Logeren geen succes

Ik moet het even kwijt hoor. Morgan was wezen logeren bij mijn schoonmoeder. De 3e keer dus dan verwacht je dat het nu ook goed gaat. Zaterdag gebracht en ik had de babyfoon op de schouw gezet om op te laden. Dus ze belde me later waar die was want ze kon hem niet vinden. Hij stond ook erg in een hoekje. Alles was verder goed en Morgan lag nog even lekker te slapen.

Zondag om 15.00 gebeld of ze thuis waren want dan zouden we der komen halen. Volgens mijn schoonmoeder was Morgan lastig geweest in de zin ze was heel erg bang geweest voor mijn zwager. Die is dan ook wel 2.10 lang en ook bijna zo breed. En ze had alleen maar bij me schoonmoeder op schoot gezeten. Als ze haar neerzette ging ze huilen en ze was ook al om 6 uur wakker geworden. Maar nu had ze weer geslapen van 9.00 tot 15.00 (!). Dus ik had zoiets van er der brood dan. Maar ja ze wil het nog wel eens zo zeggen dat je haar verkeerd begrijpt.

Dus wij der heen. Ze had inderdaad wel tot 15.00 geslapen, maar ze was ook wakker geweest, maar wilde bijna geen brood eten. Ze zat ook wel weer te kwijlen als een bezettene. Maar goed. Mervin deed met zijn sleutel de deur open om te kijken hoe ze zou reageren. Ze stond met der hoofd tegen mijn schoonmoeder aan helemaal te hangen en ze reageerde amper op ons. Dus dat vonden we best raar. Dus ik pakte haar eigenlijk weg bij me schoonmoeder want het klinkt raar, maar zoals ze stond vond ik, ja hoe moet ik het zeggen, het zat me niet lekker. Maar goed. Morgan lachte een beetje flauwtjes en zo. Ja zegt me schoonmoeder ze heeft nu een knuffelmoeder gevonden. Dus ik antwoord meteen vinnig dat ik haar heel veel knuffelde. Volgens Mervin zou de knuffeloma gezegd hebben, maar ik weet zeker dat ik dat niet hoorde.

Maar goed ze was huilerig en zo. Ja zegt ze misschien is ze weer moe. Maar geen oogjes wrijven en zo. Komt er cake op tafel en wij nemen een stukje. Nou kan morgan best nieuwsschierig zijn, maar bedelen doet ze niet, nu werd de cake uit mijn handen gerukt en ze wist niet hoe snel ze het op moest eten. Ze heeft niet alles op hoor, maar ik schrok wel. Het was inmiddels 17.15 en ik was blij dat ik een potje extra meegenomen had, want ze was uitgehongerd. Echt niet van trek nee ze heeft zitten schrokken met eten. Als ik het koud gegeven had had ze het ook opgegeten. Ja zegt ze ze had slecht brood gegeten. Ja en?? Dit leek meer op alleen maar slecht brood eten. Bleek later en toen brak mijn klomp. Ik had 4 schepjes pap in zo’n voedingstorentje gedaan en ook 3 melkvoedingen meegegeven. Had ze in de 200cc 4 theelepels pap gedaan in plaats van alles en ze had morgan helemaal geen melk gegeven want dat had ik allemaal niet opgeschreven.

Mervin vroeg er namelijk naar toen we thuis waren en we belde. Ik had geen zin om een duscussie daar te beginnen. Maar goed, hij hing op ja zegt ie je had het niet opgeschreven. Dus ik zeg en dat van de vrouw die claimt dat ze alles weet omdat ze 3 kids opgevoed heeft. Iedere idioot weet toch dat een baby van 10 maanden nog melk drinkt. Maar ik kreeg het gevoel dat ze probeerde het in mijn schoenen te schuiven onder het mom als jij niks opschrijft vergeet ik het. Ik ga het er nog een keer met Mervin over hebben want het zit me niet lekker. Hij zegt wel dat ik gelijk heb dat Morgan te veel honger had, maar ondertussen heeft ie zoiets van ja kan gebeuren. Ja dag mijn kind heeft honger geleden #$$#Q$%T@.

Maar goed ik wil haar nog wel 1 kans geven om op te passen over een tijdje, met extreem gedetaileerde info, maar anders is het voor mij over, maar ik zal wel met lede ogen dit aankijken. Maar dan ook met eerst een gesprek want dit wil ik niet meer. Morgan is ook nergens bang voor ook dus maak mij niet wijs dat ineens mijn zwager eng is.

Groetjes,

Michèle

Wat een gek verhaal! Ze heeft toch vaker opgepast, dus ook al schrijf je haar schema niet op, dan weet ze toch wat Morgan wanneer moet eten? En zelfs met logisch nadenken kom je dan toch een stuk verder dan je schoonmoeder?

Wat naar zeg, Morgan was gewoon flauwtjes en suf van de honger. Knap dat je het nog een kans wil geven, ik zou daar nog eens goed over moeten nadenken denk ik. In ieder geval van tevoren een goed gesprek met haar aan wagen, want zo laat je je kind de volgende keer toch niet met een gerust hart achter?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Wat een verhaal zeg! dan laat je Morgan dara toch ook niet lekker achter… je ziet toch op een gegeven moment als ervareen moeder wel dat een kind helemaal suf is, dat er iets niet klopt???

