Loopstoeltje

Hebben jullie een loopstoeltje? Wat is jullie ervaring hiermee?

Zelf wilde ik er eigenlijk geen aanschaffen (heb weleens gehoord dat ze gevaarlijk zijn) maar heel de fam heeft er 1 voor zijn kinderen… en ze zeggen dat het ‘onzin’ is om niet aan te schaffen. Ze leren hierdoor de beweging maken tot lopen. En hebben er (volgens hen) veel plezier aan/in…

Het schijnt heel slecht te zijn voor de heupjes omdat het onnatuurlijk is en kinderen er vaak te jong en te lang in zitten.

Groetjes,

Michèle

Ze zeggen dat het niet goed is, maar wat is tegenwoordig wel goed vraag ik me dan af. Dylano gaat er wel een krijgen. Mijn dochter had er 18 jaar gelden al 1 en die heeft er inderdaad dikke pret in gehad.
Je moet ze er natuurlijk niet de hele dag in stoppen maar dat snapt iedere normale moeder wel denk ik.

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday Ticker

haha … denk dat als ik er eentje aanschaf ik overal stootkussens moet zetten tegen mijn meubels/muren… maar keuze blijft lastig…

Die heupjes heb ik ook gehoord, maar dat schijnt vooral te zijn als ze nog te klein zijn of niet met de voetjes op de vloer kunnen komen.

Ze moeten er inderdaad wel goed in kunnen zitten en met de voetjes bij de vloer kunnen.
En jahhhhhhhh ze knallen overal tegenaan. Deed het vaker in de tuin als binnen

Groetjes Michelle

mmm beetje lastig op een mini balkon…

Jha kan ik nu ook niet meer hahahaha woon nu ook op een flat maar bij mijn dochter nog in huis met tuin

Groetjes Michelle

Toevallig zeg, ik heb Joey’s loopstoeltje vorige week in elkaar gezet. Ik zie het echt als speelgoed en niet als middel om te leren lopen. Joey mag er 2 x 10 minuten per dag in. Hij kan wel met de voetjes bij de grond, maar hij begrijpt totaal niet dat hij er ook in vooruit kan komen. Hij heeft wel de grootste lol met het speelbord dat er op zit, Allemaal knopjes met liedjes, dierengeluiden en lichtjes. Hij drukt ze alleen met de neus in en gaat dan heel hard lachen!!! hahaha, ik blijf hem wel gebruiken want het is een groot succes!

Groetje Anouk

sorry niet gedaan… maar als je op de zoek functie klik en loopstoeltje in typ dan komen er heel veel reacties te voorschijn. Moet eerlijk zeggen 9 van de 10 zijn negatief… mmm maakt de keuze niet makkelijker…

Ik voel er niets bij, bij zo’n loopstoeltje. Dus hier zal er ook niet snel eentje komen denk ik. Maar tegelijkertijd denk ik dat als je kind met z’n voetjes bij de grond kan, je het goed in de gaten houdt en je kind er geen uren achter elkaar in zit, dat het niet heel erg veel kwaad kan.

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Hoi…terug van weggeweest.

nou…ik zal zeggen :“LANG LEVEN DE LOOPSTOELTJES”!!!
Ons Aaron zit er al vanaf zijn 4 maanden in…meerdere keren per dag…hij zit alleen met 7 maanden…draait zich rond…gaat voortaan staan…kruipt voort als de beste en scheurt rond in zijn stoel dat het een lust is om te zien!

Ben vanaf 4 maanden nog paar keer naar CB gweest en hebben ze hem overal op gecontroleerd en alles “kan niet beter” is wat ik te horen krijg.
Ik vroeg "kun je zijn heupen en voetjes extra controleren (omdat dat door een loopstoeltje kan vergroeien…Bullshit) en alles was geheel synchroom!

ECHT WAAR…er is TOTAAL NIKS MIS met een loopstoel…ze hebben er alleen maar MEGA veel plezier in!
Ennu…halve uurtjes is echt niet erg!

Groetjes, danielle

Daar is ze weer, gezellig!!!

Groetjes!

Welkom terug

Groetjes,

Michèle

Hey…

Gossie…hebben jullie mij ZOOOWWW gemist

Groetjes, Danielle

[img]http://b1.lilypie.com/7Ht2p1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

en waarom doet ineens mijn verjaardagsmeter het niet meer?

[img]http://b1.lilypie.com/7Ht2p1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

@danielle ff of topic
gaat het al weer wat ebter met slapen?

groetjes wendy

[img]http://b1.lilypie.com/SzKlp2.png" alt=“Lilypie 1st Birthday Ticker” border=“0” />

Dat doet ie soms Danielle. Even wachten en anders even opnieuw erop zetten wil nog wel eens helpen.

Groetjes,

Michèle

Daniëlle: ik heb je zeker gemist.

Groetjes!

Ik ook hoor. Was ineens een leermeesteres weg.

Groetjes,

Michèle

Hoi…

Ja…dat kan natuurlijk ook gebeuren dat ze het niet leuk vinden!

Misschien straks met goed weer buiten dat hij in de tuin op bloemetjes ontdekking wil gaan.
Aaron speelt er ook buiten in…sjeest door de tuin…door de carport en je hoort hem hard lachen…aait de bloemetjes en gaat eens bij de zandbak kijken…hier dus echt een goede aankoop geweest.

Groetjes…