Maar staartjes staan dr zo leuk

Evianne wil echt geen staartjes of wat dan ook in dr haren. Als het nou verder nog ergens naar zat oke, maar dat ook niet. Alles wat op dr hoofdje gaat, gaat er meteen weer vanaf. Dus ook geen mutjes tegen de kou of zo.
Als ik dr haartjes weer laat knippen dan zit het heel eventjes wel redelijk. dus wou ik het wat langer laten groeien zodat de haartjes aan de zijkant achter dr oortje kan. Maar ja das nu effe geen gezicht en speldjes en zo kan ik echt vergeten. En staartjes staan dr precies zoals ze ook is.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

die periode heeft kaitlyn ook gehad,ik deed toen beetje gel in der haren dat het toch een beetje zat en ook niet voor der oogjes kwam

Ja, Astrid dan wordt het toch een echt mannenkapsel en vragen ze later aan haar of ze een jongetje is. Dan komen de staartjes en lange haren vanzelf. (bij mijn zusje en schoonzusje dachten ze dat het jongetjes waren)hihihi

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Hahaha zoals dat kapsel van dr soms zit, begin ik ook soms te twijfelen of het niet toch een jongetje is.

Ha astrid,

Daan die krijgt van die kleine krulletjes op zijn hoofd. Lijkt net een (b)engeltje. hihihi. Eindelijk iets dat hij van mij heeft.

Maar staartjes dat zal ik hem niet aan doen. Wel loopt ie af en toe met een speldje van mij in zijn haren moet ik echt lachen. En trots dat ie is.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Met kerst had ik net tijd genoeg om dr een foto van te maken nog ( ze had er al weer eentje uit.

Nou en dan krijg je deze ( is wel s
òchtends ) maar zo is ze toch niet serieus te nemen hahaha

Gewijzigd door - Evianne`s mama op 11 Jan 2005 21:31:25

wat een boefie zeg hahaha

maar laat deze foto zien aan evianne misschien dat het helpt

Jaaaaaaaaaaaaa da`s een leuke maar weet niet of het helpt.

laat er de hele dag naar kijken hahahaha nee geintje,kaitlyn heeft het ook gehad pffff bleef achter haar aan lopen met het speltje en strikje,tot ik gewoon een pot gel in der haar deed hahahha

Ja gel, ik denk dat ik dat maar eens ga proberen. Stom he want daar had deze muts geeneens aan gedacht joh.

Wat herkenbaar, Lisa wilde ook heel lang geen staartjes of speldjes in. Ze zag er niet uit zonder.
Tot wij op een gegeven moment zeiden dat K3 ook speldjes in heeft, toen was het hek van de dam want ze gingde deur niet meer uit zonder speldjes.
Toen zijn we langzaam aan begonnen met staartjes en die hebben de dames van K3 ook, dus nu heft Lisa bijna altijd een staartje in. Troost je dus, want Lisa wil dit allemaal pas sinds een maand of 4.

Zo zag Lisa haar haar eruit op nieuwjaardag!! Heel veel staartjes en speldjes en glitters (want die horen er ook bij).

Tip; doe zelf staartjes of speldjes in je haar, heeft bij Lisa ook een tijdje geholpen. En als we dan weggingen deed ik die van mij snel uit en zij vergat vaak die van haar.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-2004).

ja, ik zit te denken, als ze het nou niet wil? lekker nog effe niet toch nog?
komt vanzelf als ze het leuk vind, of idd anderen ziet die het hebben, dat ze het dan leuk vind (k3 is dan een goeie )

beetje gel zou ik idd ook doen als je niet kort wil. dan zit het leuk, en heeft ze er geen last van.

hier krijgt gioia ook al wat langer haar, dus ik zit ook al: of stukkie deraf, of idd beetje gel erin.

bolletje warhoofd noemt oma haar al

ikzelf heb zoiets van: zo klein (gioia is nog veel jonger nu natuurlijk) lekker kort knippen, geen “geouwehoer” met speltjes en elastiekjes maar pappa is het daar niet mee eens. die kreeg ook al bekant een rolling toen ik meldde: geloof dat ik mijn haar eens laat milimeteren, lijkt me handig.

ik zie wel, maar gioia is nu al een pulker, dus ik denk dat het als haar haar wat langer is hetzelfde resultaat gaat geven als bij evianne, elastiekje erin, elastiekje er meteen weer uit

(o enne: die foto van s ochtends vind ik wel geinig hoor

mo

Hihi, waar zoons toch handig voor zijn hè
Nee hoor, is ook lastig. Vaak naar de kapper want zodra het langer wordt vind ik het geen gezicht meer

Ik vind alle foto’s die in deze topic geplaatst zijn trouwens errug leuk.
Evianne ziet er ook schattig uit hoor

En wat een leuke staartjes die van Lisa!!!
Hoe doe je dat?
Ik heb hier een zus van Steef (en soms een gastkind uit Hongarije) en die hebben ook allebei lang haar.
Maar verder dan een leuke, hoge staart kom ik niet .
Tsja, en zo’n gewone vlecht, maar dat vind ik een beetje truttig.

Nou, succes iedereen, hahaha!

Groetjes, mamma van Stephan

Gewijzigd door - Bieb op 12 Jan 2005 09:42:23

Destiny wil ook geen staartjes of speldjes in…dus ik laat het de eerste tijd ook maar even zo…en na een tijdje probeer ik het gewoon weer even!
Ze trekt ze er net als Evianne direct weer uit !
Een muts houd ze gelukkig wel op als het koud is, maar verder wil zij ook niks op haar hoofd hoor!!

Tja ach als het echt mega warrig zit dan vind ik het ook wel geinig eigenlijk, maar soms is het echt geen gezicht hahaha. Maar ik ga de gel eens proberen en dan oefen ik soms nog wel met de speldjes en toestanden. Misschien eens samen tutten met speldjes en elastiekjes of zo en anders samen met de buurmeiden.

Hoi Astrid,

Ja dat probleem heb ik niet met Daan. Ik wil juist niet dat hij van dat hele korte haar heeft omdat hij juist van die leuke krullen krijgt.

Hij krijgt daar wel veel complimentjes over. Want het is een uitzondering. Blond, krullen en een jongen. Zie je niet zo gauw.

Misschien gel een optie. En als Evianne het bij andere ziet vindt ze het wel leuk. Dus dat wordt uitproberen.

Wel heel leuke foto´s, trouwens ook van de andere leuke foto´s.

Frutsel ze,

Groetjes,

Diana moeder van Daan

ik ben zelf een: meisje jongen, zo zeggen we dat altijd, mijn schoonzus is een meisje meisje
dus tegen de tijd dat er echt gefrut moet gaan worden, dan ga ik daar tips halen

gisteren was gioia op de verjaardag van mijn zwager, daar kreeg ze al een leuk jurkje, schoonzus is dus al bezig met mijn heropvoeding

haha, anders zou ze vaak een broek aan hebben hoor.

dacht ook altijd dat ik wel een echte jongens moeder zou worden. maar nu gioia er is kan ik me dat eigenlijk al niet meer voorstellen.

dus ik ben helemaal over mijn roesjes/bloemetjes/strikjes/etc fobie heen aan het raken

mo

Hahaha ik kon me eerst ook niet voorstellen dat ik een meisjes mamma zou zijn. Ik had een hekel aan roze en juist daarom krijgt ze veel roze hahahaha
Nu kan het me niks meer schelen, het staat dr goed.

Sanne wil best staartjes in, het maakt
haar niet zo veel uit. Behalve dan dat het
bij haar niet zo gemakkelijk is om staartje te
maken omdat ze 4 kruintjes heeft. Dat is
erg vervelend nu, maar nog vervelender voor haar later.

Liefs Kristel

Grappig ik ben een echte roze-moeder. Lisa heeft ook heel veel roze kleertjes, vooral rokjes.
Nu met Cas moet ik echt omschakelen, ik begin er langzaam aan te wennen.
Gelukkig kan ik me flink uitleven op Lisa haar haartjes.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-2004).