Luier uitslag of iets anders?

ja precies ik heb hem 1x zn tut gegeven en verder wacht ie maar mooi tot 7 uur…niet dat ik dan nog slaap tot 7 maar toch

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ach je weet dat het van voorbijgaande aard is enne zoals scottie en ik al zeiden als ze 16 zijn en op stap geweest nemen we wraak

Groetjes,

Michèle

@ Inge: die kalender heb ik bij de etos gehaald. Is echt een leuk ding hoor! Ook met tips en adviezen, ik vind hem heel handig. Enne, je bent een goede moeder die heel hard haar best doet voor haar kindje! Niet onzeker zijn!

Erik zat gisteravond ook te k*tten met z’n groente: vingers erin, op z’n gezicht smeren, slab telkens in de mond, telkens omdraaien, etc. Ik was er na een half uur flauw van, heb het bakje eten weggepakt (had nog de helft over) en toen was het wat mij betreft klaar. Hij heeft nog wat slokjes drinken gehad en is naar bed gegaan. Vanmorgen om 7 uur weer pap gehad en hij leek me niet veel hongeriger dan anders. Wat was ik er flauw van gisteren zeg! Inderdaad, als ze niet willen, jammer dan. Ergens ligt de grens.

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Goed bezig geweest gisteravond Mriek! Duidelijkheid voor die kleine man en inderdaad: ergens ligt de grens!

Groetekes, Sje

Thanks Sje. Soms wel moeilijk, maar gisteren was ik er echt klaar mee. Wat zat 'ie te klooien zeg! Klein ettertje. En natuurlijk een brede lach toen 'ie daarna in de box lag te spelen. Grrr…

Groetjes!

Ja, dat werkt dan nog extra als een rode lap op een stier als ze je daarna uit lijken te lachen. En dan is het de kunst om dat volledig te negeren! Als je daarop namelijk reageert, dan weet-ie dat-ie nog een poos door kan gaan met sollen-met-mama. Dus negeren dat quasi-vriendelijke lachje.

Groetekes, Sje

ja haha volgens mij heeft bijna iedereen gisteren moeite gehad met eten geven, volgens mij doen ze aan telepathie
en idd daarna weer vrolijk lachen (toen zn scheetjes eruit waren)
en ik bezwijk voor zn lach sorry

Ik zal een harde tante proberen te zijn op die momenten Sje, maar ik beloof niets!

Groetjes!

morgan was ook een ramp met eten gister. Ze wilde haar avond eten niet en ook geen fles en was maar aan het brullen en brullen. Bleek het arme schaap ook nog een 39 graden koorts te hebben. Dus pcm en naar bed. Om half 2 was het brullen van de honger dus ik heb haar 100 gegeven en de rest van de nacht is ze onrustig geweest. Ze slaapt nu weer, maar ze had weer 38 of nog. Dus vanmiddag om half 12 ga ik naarde ha met haar. Ben toch bang dat ze weer een ooronsteking heeft.

Groetjes,

Michèle

och germ!! je arme schatje
beterschap met morgan! hoe gaat het nu met haar??
rico heeft gisterenavond voor de 2e x de laatste voeding om kwart over 10 gehad. nacht 1 ging slecht en vanacht heeft ie goed doorgeslapen.
ook gisteren was het weer hommeles met zn bruine bonen met appel. de eerste helft ging goed maar zo gauw ik dan wegloop om de andere helft op te warmen wil ie dat niet meer dus ik denk dat ik voortaan het hele potje warm maak ofzo en erin laat zitten en als zn bordje leeg is dat snel erin doe want glas houdt opzich wel warm als ik de deksel erop doe voor die 5 minute maakt dat ook geen bal uit.
echt zo gauw hij zn bordje al ZIET begint ie te huilen kleine draak dat het is.
vanochtend nog een keer peer gegeven en weer een heel potje op.
peer laxeert prima bij rico en aangezien hij wat verstopt zat had ik zoiets van ik geef m maar peer.
nu heb ik ipv nutrix bambix gekocht

Ben benieuwd hoe het met de bambix gaat bij Rico! Hou ons op de hoogte!

Wat sneu dat Morgan weer ziek is Michele. Hoe gaat het nu?

Groetjes!

Net een nieuwe topic geplaatst Mriek. Ze probeert te slapen nu, maar het is niet veel helaas. Hopelijk slaapt ze nog even door.

Groetjes,

Michèle

ja hou jullie op de hoogte.
toch wel gek om ontbijt pap s’avonds te geven haha, maarja nutrix werkt niet