Mammografie

Dat is goed Inge.

Bedankt voor jullie lieve en geruststellende reacties. Sje, daar heb je idd wel gelijk in. Als het iets ernstigs is zullen ze dit hoop ik wel eerder melden. Maar het had dan ook wel handig geweest als ze dit erbij hadden gezegd. Ik had 2 erg jonge mensen, waarvan eentje co-assistent was. Dat zag ik op zijn naambordje, de ander weet ik niet. Die co-assistent zei nog over 2 a 3 werkdagen kun je de huisarts bellen. Het ligt eraan hoe snel de typistes zijn met typen en doorgeven. Dat vond ik dus ook al een vreemde opmerking.

Oh ja Michelle vrijdag is goede vrijdag, dus daar heb ik niet bij na gedacht. Nou ja ga het gewoon vrijdag proberen en dan merk ik wel of ze werken of niet.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Die co-assistenten op de radiologie mogen geen diagnoses doen en aan patiënten afgeven. Daarom hebben ze je nog niks gezegd.

Zodra ze de foto’s gemaakt hebben, werpt een radioloog er een blik op. Ziet hij iets verdachts dan volgt verdere actie. Ziet hij niks verdachts, dan laat hij alleen aan de patiënt melden dat de foto’s voldoende zijn en dat de uitslag later volgt. Hij moet dan een verslag maken van de foto’s. Doen ze meestal in zo’n recordertje. Typistes typen dat uit en de boel wordt naar de huisarts gestuurd.

Dus het leek een vreemde opmerking over die typistes, maar het klopt wel.

Als je vandaag nog niks gehoord hebt, via je huisarts, lijkt het me stug dat je alsnog een gekke uitslag gaat krijgen ergens in de komende dagen. Dat kunnen ze gewoon niet maken.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 31 Mar 2010 22:26:03

Bedankt voor je uitleg Sje, dan kan ik er gerust op zijn dat de kans niet groot is dat het iets ernstigs is. Ik heb natuurlijk ook die miskraam gehad, dus denk wel eens zou het iets met elkaar te maken hebben. Ja, die opmerking over dat typen kwam erg raar over. Maar met jouw uitleg erbij klinkt het idd logisch.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Jeetje meid, dat lijkt me best heftig zo’n onderzoek. Ik kan me voorstellen dat er dan toch van alles door je hoofd heen gaat…tenminste dat zou ik wel hebben. Wat de meiden ook zeggen, als er echt iets mis is dan zullen ze zelf zsm contact met je opnemen, dat laten ze daar geen weekend overheen gaan.
Maar toch allemaal erg spannend. Wel allemaal veel voor je he meid…sterkte!!!
Knuffel

Jeetje dat is niet niets zeg. Ik hoop dat je vanmiddag nog de uitslag krijgt en je niet langer in onzekerheid hoeft te zitten. Maar stel dat er niets te zien is wat gaan ze dan doen want je hebt nog wel steeds pijn?

Ik weet niet wat er gaat gebeuren Muriel als ze niks vinden.

Ik heb in ieder geval niks meer gehoord van het ziekenhuis, dus ga er wel vanuit dat dan niets ernstigs is. Helaas werkte mijn huisarts afgelopen vrijdag idd niet ivm goede vrijdag. Vanmiddag kan ik tussen 13.00 uur en 13.30 uur bellen voor de uitslag, want dan heeft mijn HA telefonisch spreekuur. Ben er nu wel rustig onder, maar wil wel heel graag weten of er iets gevonden is of niet.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Zou inderdaad wel fijn zijn als je iets weet want pijnleiden is ook niks. Nog 45 min dan kun je bellen.

Groetjes,

Michèle

Je mag bijna bellen. Erg spannend meid, maar zal naar mijn idee niets zorgwekkends zijn, want dan hadden ze wel al eerder contact met je op genomen. Maar toch…blijft spannend…

Echt erg, ik zit nu echt de minuten weg te kijken.

Was niet zenuwachtig, maar die zenuwen zijn er nu wel. Ook al zal het niets ernstigs zijn, zal toch blij zijn als ik weet of er iets uitgekomen is.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

En? Spannend.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Bn nu al de hele tijd aan het bellen, maar krijg alleen nog maar ingesprek

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

pff irritant is dat he…iedereen gaat natuurlijk tegelijk bellen om 13.00, we wachten met spanning met je mee!

Irritant!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Zwaar irritant zoiets!!

Groetjes Bianca

En weet je al wat? Ik hoop het. Probeer je te sms’en maar hij komt niet aan. Zo weer proberen.

liefs

Heb helaas de huisarts niet kunnen spreken. Pff en dat terwijl ik geloof ik wel 100 x heb gebeld. Telkens bellen, ophangen en meteen weer bellen. Heb net de asisistente gesproken en zij kon me de uitslag ook vertellen. Er is helemaal niets gevonden. Natuurlijk heel erg goed nieuws, waar ik erg blij mee ben. Maar ja aan de andere kant verklaard dat nog niet waarom ik constant pijn heb. Dus ja wordt dus morgen weer een poging doen de huisarts te bellen wat ik nu verder kan doen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Gelukkig hebben ze niks gevonden. Wel vervelend dat je de ha zelf niet hebt gesproken. Wel benieuwd wat ze idd tegen de pijn gaan doen.

Liefs

Gelukkig niets ernstigs aan de hand!! Toch een opluchting lijkt mij.
Hoop alleen wel voor je dat duidelijk wordt waar de pijn vandaan komt. Kan het iets met je zwangerschappen te maken hebben?

denk inderdaad dat je er wel vanuit mag gaan dat er niks aan de hand is.
inmiddels zal je de ha wel gesproken hebben.
ben benieuwd en ik duim nog steeds voor je.

liefs,
Rinske

[img]http://lb2f.lilypie.com/Zkwep2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” />

Gelukkig dat de uitslag goed was.
Nu even met de huisarts praten of ze ook de reden van je pijn kunnen ontdekken!

Groetjes Bianca