Hoi mama van Mini boy,
Ik heb net al een goed advies gehad van de mama van Rico over het ontbakeren. Bij haar is het goed gelukt, maar bij ons is het nog niet zo’n succes. Jij, bakerexpert, zei dat ik altijd raad mocht vragen, dus…bij deze! Ik wil graag ook van jou weten hoe je mini boy (ben de naam van je ventje even kwijt, sorry) getraind heb om zonder doeken te slapen…Oh, ik weet het weer: Jurrian! Toch?
Julia ligt nu een paar dagen met één armpje uit de Pacco. Ze ligt in bed onder een laken en een deken, strak getrokken. Maar dat losse armpje floept meteen onder de deken vandaan en dan maait ze gewoon met één armpje. Ze ademt dan heel snel. Ze is zeer onrustig en wil dan haar speen. Na een uur wordt ze alweer wakker. Deze keren altijd huilend, terwijl ze met de Pacco aan veel rustiger wakker werd. 's Nachts ligt ze nog helemaal ingebakerd. Op het kdv zeiden ze gisteren ook al dat het slapen moeizaam ging. Ze sliep soms maar een half uur!
Ik weet, ook van Rico’s mama, dat ik GEDULD moet hebben en moet VOLHOUDEN en Julia’s onrust even voor lief moet nemen, maar toch…Ik vind het allemaal maar eng. Dadelijk lukt het niet! Hoe heb jij het precies aangepakt? En hoe lang heb je bv Jurrian met één armpje eruit gelaten en wat was dan het vervolg?
HELP!
Groetjes Rainbow, trotse mama
[img]http://b1.lilypie.com/l071p1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />