Luiers

ja ik vind het sneu als me dochter ruikt als ze heft geplast of gepoept maar vind het ook sneu van die harde luiers van de etos…

Onze kerel heeft echt nergens last van hoor, maar wat ik net al zei als je die dunne van pampers gewend bent zijn ze stug en hard. De enige die dat ook hebben zijn de huggies (vind ik ook niks moet ik zeggen) en al die andere zijn dan voor je gevoel al snel stug en hard. Oh enne heb geen aandelen bij etos hoor haha…

Gr Patries

Ik gebruik of pampers van de Lidl. Ben er erg tevreden over en erg goedkoop in vergelijking met pampers.

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Mijn mannetje kan absoluut niet tegen pampers. Daar gaat z’n hele huidje van kapot. Wij gebruiken altijd luiers van de kruidvat en die bevallen prima. Etos vond ik niets, DA heeft een hele rare pasvorm, lidl vond ik erg stinken en bij die van de aldi voelde hij 's ochtends zo klam. hou het lekker op kruidvat. Gelukkig zijn die nu wel wat soepeler als toen ik ze net ging gebruiken.

groetjes Ramona

Hier de aldi luiers

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

ik moet zeggen dat de etos luier toch wel goed is ze voelt na het liggen niet klam aan aan hhar billen, kleding ruikt niet, zijn erg absorberend.
Het enige vind ik dat ze nog steeds zo stug zijn

Trouwens de kruidvat luiers nog niet echt iets slechts over gehoord

Wij gebruiken kruidvat luiers, maar ik lees hier dat Aldi ook wel goed is. Misschien ga ik deze ook eens gebruiken. Hoor wel vaker dat ze prima zijn.

We hebben ooit C1000, AH en Etos gebruikt maar over allen was ik niet tevreden (geen siliconen zijn zo stug). Pampers ook gebruikt maar vind ik te duur.
Ik vind de luiers met siliconen (weet niet wat voor spul het is maar ik noem het maar zo voor 't gemak) het fijnst (Kruidvat) nu weet ik niet of Aldi dit ook heeft. Kan iemand mij dat vertellen.

Lilypie First Birthday tickers Lilypie Pregnancy tickers

Hoi, wij gebruiken de bumblies luiers deze kopen we bij de Hoogvliet.
Bevalt prima, we kopen ze nu als broekjes voor Jony. Maar goed daar hoef je je nog niet druk over te maken :smiley:
Greetzzz

Voor Bart hebben wij bijna altijd pampers gehad. Bij maat 4 eens een hele bubs kruidvat luiers gekocht (aanbieding) en die voldoen ook prima.
Ook ik vind de pampers lekker soepel maar het “ruiken” herken ik ook wel weer en dus een minpuntje. Hij hheeft active fit en gewoon door elkaar merk geen verschil.
Nu krijgt hij overdag een 4 wat prima voldoet en 's nachts een 5 (toevallig weer kruidvat) omdat de 4 echt niet voldeed (meneer slaapt zo een 13 uur)

Huggies 1x geprobeerd en nooit meer. Bumblies wel ok een beetje plastic buitenkant vond ik zelf. Maar zoals al meer mama’s zeiden het is erg persoonlijk!!

Zit nu in dubio ik heb nog een hele stoot luiers maat 4 liggen waar hij prima inpast maar straks met de lekker in het leven bonnen wil ik weer aardig wat inslaan voor eind dec. Twijfel of ik de 4+ moet nemen of de 5

Wat denken jullie bij een jongen van 16 maanden en zo een 12 kilo?

Gewijzigd door - mini me op 02 Dec 2010 15:42:53

bij ons is het of kruidvat, of aldi, alleen nu Bo bijna in maatje 6 zit van luiers omdat de 5 nu door gaan lekken in de nacht, zijn die niet meer bij de aldi te krigen, dus blijft de kruidvat over!! Ben ik heel tevreden over!!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

Denk dat ik na dit pak van de etos toch eens voor kruidvat ga kijken. Heb al wel besloten dat ik niet terug ga naar de pampers.
Stond van de week in de aldi maar durfde het toch niet aan om die te kopen als het niet bevalt zit ik met zo’n pak!

ik moet zeggen dat ik de aldi beter vind dan de kruidvat je hebt er echt geen miskoop aan, dat beloof ik je. Ik had die twijfels ook heel erg, juist omdat Bo altijd door lekte bij de pampers. Dat is toch een gerenomeerd merk, dus dan verwacht je juist dat bij luiers van de aldi het door lekker nog erger werd, maar niks is minder waar!! Het stopte juist!!Ik ben er echt heel erg tevreden over, maar zoals ik al aangaf, bij de aldi houden ze bij nummer 5 op, en Bo gaat al naar nummer 6. Vandaar dat ik nu weer overstap naar de kruidvat. (die ook echt goed zijn hoor, maar de prijs bij de aldi is ook lekker, en wat kwaliteit betreft maakt het niks uit met de kruidvat!)

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

hahaha nou wat een overtuigend bericht. oke ik koop aldi…en kijk of het me bevalt…zo niet dan zoek ik je op
hahaha

Ik heb bij de aldi al 3x gehad dat er een paar luiers in het pak (bij 3 verschillende pakken dus, steeds 1 of 2 luiers) zaten waarvan de stripjes los zaten, dus kon ze niet dicht doen
Tja die kun je dan maar beter weggooien.

Was overigens allemaal bij maatje 2. Daarna heb ik ze niet meer gekocht dus misschien is alleen maatje 2 wat minder? Verder overigens geen klachten over de aldi luiers hoor.
Maar die winkel is voor ons te ver weg. Dus heb het daarna ook niet meer geprobeerd.

Zoveel mama’s zoveel meningen! Ik ben zelf, net als Patrizia, fan van de ETOS-luiers. Voorheen vond ik die stug, maar nu ze zijn verbeterd vind ik ze prima. Het is inderdaad echt een luier die je hoog aan kunt doen. Eva lekt er niet mee door. Nu had ik bonnen en heb ik Pampers gekocht. Die zijn lekker soepel en ook fijn, maar inderdaad ruik ik wel poep in het broekje als Eva een vieze luier heeft gehad. Het blijft er zeg maar in hangen…Ik zou eens moeten testen of dat bij ETOS ook zo is? Kan me dat niet herinneren…

Wij hebben een ETOS om de hoek en ik rijd dan niet speciaal naar de Aldi waar ik nooit kom. Maar die luiers schijnen wel erg goed te zijn!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

het voordeel van de poep ruiken vind ik wel dat je denkt ok nu verschonen dus.
De mijne zegt het nog niet als hij heeft gepoept dan vraag ik heb je gepoept Bart en dan kijkt hij mij lachend aan en zegt vastbesloten: nee

Ja een voordeel voor jezelf, maar voor anderen…haha
Ik vind het zielig voor mijn dochter als anderen haar ruiken…en het ook nog eens in haar kleding gaat zitten de stank…

hihi wij hebben t liefst pampers voor onze dochter. Maar daarnaast gebruik ik (overdag) kruidvat of bumblies.
Lidl en Etos vond ik niet prettig voor haar. Stug enzo.
Aldi nooit geprobeerd… wel een goed idee.
grappig hoe ieder t toch echt anders ervaart.

@Domino ruikt de kleding van jouw kindje dan niet als je pampers heb gebruikt?