Al vanaf september vorig jaar heb ik last van mijn linkerborst. Het is begonnen met brandende pijnscheuten. Dit een paar keer per dag en soms een paar dagen achter elkaar en dan weer 1 of meerdere dagen niet. Omdat ik er niet constant last van had ben ik er niet voor naar de dokter gegaan. Maar het werd steeds erger en op een gegeven moment waren het geen brandende pijnscheuten meer, maar echt pijn. Toch nog even afgewacht, of het vanzelf over ging, maar dat was niet het geval. Uiteindelijk ben ik in januari naar de huisarts gegaan. Die contateerde dat de plek waar ik pijn heb wat stugger aanvoelde en mijn linkerborst groter was (nu komt dat laatste volgens mij wel vaker voor). Uiteindelijk duurde het 3 weken voordat ik terecht kon voor de mammografie. Begin februari ben ik daar geweest, maar inmiddels was ik toen zwanger dus kon deze niet gemaakt worden. Er is toen wel een echo gemaakt en daar was niets op te zien.
De pijn blijft echter constant aanhouden en doordat ik nu niet meer zwanger ben heeft de huisarts met spoed een mammografie geregeld. Moet deze vanmiddag laten maken en deze normaal zo nuchtere mama begint ineens heel zenuwachtig te worden voor de uitslag. Ik hoor wel eens dat pijn een goed teken is, want tumoren bijv. doen geen pijn. Maar goed toch maak ik me zorgen. Heb ook niks op internet gelezen, want dat is alleen maar jezelf gek maken. Maar goed wilde het toch even van me af schrijven.
Groetjes,
Sandra