@ mini-boy
Ja dat zegt me wel wat, Dat is in Lunzu, daar ben ik vanochtend nog geweest, in de buurt van Blantyre ongeveer 25 minuten rijden! Wat goed!!!
@ coramora
Ik heb voor het ziekenhuis gewerkt, maar van dat geld kon ik niet rondkomen dus dat lukt jammer genoeg niet meer! Ik ben nu case manager voor een organisatie, daarbij zoek ik de best mogelijke zorg uit voor de specifieke condities van mijn clienten. Het is hier nogal moeilijk geschikte zorg te vinden, maar ik weet welke artsen goed zijn in wat en hoeveel zeg vragen voor behandelingen. Dus als er iemand naar me toekomt die een CVA heeft gehad, dan zorg ik voor goedkope maar goede fysio, huren van krukken/ rolstoel, revalidatie etc! Best saai, maar voor nu betaalt het de rekeningen
Ik werk dus 5 minuten rijden en 20 minuten lopen van mijn huis, als het weer meezit (niet te warm of regen loop ik dus vaak naar huis tijdens mijn middagpauze van 1,5 uur
) Ik werk ma-vrij van 7:30 tot 16:30 met 1,5 uur pauze tussen de middag, dat kan in NL ook niet! Verder heb ik eens in de 4 maanden weekend dienst!