Maandag bevallen!

JOEPIE!!! Maandag is het zo ver, dan word ik ingeleid!
Vanmorgen echo gehad en een afspraak met de gynaecoloog. Alles zag er goed uit, en de baarmoedermond was week genoeg om me in te leiden! Oooooh ik ben zo blij! Nog twee dagen met z’n drietjes, en dan zal onze kleine meid er zijn! Als ik gewoon kan bevallen, en alles is goed, dan mag ik diezelfde dag waarschijnlijk al weer naar huis! Dat lijkt me aan de ene kant wel een beetje eng, met zo’n klein baby’tje al direct naar huis… Maarja, dat is wel wat iedereen meemaakt als alles goed gaat, dus dat gaat ons vast ook lukken.
Weet iemand trouwens of de kraamverzorgster ook komt als je bijvoorbeeld om 7 uur 's avonds met de baby thuis komt? Of zal ze er dan pas de volgende ochtend zijn?
De gynaecoloog heeft trouwens beloofd dat het echt niet zo lang kan gaan duren als bij Joey, want als er nu na zo’n 6-8 uur weer geen ontsluiting komt, gaan ze een keizersnede doen. Ik mag niet te lang puffen en weeen hebben ivm het litteken van de vorige keizersnede.
Nou ik houd jullie op de hoogte!

[img]http://lb2f.lilypie.com/AHnVp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” />

[img]http://lbdf.lilypie.com/Iwlmp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Pregnancy tickers” />

Oh spannend, zeker omdat je weet wanneer je gaat. Dat had ik met Morgan ook.
Toch succes en sterkte hoor.

En nee de kraamhulp komt de volgende dag pas, Tot 14.00 komen ze dezelfde dag nog langs daarna de volgende dag.

Groetjes,

Michèle

Ooohhhhh SPANNEND!!! Veel succes en sterkte maandag!

Vwb de kraamzorg… Bij Yunio komen ze (volgens mij) tot 19:00 uur 's-avonds. Als voor die tijd naar huis mag, komen ze nog anders moet je nachtje blijven. Ik weet niet of jullie ook Yunio hebben en of dit bij elke kraamzorgorganisatie hetzelfde is.

Veel succes maandag en ik zal aan je denken en voor je duimen.

Groetjes Natasja

Lilypie Tweede Ticker

Wowwww spannend zeg, maar lijkt me ook een heel raar idee dat je weet wanneer het begint

Laat je zo snel mogelijk wat horen??? en anders zet je je man maar ff op ikkeben

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

ow ja en veel sterkte en succes natuurlijk

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Wat spannend! Heel veel sterkte en succes. Je kan het!

En wat de kraamzorg betreft: bij ons kwamen ze zo laat niet meer, dat werd dan de volgende dag. Ik mocht wel naar huis aan het eind van de middag, omdat m’n schoonzusje (die kinderverpleegkundige is) ons wegwijs wilde maken met de kleine die avond. Anders had ik nog een nachtje moeten blijven tot de volgende ochtend. Even informeren bij je kraamorganisatie denk ik.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Heel spannend, en leuk!!!
Ik vond het ook spannend toen ik voor het eerst naar huis ging met zo’n kleintje! En zeker de nacht!
Ik mocht om 3 uur naar huis uit het ziekenhuis, en toen kwam de kraamverzorgster nog, hoor!
Anders gewoon zorgen dat j moeder er is, en zorgen dat er iemand eten voor jullie maakt, want mijn ventje stond de eerste avond pannenkoeken te bakken, en ondertussen 88 telefoontjes af te werken

Heel veel succes, en geniet er ook van!!
Enne, ik ben er ook wel heel benieuwd naar!
Liefs, Anne

Wat spannend Anouk. Zal aan je denken maandag.

Ik kwam om 4 uur uit het ziekenhuis en toen kwam de kraamhulp. Bij elke instelling anders natuurlijk.

Liefs

Tja het is ook wel een raar idee om nu al te weten dat ik maandag rond een uur of half 8 vollop in de weeen zal zitten! Maar zo is het de vorige keren ook gegaan, dus ik weet wat me te wachten staat. Ik vind die onzekerheid van wachten tot het vanzelf begint erger! Bij elke harde buik word ik onzeker en twijfel ik wat het zal zijn. Het kan natuurlijk altijd nog zo zijn dat ik dit weekend nog spontaan beval, maar wat mij betreft hou ik het gewoon op maandag
Die kraamzorg bel ik morgen maar even op, al is er natuurlijk nog niks met zekerheid te zeggen. Het kan ook een keizersnede worden met 4 dagen opname… Maar ik zou het wel fijn vinden om alvast te weten wat me eventueel te wachten staat.

Oh anouk wat spannend!!! Geniet nog maar ff lekker met z’n 3-en dit weekend, en dan maandag zul je je meisje eindelijk gaan ontmoeten. Ik ga duimen voor je.

Gr patries

Oh meissie, wat spannend! Alle succes en sterkte! Ik zit op je schouder maandag hoor!!

Groetekes, Sje

Onwijs spannend! Heel veel succes hoor!

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Weet je Anouk, ik was daarnet notabene aan het douchen en toen dacht ik er opeens aan dat jij maandag mama wordt! Hoezo, verslaafd aan Ikkeben? Ik wilde je zelf een mailtje sturen om je succes te wensen, maar nu doe ik zo! Ik ga maandag zeker aan je denken en ik hoop en duim dat je gewoon zelf kunt bevallen. Maar wel fijn om te weten dat ze je niet té lang bezig laten zijn vanwege je litteken. Uiteindelijk maakt het ook allemaal niks uit, als jullie meisje maar gezond is! We wachten af en we zijn zeeeer benieuwd hoe het allemaal gaat, hoeveel ze weegt, hoe ze gaat heten en natuurlijk wat Joey er allemaal van vindt! Dikke succesknuffel!!!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Oh meid spannend!!! Jeetje dan gaat het toch echt gebeuren. Bijna met z’n viertjes.
Denk aan je maandag & succes he meid. Wij wachten met spanning af!

Woooooww mama_Snoekie!

Wat spannend zeg!!!

We horen het allemaal wel he !

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

joehee maandag gaatjullie meisie komen
ik wens je veel succes en sterkte .
en kop op ,geniet nog van het weekend met ze drietjes .
en we horen een van julllie wel hoe het is gegaan en hoe ze heet

groetjes marielle mama van tanja

hey succes maandag. ik duim voor je dat het een mooie bevalling wordt!toy toy toy! groetjes chantal

Chantal

Woehoeee Spannend & LEUK!
Alvast heel veel succes! Het gaat helemaal goed komen, en veel rusten dit weekeind nog he, zodat je veel kracht hebt voor jullie kleine meid!
Extra genieten van JOEY, voordat alle rust nu toch echt is verstoort maandag! hahah …

Wat betreft kraamzorg, kheb geen idee!
Nayaro kwam uit om 07.00u sochtends En ik mog om half 11 na huis … Dus kdenk dat het eraan ligt hoelaat ze in zn geheel met je klaar zyn, anders moet je toch een nachtje blijven denk ik! En anders indd zorgen dat er iemand is die jullie opvangt!

SUCCES!
Zet hem op, je hebt oerkracht!!

Nayaro - Danil / 14 September 2008

Jajaja Eindelijk he
Zet hem op maandag en dat het maar lekker snel mag gaan en een prachtige gezonde dochter vast mogen houden

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Wat spannend spannend spannend!!
Geniet nog van het weekend en je dikke buik, vanaf maandag word het druk
zet hem op hé!!!

Groetjes Marianne mama van Ruben