Ik moet het even kwijt hoor. Morgan was wezen logeren bij mijn schoonmoeder. De 3e keer dus dan verwacht je dat het nu ook goed gaat. Zaterdag gebracht en ik had de babyfoon op de schouw gezet om op te laden. Dus ze belde me later waar die was want ze kon hem niet vinden. Hij stond ook erg in een hoekje. Alles was verder goed en Morgan lag nog even lekker te slapen.
Zondag om 15.00 gebeld of ze thuis waren want dan zouden we der komen halen. Volgens mijn schoonmoeder was Morgan lastig geweest in de zin ze was heel erg bang geweest voor mijn zwager. Die is dan ook wel 2.10 lang en ook bijna zo breed. En ze had alleen maar bij me schoonmoeder op schoot gezeten. Als ze haar neerzette ging ze huilen en ze was ook al om 6 uur wakker geworden. Maar nu had ze weer geslapen van 9.00 tot 15.00 (!). Dus ik had zoiets van er der brood dan. Maar ja ze wil het nog wel eens zo zeggen dat je haar verkeerd begrijpt.
Dus wij der heen. Ze had inderdaad wel tot 15.00 geslapen, maar ze was ook wakker geweest, maar wilde bijna geen brood eten. Ze zat ook wel weer te kwijlen als een bezettene. Maar goed. Mervin deed met zijn sleutel de deur open om te kijken hoe ze zou reageren. Ze stond met der hoofd tegen mijn schoonmoeder aan helemaal te hangen en ze reageerde amper op ons. Dus dat vonden we best raar. Dus ik pakte haar eigenlijk weg bij me schoonmoeder want het klinkt raar, maar zoals ze stond vond ik, ja hoe moet ik het zeggen, het zat me niet lekker. Maar goed. Morgan lachte een beetje flauwtjes en zo. Ja zegt me schoonmoeder ze heeft nu een knuffelmoeder gevonden. Dus ik antwoord meteen vinnig dat ik haar heel veel knuffelde. Volgens Mervin zou de knuffeloma gezegd hebben, maar ik weet zeker dat ik dat niet hoorde.
Maar goed ze was huilerig en zo. Ja zegt ze misschien is ze weer moe. Maar geen oogjes wrijven en zo. Komt er cake op tafel en wij nemen een stukje. Nou kan morgan best nieuwsschierig zijn, maar bedelen doet ze niet, nu werd de cake uit mijn handen gerukt en ze wist niet hoe snel ze het op moest eten. Ze heeft niet alles op hoor, maar ik schrok wel. Het was inmiddels 17.15 en ik was blij dat ik een potje extra meegenomen had, want ze was uitgehongerd. Echt niet van trek nee ze heeft zitten schrokken met eten. Als ik het koud gegeven had had ze het ook opgegeten. Ja zegt ze ze had slecht brood gegeten. Ja en?? Dit leek meer op alleen maar slecht brood eten. Bleek later en toen brak mijn klomp. Ik had 4 schepjes pap in zo’n voedingstorentje gedaan en ook 3 melkvoedingen meegegeven. Had ze in de 200cc 4 theelepels pap gedaan in plaats van alles en ze had morgan helemaal geen melk gegeven want dat had ik allemaal niet opgeschreven.
Mervin vroeg er namelijk naar toen we thuis waren en we belde. Ik had geen zin om een duscussie daar te beginnen. Maar goed, hij hing op ja zegt ie je had het niet opgeschreven. Dus ik zeg en dat van de vrouw die claimt dat ze alles weet omdat ze 3 kids opgevoed heeft. Iedere idioot weet toch dat een baby van 10 maanden nog melk drinkt. Maar ik kreeg het gevoel dat ze probeerde het in mijn schoenen te schuiven onder het mom als jij niks opschrijft vergeet ik het. Ik ga het er nog een keer met Mervin over hebben want het zit me niet lekker. Hij zegt wel dat ik gelijk heb dat Morgan te veel honger had, maar ondertussen heeft ie zoiets van ja kan gebeuren. Ja dag mijn kind heeft honger geleden #$$#Q$%T@.
Maar goed ik wil haar nog wel 1 kans geven om op te passen over een tijdje, met extreem gedetaileerde info, maar anders is het voor mij over, maar ik zal wel met lede ogen dit aankijken. Maar dan ook met eerst een gesprek want dit wil ik niet meer. Morgan is ook nergens bang voor ook dus maak mij niet wijs dat ineens mijn zwager eng is.
Groetjes,
Michèle