Bedankt voor alle succes-wensen dames! Zo moet het wel een makkie worden morgen![]()
![]()
Ik begin wel enorm zenuwachtig te worden nu hoor… Ik twijfel steesd of het nu aan het rommelen is in mijn buik, of dat het toch door de zenuwen komt
Ik ben wel veel slijm verloren sinds het toucheren vrijdag, maar dat is misschien ook wel logisch door dat gewroet
heerlijk detail weer…![]()
Vandaag nog even de laatste dingetjes regelen in huis, en lekker veel slapen, want morgen zal er weinig rust te vinden zijn…
Joey gaat straks alvast naar mijn ouders, zodat hij daar vanmiddag naar bed kan, zo begint zijn logeerpartijtje lekker rustig, en hebben wij hier alle tijd en rust om ons voor te bereiden. Ook Danny begint het aardig op de zenuwen te krijgen!
Toch een raar idee hoor, dat ons hele leven deze week weer totaal anders word! Ik kan em nog niet goed voorstellen dat er straks zo’n piepklein baby’tje in de box ligt! Maar ik heb er ook onwijs veel zin in! En ik ben heel benieuwd hoe Joey er op reageerd! We hebben hem een hele tijd geleden een baby-pop gegeven (niet te vergelijken natuurlijk, maar toch
) en daar gaat hij heel lief mee om. Steeds kusjes geven en aaien! Ach we zien ook wel, hij went er vast wel aan! en misschien nog wel sneller dan wij![]()
Nou meiden, ik zal jullie op de hoogte houden!
@mini-boy
Gefeliciteerd dat ej weer tante bent geworden, klinkt goed die bevalling, ik hoop op het zelfde!![]()