Maup

ja en inderdaad het is heel verslavend dit forum, ben er nu al niet meer vanaf te banden. laat gewoon mijn stofzuiger er voor staan!!!

moeder van twee zoontjes. fabiano 2 jr en alessandro 5 maanden

Hallo Maup,
Ik ben Kristel (28), getrouwd (10-05-2002)met Frans (36) de trotse moeder van Sanne (13-05-2003)en gek op Roos (de hond). Welkom, welkom. Inderdaad het is erg verslavend en ik denk dat we dadelijk bij de GGD een zelfhulp groep kunnen starten voor IKKEBEN verslaafden. Heel veel plezier

Liefs Kristel

ja inderdaad kristel!!! oh oh en we hebben het allemaal zo druk met het moederschap nou ja kan ook gezellig zijn hoor met zijn allen naar een zelfhulp groep. nee… ik vind het hartstikke leuk, en ben blij dat ik eindelijk een forum heb gevonden, waar ik lekker mijn ei kwijt kan en waar ik ook andermans verhalen kan lezen en op kan reageren. en ik zeg hetmaar nogmaals, ik heb het gevoel dat je meteen word opgenomen in “de groep” dat is niet op elk forum zo hoor!!! daar kom je gewoon niet tussen. die diehards reageren dan alleen op elkaar en niet op de nieuwe. flauw eigenlijk he? maar dat is hier dus niet zo. groetjes van maureen

moeder van twee zoontjes. fabiano 2 jr en alessandro 5 maanden

Als ik alles lees, dan voel ik me begrepen hier. Misschien ook de afstand die je hebt (je kent elkaar niet LIVE), waardoor je je verhaal veel beter kan doen. Na een week krijg je dan echt een beetje een vriendinnen gevoel en dat is erg fijn. Zitten toch met z’n allen in hetzelfde schuitje.

Liefs Kristel

Ja, maar ik vind het ook belachelijk dat er op sommige forums zo “raar” wordt gedaan tegen “nieuwe” leden.
Ik bedoel: ik vind het juist LEUK als er nieuwe mensen bij komen!
Hoe meer zielen hoe meer vreugd toch?
En je hebt meer mensen om dingen mee te delen enzo.
Toch veel gezelliger!

Groetjes, Bianca mamma van Stephan

Helemaal mee eens Bianca

Liefs Kristel

ben blij dat je je hier welkom voelt, ben kim en de oppermutz hier,enne ik ken inderdaad ook forum’s waar het een sport is zoveel mogelijk onzin te plaatsen zodat je maar zoveel mogelijk berichtjes bij je naam hebt staan, ze gaan allemaal nergens over, maar als je daar maar 1 keer inde maand een berichtje plaatst word je eraf gegooid en dat vind ik jammer, je bent allemaal vrij om te gaan en te staan waar je wil, het is een vrije internet wereld

groetjes,
Kim,mama van Sofie en Victor!

daar ben ik het helemaaal mee eens

heb hiervoor ook op forum gezeten nou als je nieuw was kreeg je genees een antwword of werd kort af op je gereageerd

werd het zo beu dat ik nu al ruim een jaar weg bent en kijk wel ens en denk jeetje wat een kinderachtig gedoe daar

geef mij maar ikke ben daar word je teminste begrepen en in je waarde gelaten

en niet scheef aan gekeken als je een keer niet reageer op een topic

dus meiden van mij zijn jullie nog lange niet af nanananana

ja bianca4 ik ben het daar hellemaal mee eens ik zat hier voor ook op een forum echt kinderachtige doen ik voelde me daar niet thuis maar hier wel helemaal te gek echt verslavent raak er niet meer van af dus mijn gezeur moeten jullie ook aan blijven kijken hihihihihihihih

veel liefs marielle mama van tanja