Vandaag is de dag!! Spannend hoor…zit de hele dag al aan je te denken.
Wat zou je nu aan het doen zijn…puffen?? haha Misschien heb je jullie wondertje al in je armen.
We zullen het binnenkort wel horen.
Liefs
Maandag bevallen!
En… zal ze nog aan het puffen zijn?? Hoop zo dat ze al aan het genieten is van hun meiske… en dat ze ons snel laat meegenieten. Maar nu eerst aan jezelf denken hoor… wij wachten ‘rustig’ in spanning af!
Met mijn zus en de kleine gaat alles goed. Het jongetje heet Davey, vond het wel stoere naam. Het is een 8 ponder maar ziet er zo ienieminie uit dat ik denk dat ze verkeerd gewogen hebben hahaha
Ik heb vandaag al meerdere malen aan je gedacht!
Wie weet lig je nu al met een heerlijke meid in je armen (hoop ik)!
En anders ben je misschien mog aan het puffen, pff… spannend
Liefs, Anne
Ik ben ook zoooo benieuwd! Ik denk dat jullie mop nu wel geboren is…Of ben ik nu te voorbarig? Maar ze zouden je toch niet uuuuren aan de gang laten zijn he? Ik denk ook aan je aan hoor. Hopelijk kun je ons snel iets laten weten en anders inderdaad je mannetje maar! We willen het weten!
Groetjes Rainbow, trotse mama
Ze zouden haar geen uren laten persen ivm de keizersnee van Joey dus het is er al wel denk ik. Maar met een KZ moet ze zo ie zo nog een paar dagen blijven. Maar ik wil het ook weten hoor.
Groetjes,
Michèle
We gaan er maar van uit dat ze lekker ligt te genieten van de mopke en dat alles goed is , maar dammm wat ben ik nieuwsgierig
Liefs Michelle
Kan er niet iemand even naar het ziekenhuis rijden om te kijken of er wat geboren is … ben nl ook reuze benieuwd. Naar hoe het gegaan is en hoe onze nieuwe wereldburgeres heet…
Hier ook elke keer computer aan en uit. Ben ook erg benieuwd, en hopelijk is alles goed.
Gr patries
Oh wat spannend blijft het zo zeg! Ik kwam ook snel hierheen om te kijken of er nieuws was!
Groetekes, Sje
ojee nog steeds geen antwoord.hoop dat alles goed is gegaan
groetjes marielle mama van tanja
Pffff Hoop ook dat ze gewoon ligt te genieten
En ons vergeet
Maar spannend is het wel zeg
Hihi en gelijk heeft ze dat ze ons even vergeet.
Maar ben ook errug nieuwsgierig. Was vandaag de hele dag buiten naar klanten, dus geen tijd om tussendoor te kijken. Ben net thuis. Dacht ga snel even op ikkeben kijken of er al iets staat, maar helaas nog geen nieuws.
We gaan er idd maar vanuit dat alles goed is gegaan, maar het is toch even fijn om dat bevestigd te krijgen.
Groetjes,
Sandra
Sorry sorry sorry!!! Een beetje laat, maar het ziekenhuis internet deed het niet, en ik kreeg net pas mijn laptop! En Danny heeft ook overnacht in het ziekenhuis, dus die kon ik niet snel online sturen! Maar ehhh er is een nieuw topic in het zwanger forum!!!
Bedankt voor al jullie medeleven en steun! heeeeeeeeeel lief