Mannen :-)

Nou nou nou. Gisteren had ik weer zoiets waarvan ik denk: dat gebeurt echt alleen met EEN MAN in je buurt! We zaten samen op de bank. Papa keek naar een echte mannenfilm, actie, wapens, vechten etc. Ik las de Cosmo. Ik had een cake gemaakt en we aten een lekkere dikke plak. Helaas schoot er een stukje verkeerd en dat kwam in mijn luchtpijp. Ik begon acuut te hoesten en liep volgens mij rood aan. Ik dacht: ‘Dat is zo wel over!’, maar ik bleef hoesten. Ik had het niet benauwd ofzo, maar ik had me zwaar verslikt en bleef er zowat in. Vanuit mijn ooghoek keek ik naar DE MAN. Geen reactie. Zijn blik was strak op de TV gericht. Ik was nog steeds aan het hoesten. Er gebeurde niks. Ik vroeg met benepen stem: ‘Zou je niet even helpen!’ Hij keek heel sloom naar de zijkant en zei: ‘Oh, wat is er dan?’ WAT IS ER DAN? AAAAAAH! Ik: ‘Ik verslik me, maar verder is er niks hoor!’ Pas toen greep hij in. Hij zei: ‘Zal ik water pakken?’, maar toen trok het al weg. Ik heb nog minstens 5 minuten na zitten hoesten, denkend: ‘Stik voorzichtig met je man naast je!’ Hij dacht dat ik een beetje verkouden was…Tss. Wat heb ik nou aan zo’n man? Moet je 'm zien als Eva een beetje hoest, staat hij meteen klaar voor de Heimlich-greep! Mannen, je zou ze af en toe…!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Wat een muts is het toch!

Laat-ie jou stikken en bij een kind van nog geen 2 zou-ie de heimlichgreep toepassen wat niet eens mag!
Het is dat je ze nodig hebt voor de voortplanting, maar anders…

Groetekes, Sje

Boys and there toys he, echt soms. Mervin heeft dat ook dat ie helemaal gebiologeerd is door de tv. Gaan we weg moet alleen de tv nog uit. Schatje?? Ja wat? TV?? Ja wat?? Nou uit doen? zucht ja ik kom. Hellooooo?? Jaahaaa?? TV uit. Klik ik om al met nog een zucht. Echt het liefst nemen ze zo’n draagbare. Echt als het ze boeit veranderen ze ze zo in Rainman.

Groetjes,

Michèle

Hahahaha,
pakken op hun zwakke plek.
Jaja, zo lukt het altijd.

Pffff, waar zouden ze zijn zonder vrouwen?

Lilypie First Birthday tickers

Zo heb ik ook al eens iets meegemaakt…

Ik loop door de woonkamer en stoot heel hard mijn teen, man zit boven te gamen op de pc (jaja de toys ), ik vloek alles bij elkaar en scheld de tafel verrot (wees gerust de kids waren er toen niet…)… komt er van boven: Doe je je pijn liefje??? Ikke: ja, ik bloed dood, maar maakt niet uit hoor… Hij: oke is goed schat… IS GOED SCHAT!!! En bedankt manlief… nergens aand8 voor behalve de hobby zucht

Ha ha ha dan mag je doodbloeden maar wel zuchten en steunen als WIJ onze periode hebben

Groetjes,

Michèle

Hahahahaha, tja sommige mannen… Maaaaaaaaaaaar als hun het kunnen kan ik het ook… Gister stoote manlief hier zn arm tegen de deurklink… hij had ook wel pijn, maar ik schiet heeeeel hard in de lach… Ook altijd wanneer hij opstaat en zn kleine teen stoot aan de tafelpoot, of zelfs valt over het drempeltje…:open_mouth: hebben ze dan helemaal geen ogen??

Gister was ik super slecht te pas van de lasagne… die kwam er na een uur ook helemaal uit… Geen reactie… ik roepen… komt er vanuit de woonkamer Jaa???
Ik zeg wil je me ff water pakken… Jaaa… heeeeeeeeeel lang duurde het voordat ik mn water had… en meneer liep weer weg… kom we laten mama even alleen zegt ie tegen Noah… Nee dat wou ik niet, je lig op de grond voor de wc… vraag even hoe het gaat!!!

Liefs, Melanie

Ohh zo herkenbaar, die van mij zit ook met zijn kop in de TV , gewoon niets om hem heen merken he, je kan er een bom laten afgaan! hihih. Verder is het idd wel zo als ik me pijn doe dat hij er wel meteen is! Das dan wel weer fijn, maar een zeurende Jada die aan zijn been trekt van, laten we eens wat leuks gaan doen, kan ze zo 3 uur doen, reageert hij niet eens op!

Haha heerlijk om jullie verhalen over je man te lezen.

Het is dat ze af en toe best lief zijn

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Lilypie In verwachting Ticker

Hahahaha, gelukkig heb ik niet alleen een nietsziende man! Eva ziet hij meteen, maar ik moet inderdaad eerst op de grond vallen wil hij zien dat er iets is. Hahaha. Maar verder is 'ie heel lief hoor. Hij is heel de garage aan het leegruimen en gaat dadelijk heel lang in de rij staan bij de milieustraat. Hij wil wel dat alles netjes is hier, voor als de baby komt!

