Welke luiers gebruiken jullie en vinden jullie het beste?
Mijn dochtertje is nu 11 weken en weegt ruim 5 kilo. Heb vanmiddag maatje 2 gekocht van eigen Etos merk.
Ben gewoon benieuwd welke luiers jullie gebruiken voor jullie kindje en of die goed zijn.
Luiers
Ook hier een pamper gebruiker. Ik heb etos eigen merk en kruidvat eigen merk. Maar over pampers ben ik toch het beste te spreken.
En idd er zijn eigenlijk steeds hele aantrekkelijke aanbiedingen. Nu bij de kruidvat 2 jumbopakken voor 20 euro. Of bij de AH 3 kleine pakjes voor 25 euro.
Ik zou op zich wel eens wat anders willen proberen. Ze zeggen ook dat C1000 eigen merk ook heel goed moet zijn. Maar ja die pakken zijn zo groot. En om nu eerst 15 euro uit te geven voor een pak luiers en dan na 3 a 4 bevallen ze niet. Dan zit ik met een heel pak luiers.
Dus ik ga je topic even volgen
Wij gebruiken altijd kruidvat voor de kleine meid.
Zij heeft een heel gevoelig huidje, en na een aantal merken geprobeerd te hebben (waaronder ook de pampers en huggies etc.), is het bij de kruidvat luiers toch echt het minst
Voor de oudste gebruikten we altijd gewoon de goedkopere luiers van aldi of lidl, maar dat hoef ik bij haar dus niet te doen.
Billendoekjes moet ze dan wel weer van pampers (sensitive) hebben. Hahah wat een uitgezoek altijd he! Maar goed, ik weet nu wat voor haar het beste werkt dus we zoeken niet meer verder.
Wat grappig! Wij zweerden ook bij de Kruitvatluiers totdat we bij maat 3 kwamen en moppie opeens doorlekte. Toen zijn we over gegaan naar de Bublies van bv Vomar en die zitten nu weer super.
Blijft toch uitproberen he.
groetjes,
wendy
Goh als ik dit allemaal zo lees dan denk ik echt…ow zal dit wel goed voor haar zijn…:S zucht! NAar mijn idee ziet haar huidje niet rood, dus zal het wel goed zijn?!
Pfff wist niet dat je als moeder zijnde zo onzeker kon zijn…:S
Ondanks dat ze zeggen, zelf weet jij wat het beste is voor je kindje…nou ik denk soms dat een ander het soms beter weet dan ik :S
Hier ook pampers en de billendoekjes van Zwitsal. Nu is hij 's ochtends met Pampers wel altijd doorgelekt, maar ik vind andere luiers zo stug. Lijkt me niet lekker zitten.
22-12-2009 colin geboren
Hier ook een pampers fan. Onze dochter heeft ook een gevoelig huidje, maar met pampers nooit problemen gehad. De doekjes doen ook veel hoor. Wij gebruiken de sensitive van pampers, maar drogen haar daarna altijd af met een hydrofiele luier. Sinds we dat doen geen last meer van de billetjes…
Oh ja de pampers waren in het begin de new born serie en daarna de active fit.
Groetjes Jeuly
Hier een Aldi-fan. € 11,50 of € 12,50 voor 70 luiers (maat 5). Ik vind ze vergelijkbaar met de Pampers.
Groetjes Natasja
De active fit is wat flexibeler en geeft beter mee. Onze dochter is nogal een beweeglijk type en deze luier blijft fijn op zijn plek zitten. En daarbij super dun, maar houdt wel al het vocht vast.
Groetjes Jolanda
Ik gebruik ook merk pampers voor de jongste ze zitten zo lekker soepel maar voor de grote meid gewoon merk van c1000
want de kleinste maat van c1000 zijn zo stug terwijl de grootste wel goed zitten.
En de kleinste maat van c1000 lekte de kleine man altijd door als hij heeft gepoept omdat ze zo stug zijn.
Etos pampers heb ik nog nooit gebruikt
Wel aldi pamper de grootste maat dat vond ik weer niks voor mijn meissie
Groetjes
Voor overdag heb ik Aldi luiers, ben er echt heel enthousiast over. 's Nachts heb ik nog wel Pampers. Dat is misschien het gevoel, maar zo werkt het perfect!
Mamma van:
Anna geboren op 2 juli 2007
Nora geboren op 4 juni 2009
Hier ook een fan can pampers.
Eerst de kruidvat luiers gehad,
maar toen had hij vaak rode billetjes.
Nu geen last meer en idd de aanbiedingen afstruinen!
Hier ook pampers en soms de activefit of de gewone van pampers. Heb wel eens die van kruidvat geprobeert, maar toen kreeg hij ook rode billetjes. Doekjes heb ik of van Zwitsal of Pampers, dat maakt me niet zoveel uit. Pampers durf ik ook geen andere meer te proberen, zit je weer met zo’n pak te kijken. Ach, ik koop ze ook vaak in de aanbieding.
quote:
De active fit is wat flexibeler en geeft beter mee. Onze dochter is nogal een beweeglijk type en deze luier blijft fijn op zijn plek zitten. En daarbij super dun, maar houdt wel al het vocht vast.Groetjes Jolanda
Wij gebruiken deze ook en om dezelfde reden als Jolanda.
Nou die luiers van de Etos is dus werkelijk waar niks…er stond nog bij…zijn absorberend zacht soepel etc.
Nou SOEPEL is wel het laatste wat aan de luier te pas komt…het lijkt wel of mijn dochter een plat houten kont heeft in haar broekje…met pampers had ze zo’n schattig rond zacht kontje…niet dat het daar natuurlijk om gaat hoe haar kontje eruit ziet en aanvoelt…maar die luier is echt te stuk en niet bepaald soepel!! Geen aanrader dus!! Voor de nacht zou wel kunnen…absorberen wel goed!!
Terug dus naar de Pampers gewoon weet zeker dat die goed zijn…helaas wat meer betalen maar het is allemaal voor mijn dochter!!
Haha kun je nagaan dat ik bij beide ben begonnen met pampers, vind ze vreselijk. Die dingen gaan ruiken vind ik. Toen altijd kruitvat gehad, later zijn die gaan veranderen waardoor ik ze niet meer fijn vond. Nu met mees altijd etos luiers, en kan echt geen betere vinden. Vind ze super fijn, absoluut niet stug, absorberen als een tierelier en nooit rode billen, terwijl meneer een erg gevoelig huidje heeft. Zo zie je maar dat iedereen er toch een andere kijk op heeft, waar de ene bij zweert vind de ander helemaal niks.
Gr Patries
Dat ben ik met je eens pampers gaan wel ruiken…je ruikt precies als ze gepoept hebben en geplast en het zit in de kleding bij etos luiers heb je dat dan weer niet…
Hmmm toch lastig…etos luiers voelen zo hard aan vergeleken met pampers
Raar he hoe iedereen dat dan weer anders ziet. Ik vind juist van pamper dat het van die dunne flapdingen zijn. Bij die van etos hebben ze een luier aan, heb nooit lekkage of andere gekke ongelukjes. Kan ze ook niet extreem hard vinden, al hoe wel ik me dat wel kan voorstellen als je pampers gewend bent. Wat jij zegt dat je het in de kleren gaat ruiken was voor mij de reden om ze niet meer te kopen. Suk6 met een beslissing nemen , je moet doen wat jij vind dat goed is voor je kindje, dan hebben ze de beste luier om…
Gr Patries