Mannen :-)

@ Rainbow: Tja, met humor kom je een heel eind in het leven heb ik gemerkt hihi! Anders wordt alles zo serieus

@ melanie, oohh ik dacht al, wat onzettend erg! kon me het gewoon niet eens voorstellen! Nou je hebt dus voedselvergiftiging! Vreselijk, maar iig gaat dat over het algemeen snel weer over!

hahah wat een verhalen allemaal
toen ik zwager was van senna had ik veel last van maagzuur op het einde
en het gebeurde dan ook regelmatig dat ik boven de pot hing en man lief achter me stond te wachten met een glaasje water
en daarna had ik in mijn gezicht allemaal rode puntjes soort bloeduitstortingen vooral bij de ogen vreselijk gewoon ging dan ook niet naar buiten.

en indd mijn papa beld kom je nog vandaag.
ja is goed ik wel maar senna niet en jackie (hondje) ook niet want die slapen.
jah dag laat dan maar zitten hoor je dan.
zooo nou leuk en bedankt maar weer.

quote:
@Sandra, hier hetzelfde verhaal bij de (schoon)ouders. Of ik nog even langskom voor de vakantie? Nou, het gaat niet om mij, maar om Eva. Als ik er dan ben, rent ze meteen naar opa toe en ben ik weer lucht voor haar. Dan zeg ik ook tegen opa: 'Hallo pap!' Zo van: ik ben er ook nog hoor! Nou ja, eigenlijk toch alleen maar leuk als ze zo gek op hun kleinkind zijn he?

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ja, ik vind het zeker alleen maar leuk dat ze zo gek zijn op hun kleinkind. Mijn vader en Tim zijn echt 2 handen op 1 buik. Hij rent meteen op opa af als we er zijn. En dan is mama idd lucht en moet opa alles doen. Mijn vader is echt gek op hem en ik had dat nooit van hem verwacht. Dat hij zoveel met kleine kindjes heeft, maar het is echt geweldig om te zien.

Op maandag passen mijn ouders op en als ik hem daar dan op kom halen rent hij weer heel blij op me af. Dus hij vind het gelukkig wel weer erg leuk om na een dagje mama weer te zien

Ik ben echt bijna nooit ziek, dus spugen had ik geloof ik op de basisschool voor het laatst gedaan. Ik was altijd boos dat ik nooit ziek was en daardoor nooit eens thuis kon blijven van school. Helaas nu met deze zwangerschap wel supgen, maar gelukkig niet meer iedere dag.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Lilypie In verwachting Ticker

@Sandra, Oh fijn is dat he, dat je merkt dat ze ook graag naar mama terug willen? Ik heb dat ook als Eva op het kdv is. Ze speelt en vermaakt zich daar opperbest, maar zodra ze papa of mij ziet, laat ze (meestal) alles vallen, krijgt ze een enorme big smile en roept ze: ‘Mamaaaaaa!’ Dat doet dan weer goed. Is ook een goed teken, dat ze het thuis ook fijn vinden! Vinden wij heel erg belangrijk.
Ik was en ben ook vrijwel nooit ziek. Mijn moeder liet ons ook niet snel thuis vroeger. Alleen als we bv echt de bof hadden ofzo. Niet voor een flinke verkoudheid ofzo! Mijn zus slaat echt alles: zij werkt al 15 jaar en heeft zich in die 15 jaar nog nooit één dag ziek gemeld! Dat is bijna eng! Ik baalde als kind ook als iedereen griep had en lekker thuis in bed Donald Duckjes mocht lezen en als IK niks had en dus alleen naar school moest lopen! In plaats dat we blij waren dat we gezond zijn/waren…klagen we! Hahahaha!
Fijn dat je al wat minder misselijk bent joh. Tenminste, dat je niet meer elke dag over hoeft te geven. Donderdag weer een echo toch? Spannend!

Groetjes Rainbow, trotse mama

oww heerlijk dames wat een topic, eerst over die stomme mannen, ja ken je bezig blijven lijkt mij ! en dan lekker over kotsen … joehoe…
nou hier ook een man die doet net of hij doodgaat als hij kotst…lijkt wel een koe met barendsweeen… verschrikkelijk !!!

bij ons is het eigenlijk vrij wel andersom…als ik in mijn boek zit, of in mijn tvserie, ken hij ook echt van de bank pleuren, da merk ik pas als ik over hem heen moet stappen, als ik in me eigen luchtbel zit, ken hij het shaken…
soms ook dan vraagt hij wat, en dan hoor ik het wel, en geef ik in mijn hoofd antwoord, maar zeg het blijkbaar niet hardop… en dan vraagt hij het nogeens… en geef ik nog een hoofd antwoord…’ HALLLLOOOOWOOWOWOWOW’ hoor ik dan ineens, ; ’ ik zeg toch ja ’ zeg ik dan met een verbaasde blik …
dan krijg ik terug ; mopper mompelmompel, volgens mij zei je het in jezelf ik hoorde niks !

en ja als hij op zijn plaat gaat … of teen stoten, (vooral als iemand zich kei hard pijn doet…) echt dan lach ik zo hard totdat ik ervan mot janken… gisteren liep hij om de wagen en stoote zijn scheenbeen tegen de trekhaak…
ja echt ik kom niet meer bij, en lig bijna op de stoep te rollen van het lache… (ja best zielig want zijn been is blauw en hij had echt pijn, maar goed als ik me pijn doe moet ik janken van de pijn, en daarna krijg ik ook een lachbui, dus doe het ook bijmezelf da scheelt…) lache om homevideo is dan ook voor mij een onbeperkt uurtje lache gieren brullen !!

Ja, dat is echt heel fijn Rainbow. S’ochtends als papa hem brengt rent hij direct de groep in om lekker te gaan spelen. Heel fijn is dat, want je weet dat je kind het heel erg naar zijn zin heeft. Ik haal altijd en dan komt hij idd met zijn handen wijd uit naar me toe rennen, mamaaaa. Dat geeft je toch weer een heerlijk gevoel. Altijd als ik hem ga halen dan roep ik hem niet meteen. Vind het wel leuk om te zien hoe lief hij aan het spelen is. Op een gegeven moment heeft hij me dan door en anders als het te lang duurt roep ik hem. En dan laat hij idd meteen alles uit zijn handen vallen. Heerlijk is dat!

Haha heel herkenbaar over het ziek zijn. Nu denk je echt het is toch fijn om nooit ziek te zijn. Maar als kind zijnde was dat gewoon niet leuk. Nu ben ik alleen een paar keer per jaar verkouden, maar dat is voor mij geen reden thuis te blijven.

De misselijkheid is helaas niet minder. Maar het spugen is wel minder en dat is wel heel erg fijn. Donderdag idd weer een echo, dat is dan de termijnecho. Morgen is mijn laatste dag werken en dan lekker vakantie. Zou toch wel een heel goed begin van de vakantie zijn, maar daar gaan we wel vanuit. Het voelt allemaal heel goed, maar ja het blijft natuurlijk onzeker. Zeker omdat de laatste keer de 1e echo ook goed was en de 2e niet. Maar goed we blijven positief en gaan ervan uit dat het nu gewoon een keer goed gaat.

Groetjes,
Sandra

@Sandra, Oh fijn is dat he, dat je merkt dat ze ook graag naar mama terug willen? Ik heb dat ook als Eva op het kdv is. Ze speelt en vermaakt zich daar opperbest, maar zodra ze papa of mij ziet, laat ze (meestal) alles vallen, krijgt ze een enorme big smile en roept ze: ‘Mamaaaaaa!’ Dat doet dan weer goed. Is ook een goed teken, dat ze het thuis ook fijn vinden! Vinden wij heel erg belangrijk.
Ik was en ben ook vrijwel nooit ziek. Mijn moeder liet ons ook niet snel thuis vroeger. Alleen als we bv echt de bof hadden ofzo. Niet voor een flinke verkoudheid ofzo! Mijn zus slaat echt alles: zij werkt al 15 jaar en heeft zich in die 15 jaar nog nooit één dag ziek gemeld! Dat is bijna eng! Ik baalde als kind ook als iedereen griep had en lekker thuis in bed Donald Duckjes mocht lezen en als IK niks had en dus alleen naar school moest lopen! In plaats dat we blij waren dat we gezond zijn/waren…klagen we! Hahahaha!
Fijn dat je al wat minder misselijk bent joh. Tenminste, dat je niet meer elke dag over hoeft te geven. Donderdag weer een echo toch? Spannend!

Lilypie Derde Ticker

Lilypie In verwachting Ticker

oooh jeetje. lekker late reactie van mij, ik dacht dat ik al gereageerd had maar dat was iemand anders die iets over mannen had als topic. pff!
maargoed haha ik zit echt met grote ogen te lezen, idd mannen!!!
nu moet ik zeggen, ik had het laatst met een stuk shoarma.
het bleef echt zitten en ik verslikte me niet maar ik stikte gewoon half.
rijco zat langs me en moest een keer lachen. hij zag toen dat de tranen in mijn ogen schoten en dat het echt menens was.
toen klopte hij als een bezetene tussen mijn schouderbladen en ik dacht echt dat ik doodging! ik zag echt dingen voorbij flitsen echt bizar ziek!
maargoed ik leefde nog maar ik was zoo bang ik was aan het slikken en aan het hoesten maar er kwam niks goed terecht. en het duurde bijna een minuut ik denk als ik alleen was dat ik het niet overleeft had ofzo.
ik zag bijna zwart voor mijn ogen.
maargoed ik werd daarna zo pissed dat hij stond te lachen, hij zo; ja ik dacht je verslikt je gewoon en je trok zo’n maf gezicht ik dacht dat je misselijk was.
ja uhuh!!
herkenbaar dus meid.
mannen 1 pot nat…en dan zeggen dat WIJ niks snappen…dus…