Maup

hoi ik ben maup, ik heb twee zoontjes van bijna twee en 5 maanden. ik ben getrouwd. het lijkt mij leuk om dit forum wat ervaringen uit te wisselen

hoi maup welkom hier op het gezellige forum ik ben marielle 35j grtouwd met martin en samen hebben we dochter tanja van 2jaar en 3 maanden ik hoop dat je het hier gezellig zult vinden

groetjes marielle mama van tanja

Hoi Maup,

welkom hier. Ik ben Jolanda en heb een dochter Lisa (17 maanden). Ik ben getrouwd met Dennis.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02)

welkom hier

ben bianca getrouwd met hans en samen hebben we 3 kindjes waarvan 1 een engeltje

kevin* dylan van 7 en kaitlyn van 3

Welkom hier!

Ik ben Diana, 21 jaar en heb een dochtertje Samantha van bijna 1,5 jaar en een zoontje van 1,5 maand.

Groejes,

Diana

Ik ben Diana en ben 21 jaar en mama van een prachtig dochtertje Samantha (05-08-2002 en Pascal (15-12-2003)
http://www.tienerenzwanger.nl

Hallo Maup,

Ook namens mij welkom op deze site!
Ik ben Bianca (ja, nog 1, haha!) ik ben net 29 geworden en ik woon samen met mijn vriend.
We hebben samen een zoontje van 2,5 jaar.
Hij heet Stephan en we zijn natuurlijk lekker trots op ons vrolijke, ondeugende ventje!!

Heel veel plezier hier!

Groetjes, Bianca

P.S. Hoezo kort jij Maureen af tot Maup?
Maureen is juist zo’n mooie naam!

Gewijzigd door - Bieb op 26 Jan 2004 14:38:56

oke ten eerste wil ik zeggen dat ik het fijn vindom nu al reacties te krijgen. dit voelt als een warm welkom!!! en jeetje bianca wat erg voor jullie dat een kindje een engeltje is. kreeg het er helemaal koud van toen ik het las. en ja waarom ik mijn naam afkort… ik weet eigenlijk niet. iedereen noemt me gewoon maureen, maar het zal gemak zucht van mezelf zijn. en ik ben ook blij te zien dat ik niet de enige hier ben met twee kindjes kort op elkaar. bij mij twee kindjes zit er precies anderhalf jaar tussen. nou als jullie nog wat van mij willen weten stel gerust je vraag

moeder van twee zoontjes. fabiano 2 jr en alessandro 5 maanden

heerlijk toch zo warm welkom

staat altijd zo raar als niemand eageerd

en meer mensen schrikken hoor maar kan er altijd goed over praten

Hoi Maureen,

Dat vind ik nou het leuke van deze site: dat iedereen altijd zo lekker spontaan (en vrij snel) reageerd!
Iedereen leeft echt met elkaar mee.

Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23-06-2001)

Gewijzigd door - Bieb op 26 Jan 2004 16:25:29

P.S. wanneer wordt Fabiano eigenlijk 2 jaar? (omdat je zei: binnenkort)

En hoe kom je aan die twee namen?
Ze klinken aardig buitenlands, heeft dat een reden?
Ik vind het trouwens wel twee onwijs leuke namen hoor!!!

Enne…als je vind dat het me niks aangaat gewoon geen antwoord geven hoor! (maar je zei net dat als we meer wilde weten dat we het dan gewoon moesten vragen )

Groetjes, Bianca, mamma van Stephan

Ow, ik zie net dat je een mooie buitenlandse (italiaanse?) achternaam hebt!
Vandaar waarschijnlijk die aparte namen van de kids?

ja mijn man is half italiaans, vandaar. en eerst wouden we er niet aan beginnen maar we vonden het toch wel wat hebben om die"roots" er een beetje in te houden. fabiano word 18-02 2 jaar en mijn jongste is op 21-08-03 jarig. en vragen vind ik leuk hoor!!! zo leer je elkaar wat beter kennen he. ik ben wat dat betreft vrij makkelijk hoor. ja ik ben blij voor jou bieb dat je er wel makkelijk over kunt praten. is je kindje tijdens de geboorte overleden? nou ga ik aan jou vragen of je dat vervelend vind dat ik dat vraag? je hoeft het niet te zeggen natuurlijk, anders denk je ook misschien: vandaag net nieuw op dit forum en meteen al dat soort vragen. nou groetjes van mij allemaal

nou heb ik een fout gemaakt want aan bianca 4 heb ik de vraag gesteld maar ik heb bieb op geschreven. sorry hoor, moet nog even wennen aan jullie namen.

Hihi, geeft niet hoor!
Die kans zat er in dat je onze namen door elkaar zou halen!
Je hebt nu gewoon antwoord gegeven aan deze Bianca (ikke dus, haha, plaag je maar) en een vraag gesteld aan die andere Bianca.
Je mag me ook wel Bieb noemen hoor, als je dat makkelijker vind.
Dan heb je een Bianca en een Bieb i.p.v. twee Bianca’s

Maar leuk dat jullie ze die Italiaanse namen gegeven hebben!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan

Mijn ouders hadden dus eerst mij en daarna kwamen er twee broertjes waar maar 16 maanden tussen zat.
Nou, ik moet er persoonlijk niet aan denken hoor!
In 3,5 jaar tijd 3 kinderen…pfff…

Groetjes Bianca, mamma van Stephan

ja het is even druk maarja, dat blijft het toch wel denk ik. of je nu 16 maanden of vier jaar ertussen hebt. want dan zit je weer met het naar school gaan van het oudste kind en het voeden van het jongste kind. en ja… soms is het niet helemaal te plannen hoeveel maanden ertussen zit. maar over een ding zijn we het denk ik eens: we zijn blij dat we de kinderen hebben.

Welkom, Ik ben Tries mama van Jordy (2.5) en Roy (16 maanden) Ik ben pff bijna 30 jaar en getrouwd met Peet…

zullen elkaar vast nog eens tegen komen hier veel plezier en pas op tis erg verslavend ahahaha

Tries

Liefs Tries

Hoi,

Ik ben Monique, 28 jaar (en een half), 6 jaar getrouwd met Marcel en samen hebben Veronica van 4 1/2 jaar als dochter en Lucas van 2 1/2 jaar als zoon. Uiteraard mag onze 6 jarige hond Juanita niet ontbreken ).

Welkom.

groetjes Monique

maup,

heel brutaal hoor haha nee geintje

nee kevin* is in me buik overleden toen ik 29 weken zwanger was,

ja ik heb wel je foto van kevein gezien(klinkt gek , maar vind hem mooi) maarja het is moeilijk te zien hoe oud hij daarop is. hij is natuurlijk klein, maar dat zegt soms ook niet alles. naou bedankt hoor voor het beantwoorden. gr. maureen