gelukkig was de uitslag goed sandra! wat een opluchting… maar je vraag wat er dan wel aan de hand is… hmm
hopelijk kan de dokter je verder helpen meis
Mammografie
Oh fijn Sandra dat het goed was, alleen inderdaad wat nu. Hopelijk kun je je ha later wel te pakken krijgen.
Groetjes,
Michèle
Gelukkig is er niets ernstigs aan de hand!
Zou het kunnen komen door de zwangerschappen, waardoor je borsten steeds gaan ontwikkelen en uitzetten?
Hoop dat je de HA morgen wel te pakken krijgt!
Liefs, Anne
Super dat ze niets hebben gevonden. Maar nu toch inderdaad zaak om die pijn aan te pakken, dat lijkt me alsnog erg. Hopelijk kom je er morgen doorheen bij je huisarts.
Groetjes,
M
Fijn dat er niets is Sandra! Maar wat ik niet begrijp…zo’n assistente kan je toch gewoon door de huisarts terug laten bellen? Doen ze hier altijd, is het een telefonisch spreekuur. Kun je wel gewoon je vragen kwijt!
Groetjes Rainbow, trotse mama
Ja, dat zei min collega ook al Rainbow. Maar helaas doen ze dat bij mijn huisarts niet. Hoop dus dat het morgen wel lukt, want ik heb ook geen zin het dagen te moeten proberen.
Groetjes,
Sandra
Ah, ik snap 'm! Wel vervelend, kost jou ook veel tijd. Hopelijk lukt het je om er snel door te komen meid!
Groetjes Rainbow, trotse mama
Heerlijk dat de uitslag goed was. Nu hopen dat ze kunnnen ontdekken waar de pijn dan wel van vandaan komt.
Liefs Michelle
Nee. Inge ik heb de dokter nog niet gesproken.
Ik zou tussen 12.00 uur en 13.00 uur gebeld worden door de gynacoloog over mijn curetage. Omdat hij niet gebeld heeft was ik daar zo mee bezig, dat ik even geen tijd heb gehad de dokter te bellen. Ik heb mijn verhaal op het forum zwanger gezet bij mijn miskraam. Moet je dat maar even lezen.
Groetjes,
Sandra
Op donderdag werkt de huisarts maar tot 12.00 uur, dus dan is er geen telefonisch spreekuur. Gisteren kon ik dus niet bellen, dus dat wilde ik vandaag doen.
Maar deze domme muts was helemaal de tijd vergeten De hele ochtend denk ik eraan en toen ik Tim om 13.00 uur op bed gelegd had dacht ik even lekker in het zonnetje gaan zitten. En het spreekuur is van 13.00 uur tot 13.30 uur. Helemaal dus niet meer aan de huisarts gedacht. Ja om 14.00 uur, maar dat was dus te laat. Maar ik ga zo even de assistente bellen om te vragen of de huisarts mij niet wil terugbellen. Vind het anders veel te lang duren.
Groetjes,
Sandra
haha mutsje
ik vergeet zo’n dingen ook altijd
dan denk je eraan idd de hele dag totdat je moet bellen en dan vergeet je het.
maar heb je nog gebeld met de assistente? en heeft de dokter nog gebeld?
Ik heb uiteindelijk maar een afspraak gemaakt voor volgende week om langs te gaan. Had geen zin om telkens de huisarts te bellen tijdens het telefonisch spreekuur om het vervolgens ook weer te vergeten of er niet doorheen te komen.
Groetjes,
Sandra
Wat een enorme opluchting dat ze niets gevonden hebben. Maar wel heel raar dat je dan wel pijn hebt. ik hoop dat ze kunnen achter halen wat er nu precies aan de hand is en je er iets aan kan doen. Sterkte nog even.
Ik heb inmiddels de huisarts gesproken en hij geeft aan op dit moment verder niets te kunnen doen. Als er op de mammografie niets te zien is zijn er geen andere mogelijkheden om wel iets te zien. Hij gaf aan dat het vaker gebeurd dat vrouwen pijn in hun borst hebben zonder dat er te achterhalen is wat het is. Het kan ook iets hormonaals zijn gaf hij aan. Ik moet het in ieder geval goed in de gaten houden en als me anders voel of ik heb het idee dat het echt niet goed is moet ik meteen aan de bel trekken. Wel lastig hoor, pijn hebben terwijl je niet weet wat het is.
Groetjes,
Sandra
He meis wat lees ik nu toch allemaal!! … Kan het niet met je hormonen van de zwangerschap/miskraam/curettage te maken hebben? Hoop voor je dat het snel afneemt / verdwijnt…
Het zit je ook niet mee zeg de laatste tijd!
Bah indd vervelend dat ze niet kunnen achterhale nwat de pijn is zeg. Indd maar goed in de gaten houden.
Liefs Michelle
quote:
He meis wat lees ik nu toch allemaal!! ... Kan het niet met je hormonen van de zwangerschap/miskraam/curettage te maken hebben? Hoop voor je dat het snel afneemt / verdwijnt...Het zit je ook niet mee zeg de laatste tijd!
<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://bd.lilypie.com/JBVFp1.png" alt=“Lilypie In verwachting Ticker” border=“0” /></a>
Ik heb er al vanaf september last van mini-boy, dus het heeft niets met de curetage te maken. Maar goed heb natuurlijk vorig jaar ook 2 miskramen gehad, dus volgens de huisarts zou het iets hormonaals kunnen zijn.
Ik ben uiteraard superblij dat het niets ernstigs is, maar het blijft lastig pijn te hebben zonder te weten waar het vandaan komt.
Groetjes,
Sandra
Kan je wel iets slikken tegen de pijn? Want daar ben je op een gegeven moment natuurlijk ook wel flauw van. Sterkte hoor!
Groetjes,
M