Hier ook een megablije mama. Julia had Kiss en huilde daardoor heel erg de eerste weken. We waren doodop en ik heb echt weleens gedacht: ‘Waar zijn we aan begonnen!’ Het was allemaal niet zo leuk, we liepen op onze tenen. En toen kwam de Pacco en de Snug & Tug. Julia veranderde vrijwel direct in een ander meisje! Zo tevreden! Ze begon te lachen, ze sliep goed, wij sliepen goed. Inderdaad het walhalla! En nog steeds bewijst de Pacco ons goede diensten. Nu ligt ze ook weer heerlijk te slapen…Speentje in, Pacco aan…Muis naast zich…helemaal goed!
Ik probeer Julia zo veel mogelijk in haar bedje te laten slapen. Ze gaat weleens naar opa en oma, maar ook dan leggen we haar in een bedje. Ze slaapt ook goed in de box, ook al mag dat eigenlijk niet. Maandag ga ik beginnen met afbouwen, langzaam, langzaam, langzaam. En als het ECHT niet zou lukken, kan ik aan het cb advies vragen of aan een andere deskundige. Het komt wel goed, al heeft het tijd nodig.
Mijn zus heeft twee kinderen die allebei nooit ingebakerd zijn geweest. Ze sliepen de hele nacht door, vanaf de geboorte al en ook nu (ze zijn 4 en 6) slapen ze op zondag minstens tot 09.00 uur. En dat is dan toch familie! Maar dat zegt niks, alle kindjes zijn anders en Julia heeft nu eenmaal maaiende armpjes en dus mag zij lekker in de doeken!
Groetjes Rainbow, trotse mama
[img]http://b1.lilypie.com/l071p1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />