Ik heb er zelf geen gehad en het wordt ook afgeraden door “deskundigen”…Het zou niet goed zijn voor de heupjes en de kunnen er spitsvoetjes van krijgen.
Dus ja, ik wilde dat risico niet nemen toen…
Groetjes van Christa
Ik heb er zelf geen gehad en het wordt ook afgeraden door “deskundigen”…Het zou niet goed zijn voor de heupjes en de kunnen er spitsvoetjes van krijgen.
Dus ja, ik wilde dat risico niet nemen toen…
Groetjes van Christa
Hoi Christa,
Ieder zijn eigen keus daarin maar wat ze allemaal ook zeggen…ik heb nog nooit kindjes met spitsvoeten gezien omdat ze in een loopstoeltje hebben gezeten en dat zijn toch ERG VEEL kindjes!
Ik zou zeggen : laat je niks wijs maken en gun je kind en jezelf een plezier door het gemak en de leukheid die jij en je kind eraan hebben!
Groetjes, Danielle
(maar nogmaals ieder zijn eigen keus hoor!)
[img]http://b1.lilypie.com/7Ht2p1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a
hey danielle…
geweldig jij weer op het forum!! nu niet meer weggaan he …
denk als ik dalijk (eind van het jaar) wat groter woon er voor Jurian toch eentje aanschaf… mijn zusje heeft er ook één en die kleine van haar liep ook met het jaar… niet dat dit wat wil zeggen maar het is wel erg leuk om te zien hoe ze die motoriek gaan leren … als ze benen bewegen gaan ze vooruit. Hier wordt het door de moeders in de omgeving juist gestimuleerd… waardoor ik het niet meer wist wat ik moest doen… maar net wat je zegt … als je overal naar kijkt en luistert is alles gevaarlijk of verkeerd. Tja moeders … papfles is ook niet goed voor mondmotoriek en praten… (is geintje)

Wij hebben een loopstoeltje van de buren gekregen. Ons buurmeisje heeft er erg veel plezier van gehad. Ze is nu 2 en heeft helemaal geen last van haar heupjes etc. Tim heeft er nog niet vaak ingezeten, denk iets van 5 keer. Maar hij vind het helemaal geweldig. Kan ermee lopen, want hij komt goed met zijn voetjes bij de vloer. En verder zitten er allemaal rammeldingen aan waar hij lekker meespeelt.
Ik ga ook twijfelen door alle verhalen die je hoort, maar ja wat de andere ook zeggen. Tegenwoordig mankeert overal wel wat aan, dus ik ga hem er ook wat vaker inzetten.
Groetjes,
Sandra