Dat is idd wel heel fijn Rainbow

En ach mama’s raken er wel aan gewent dat ze op de achtergrond rakenn Bij zowel schoonouders als ouders zijn wij niet meer belangrijk, als hun kleinkind er maar is

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Lilypie In verwachting Ticker

o nee dat is hier heel anders er word hier om de haverklap gevraagd , alles oke ?en daar hoef ik echt niet in een enorme hoest bui terecht te komen.
als ik boven de pot hang (ik raak altijd in paniek geen idee waarom maar ben daar echt heel bang voor)houd hij mijn voor hoofd vast ook bij de kids want ik kan dat dus niet, als ik mijn teen stoot checkt hij gelijk of er niks gebroken is etc etc oke daarna alcht hij me bijna altijd uit over hoe dom ik mijn teen stoote ofzo maar indien ik hem nodig heb staat hij er binnen twee tellen

zo nu ook morgen moet ik geopereerd worden aan mijn pols (ganglion) nu stoot ik hem keihard en lijkt het erop dat hij is leeg gelopen dus nu belt hij elk half uur met de vraag of ik al een rectie van de ha heb gekregen ivb met morgen

before you judge me, try hard to love me

@Sandra, hier hetzelfde verhaal bij de (schoon)ouders. Of ik nog even langskom voor de vakantie? Nou, het gaat niet om mij, maar om Eva. Als ik er dan ben, rent ze meteen naar opa toe en ben ik weer lucht voor haar. Dan zeg ik ook tegen opa: ‘Hallo pap!’ Zo van: ik ben er ook nog hoor! Nou ja, eigenlijk toch alleen maar leuk als ze zo gek op hun kleinkind zijn he?

Overgeven doe ik NOOIT, daar heb ik ook een fobie voor. Zoooo vies, ik kan het gewoon niet. Mijn lichaam werkt ook niet mee en laat het gewoon niet los zeg maar. Maar ALS het zou gebeuren, ben ik ook liever alleen. En als je de braakgeluiden hoort die mijn vriend kan maken (BLLLLLLLLUUUUUUUU), ga ik zelfs liever een stukje rijden om dat niet te hoeven horen! Zoooo erg! BAH.

(BLUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU) zegt Rainbow dan! hahahahahaahahahahahahahahaha

Die geluiden kwamen er hier zeker gister uit…

Liefs, Melanie

Hahahahaha, SPOUWEN! Hoezo Brabants? Ik ben volgens mij ook niet echt geruisloos hoor, hahaha, maar wat ik zeg: ik geef nooit over. De laatste keer toen ik 12 was! Echt waar! Bij mijn mannetje is het ook echt DIERLIJK bijna, die hoor je vijf straten verderop nog! In ons vorige huis lag de WC een eind van onze slaapkamer af, helemaal in de aangebouwde keuken. Dan hoorde ik 'm NOG, zelfs met oordoppen in. Nu hebben we boven ook een WC, slechts 3 meter van mijn bed verwijderd…AAAH. Ik hoop maar dat hij niet vaak kotst in dit huis!

@Melanie, arme meid! Akelig joh! En Chris hoorde het niet eens!

Goh, mannen kunnen echt niet zachtjes kotsen he?! Bij de mijne lijkt het wel of het uit zijn tenen komt!! En hij geeft wat over…pffff… hij heeft een slecht sluitende maagklep, dus net ff iets te hard hoesten en meneer kan weer rennen! Wij hebben dan ook een contract met de Rennie fabrikant … hihi!

En o ja, opa’s en oma’s komen hier ook binnen: Hoi… (kijken de kamer rond) waar is Nikki? Ligt Lisa op bed?!
Hoi mam, hoi pap, hoi A (schoonvader)… nee, zodra je kinderen hebt, ben je niet meer in beeld

Hahahaha Yavahn, je kunt altijd alles zo grappig omschrijven! Wel zielig voor je man, met dat klepje, maar zoals jij het omschrijft met die Rennie fabrikant is het ook weer lachen. Net als om jouw verhaal van dat ‘universele hoofd’ in een ander topic over te kleine hoofdgaatjes. Dat jij op de foto altijd degene was met het kleine kopje! Hahahaha!

Onze wc grenst aan de muur van de buren… Ik hoor mn andere buren ook altijd als ze aan de wc rol zitten… dus mn buren zullen mij wel gehoort hebben hahahhaa…
Ik zit ook altijd voor de wc op mn hurken… En sinds de zwangerschap van Noah… En nu is het dan een stukkie erger, als ik moet spugen, loopt het er van onder ook uit… Tjaa kan het niet tegen houden… Ben toch al op de wc dus dat scheeld…haha!

Ik heb ook ontzettend veeeeeeeeeeel last van maagzuur, heb al 2 strippen op sinds 2 weken, en heb al een nieuw pakje klaar liggen voor vandaag!
Word er gek van!!!

Liefs, Melanie

@ melanie, oogg echt je bent 26 weken en nog spugen! oohh wat erg! moet er niet aan denken. Ik heb welgeteld 1 keer overgeven tijdens mijn zwangerschap, dat was in week 8! Ohhhh echt vreselijk! Hoop dat je snel beter voelt!

@ Malawimamajada: Nee neeeeeee ik ben niet misselijk van de zwangerschap hoor… Daar heb ik bij beide zwangerschappen geen last van gehad Gelukkig!
De lasagne was me eergister heeeeeeeeeeel slecht gevallen… vandaar dat ik eergister ook moest spugen!
Nu niet meer hoor hahahha

Liefs, Melanie