
Klinkt als een spannende bevalling!!! Ben benieuwd naar de verhalen…
Rust lekker uit, laat je verwennen en geniet van je kraamtijd meid!

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Die Rainbow die heeft het effe snel gefikst… hoop toch dat ze er geen nare ervaring aan over heeft gehouden. Hopelijk gaat de kleine Max snel goed drinken en mogen moeder / kind thuis genieten met papa en dochter…

Aaaaaaah, ben weer eens de laatste die het hoort.

Nou, ook vanuit het zuiden: heel erg gefeliciteerd met jullie zoon.
Max, wat een super naam.

Heel veel goede gezondheid voor mamma en Max, en geniet ervan!

Een dikke X van Boukje en een kleine baby x van Sarah.

Lilypie First Birthday tickers

Helaas, ik ben nog later hahaha! Had besloten het vandaag ff rustig aan te doen en dus ff niet puteren… tja, dat krijg je ervan, dan ben je wat later Alledrie van harte gefeliciteerd met de geboorte van de kleine Max!!! Geniet van de kraamtijd! En hoe reageerde grote zus Eef??

Van harte gefeliciteerd met jullie mooie lieve kleine mop!!! Max, welkom!!!
Geniet van de kraamtijd!!

dikke knuffel van mij en Bo

liefs woezel

Ook via deze weg:

gefeliciteerd !! Wat een gave naam! Eva en Max, stoer hoor!
Laat jullie lekker verwennen en geniet ervan!

Liefs Shirley

Heeeeeeeee hoera, gefeliciteerd met de kleine Max. Hoop dat jullie inmiddels thuis lekker aan het genieten zijn. Heel veel geluk samen en geniet van elkaar !

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Jaaaaaaaaaaaaa Eindelijk daar is de kleine Max
Van harte gefeliciteerd en we hopen dat ze snel lekker naar huis kunnen
Geniet van je kleine ventje en van de kraamweken
Heel veel geluk
En Eva nu ben je grote zus
Pas goed op je kleine broertje

Groetjes van Heleen trotse mama van Robin en Justin

@Vader van max! wat leuk dat je een bericht post! van harte gefeliciteerd met Max! echt super! jeetje, maar wie heeft dan de bevalling gedaan?!?! ik ben echt reuze benieuwd naar rainbow’s verhaal.
Ik hoop dat Max snel wat beter gaat drinken en dat ze vandaag naar huis mogen.
geef Rainbow maar een zoen van mij en Rico. Geniet er lekker van met jullie 4tjes!

hoera gefeliciteerd met jullie zoon max
en eva ook gefeliciteerd met haar broertje
heel veel geluk met ze viertjes .
en hoop dat ze gauw naar huis komen .

groetjes marielle mama van tanja

JOEPIE GEFELICITEERD!!!

ik kijk even een dagje niet (even geen tijd) en ja hoor is t in ene zover!
lieve. lieve, lieve Rainbow van harte gefeliciteerd met jullie zoon Max (supernaam btw), natuurlijk ook voor je mannetje. en nu is t dus eindelijk zover dat Eva grote zus is. een superdikke knuffel voor jullie allemaal!!!

liefs,
Rinske

Jeetje dat klinkt idd heel heftig de bevalling. Ben erg benieuwd naar het verhaal van Rainbow over de bevalling. Maar dat horen we wel, eerst moet ze lekker van haar kraamtijd genieten. Ik hoop dat Rainbow en Max snel naar huis mogen, zodat jullie lekker met zijn viertjes kunnen genieten.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers