Malawimamajada

Hoi allemaal,

Ik wil me hier ook even voorstellen.

Ik ben Juna, mama van Jada 26 jaar. Mijn man is Code hij komt uit Malawi.
Ik ben verpleegkundige en woon officieel in Malawi sinds 2007. Jada is geboren op 12 maart 2008, in Blantyre Malawi.
Wij wonen hier nu, maar het is toch altijd fijn om in je eigen taal over je kleine te kletsen.

hallo en welkom

ik ben moeder van 3 jongens ( 26 jaar)en ben ook nog niet zo lang op deze site maar het bevalt me prima
veel plezier

groetjes

Gewijzigd door - mama van 3 jongens op 16 Oct 2009 09:42:41

Wow mama van 3 op je 26ste wat leuk! Dan ben je vast vroeg begonnen!

haha ja behoorlijk ik was net een maandje 18 toen de eerste zich aandiende
maar ik geniet er vol op van ieder dag weer

groetjes

Ik had/ heb zelf ook een jonge moeder, die net 18 was toen ze mij kreeg, vind het eigenlijk super leuk, zou er zelf persoonlijk niet aan gedacht moeten hebben, ik vond bijna 25 al jong! hahahah

Welkom!

Ik ben Liske, moeder van Nora, die nu 13 maanden is.

Liefs!

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Dannk je wel, wat een schatje is je dochter met die mooie blauw ogen!

Wow uit Malawi… Hoe is het wonen daar?

Ik ben Lizette de moeder van Jurian sinds juli 2008.

Ja, ik vind het hardstikke leuk. Ik ben bijna 1 jaar thuis geweest met Jada voordat ik weer aan het werk moest, maar ik heb nu een nanny en woon 5 minuten rijden van mijn werk. Ik kan hier dingen doen die ik in NL niet zou kunnen, maar er zijn altijd wat nadelen, oma en opa wonen niet op de hoek en schooling is ook een probleem (zie mijn aangemaakte topic), maar voor nu hebben we het hier met zijn drieen prima naar ons zin!

Zo te zien houd Jurian van zwemmen!

Hi Juna,

Ik ben Michèle, mamma van Morgan. Ik kom uit Den Haag en woon samen met mijn vriend en onze 5 katten.

Wel lekker weer altijd daar in Malawi. Maar hoe ben je je man tegengekomen?? Hier of daar?? Mijn beide tantes zijn met Barbedianen getrouwd geweest, vakantieliefdes