Maar staartjes staan dr zo leuk

haha, en pap inschakelen voor de nodige stoere mannen outfits

mo

Pfff, dan 't haar van Nils, die heeft op z’n achterhoofd een paar kruinen. Zelfs met grote klodders zeer sterke gel enzo krijg je dat haar nog niet in model. Maar ja, hij heeft dus van dat dunne haar. En stekels knippen vind ik dus geen optie, daar hou ik dus echt niet van. Wat dat betreft lijkt een meisje met lang haar mij ideaal: staartjes, knotjes etc. in 't haar en klaar!

Groetjes van Sandra, mama van Nils (14 maart 2001)

Lieke wilde eerst ook geen staartjes. Het zag er niet uit. Ze leek wel een jongetje. Op de creche hebben ze op een gegeven moment hele kleine elastiekjes in gedaan, deze krijgt ze moeilijk uit, en nu laat ze ze zitten.
Misschien moet je dat eens proberen.

Succes

Tja hele kleine elastiekjes heb ik inmiddels zat, maar ze trekt ze met haar en al gewoon eruit joh.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

kijk, dat mag ik graag horen: principes!

en daar moet je je aan houden

go evianne go evianne!

Jaaaaaaaaahaaaaaaaaaaa kan wel zijn, maar ze heeft al vanaf vanochtend tot in ieder geval nu, 1 staartje. JOEPIEEEEEEEEEEE

Heee Evianne, stiekum meegelezen met deze topic?
Goed hoor meissie, laat je mamma maar lekker genieten van jouw staartje
Staat ongetwijfeld erg eigenwijs

Enne…als mamma slim is dan maakt ze even een foto van je.
Wie weet is het voorlopig een “eenmalige aktie” van je

Groetjes, mamma van Stephan

Was helaas weer niet van lange duur, maar wel het langste ooit hahaha, dus ikke blijf hoop houden.

zwak evianne, dat je je niet aan je principes houd!

gefeliciteerd met je staartje!

mo

Hoi Astrid,

Als je het mij vraagt ziet Evianne er schattig uit, ook zonder straartjes, laat haar gewoon even haar eigen persoonlijkheid uiten, jij kiest toch ook zelf je kapsel

Mijn dochtertje Amanda heeft ook lang geweigerd straartjes te hebben. Na een maandje in de peuterschool te zitten (twee jaar en twee maand) kreeg ze ook zin in staartjes.
Verder was het probleem dat elastiekjes aan haar haartjes trokken en daar had ze wat tegen, nu maken we staartjes met elastiekjes met bolletjes aan (die je dus rond haar staartje draait, zodat het aandoen niet zo moeilijk is)

Sterkte ermee,

Nele

tanja vind staarten ook niks, alleen k3 ja dan wel .maar als de middag voorderd dan haald ze de staart er uit ,als we thuis zijn .op viste laat ze ze nog wel zitten ihihi

groetjes marielle mama van tanja

Het gaat nu redelijk, na een kleine strijd hihihi ( nee fase geloof ik ) kunnen ze dr toch gewillig in, ze roept dan zelfs heel entjousiast MOOOOOOIIII. Alleen zodra iemand zegt OOOOOOOO WAT EEN LEUKE STAARTJES, dan vliegen ze dr weer uit hahaha.