Nora heeft afgelopen nacht ook (zij voor het eerst) bij mn schoonmoeder geslapen. Mn man haalt haar vandaag weer op en komt dan direct samen met haar even langs bij mij op het werk. Gelukkig, want ik heb haar erg gemist… Nou, ik ga er vanuit dat dat beter is gegaan dan jouw verhaal.

Volgende keer inderdaad maar heel gedetailleerd opschrijven wat er moet gebeuren. Het arme kind… ik kan er toch niet goed bij dat je niet doorhebt dat een kind honger heeft. Goed dat jij het wel direct oppikte! Laat je niet gek maken door die rare opmerkingen.

Morgan is trouwens een heel net meisje dat ze de tent niet heeft afgebroken daar, ik zou heel pissig worden als iemand me honger liet lijden! Als een kind van 10 maanden overdag 6 uur achter elkaar slaapt, weet je toch dat er iets niet klopt?? Ik vind het een raar verhaal hoor…

Knap dat je haar nog een kans geeft.

liefs!

Lilypie - Personal pictureLilypie

Wat een verhaal zeg. Pff vind het knap dat je haar nog een kans wilt geven.

Logisch dat ze zo vroeg wakker werd. Ze had gewoon ontzettend veel trek. En ook al heb je niet alles gedetailleerd doorgegeven. Je geeft toch niet voor niks al die melkpoeder mee. Logisch toch dat je het meegeeft met de bedoeling dat ze het te drinken krijgt. En een kind wat tot 15.00 uur slaapt is ook wel erg lang.

Echt vervelend voor jullie. Ik hoop dat ze vannacht wel weer lekker geslapen heeft zodat ze snel weer in haar ritme zit.

Groetjes,
Sandra

Lilypie

poe michèle wat zul jij giftig zijn, ik wordt het nl al als ik je verhaal lees, en die heeft 3 kinderen opgevoed???

Ik zou daar toch ook heel hard over na moeten denken om mijn kind daar nog is achter te laten.
Je laat een kind overdag toch ook geen 6 uur op bed liggen of was dat makkelijk?
Ik heb hier geen goed gevoel bij bah.
Sorry klinkt misschien hard maar toch

Liefs Michelle

Ik belde Mervin net. Dat doe ik altijd even in de pauze. Maar goed hij begon zelf over gister. Dat ze het niet expres gedaan had. Nee dat moest er nog eens bijkomen. Maar ik zei dat ze het op mij wilde schuiven en dat ik dat niet pikte. Ik zag het verkeerd. Dus ik heb hem rustig uitgelegd dat als iemand zegt zij heeft het niet opgeschreven dat dat afschuiven is en dat ze dit ook bij mijn probeerd te behandelen als mijn schoonzus. Ook met die opmerking over knuffelmoeder. Ik ben mijn schoonzus niet en ik zorg wel goed voor mijn kind, mervin vind het moeilijk want het is zijn moeder en hij wil niet kwetsen al is ie nog zo boos ook. Hij had wel zoiets van ja maar morgan mag toch nog wel logeren want me ma wil voor jou alles zo goed mogelijk doen. Ik heb ook gezegd nog 1 kans, want dit zijn dingen waar je niet mee dolt. Maar goed als we een nachtoppas moeten hebben is morgan al ruim 1 jaar. Dus dan maak ik wel een extreem gedetaileerd schema en dan kijken we wel hoe het gaat. Maar ik zal het wel moeilijk vinden. Ik ga er alleen geen ruzie over maken met Mervin, want mijn schoonmoeder is wel zo van voor mijn jongens in hun mamma nr 1 dus die vind het denk ik alleen maar leuk als wij ruzie zouden hebben waar Mer het voor haar opneemt. Maar goed iedereen weet bijna wel dat mijn schoonmoeder een gebruiksaanwijzing heeft en dat ik niet altijd even dol op der ben, maar het is wel morgan’s oma en zoveel familiebanden heeft ze verder ook niet. Maar wat ik zeg het is wel moeilijk, maar ze hooeft bij mij nooit meer aan te komen met ik heb 3 kinderen grootgebracht want ik maak korte metten met haar.

Groetjes,

Michèle

Ik kan me ook weer wel voorstellen dat het voor jou moeilijk is om te zeggen van het gebeurt niet meer je hebt indd ook met je man te maken. en kan me ook voorstellen dat je zegt ik probeer het nog 1 keer. Ik hoop echt voor je dat het dan goed gaat.

De andere keren is het ook goed gegaan dus je kunt ook denken dit was een uitzondering

Liefs Michelle

nou zeg… dat is toch wel absurd… je moederhart breekt toch als je dit leest. Vind het mega knap van je dat je ze nog een kans geeft… ik zou bijna elk moment dat ze iets zou moeten hebben bellen van ‘hallo … nu mag ze drinken’. Maar dat is ook niet gezond natuurlijk. Je moet je kind wel ergens met een gerust hart achter kunnen laten anders is het snel gedaan met wegbrengen hier…!! Maar gelukkig daar nog geen problems mee gehad…

Morgan weer een beetje bekomen? Anders door een dikke digi-knuffel van Jurian moet het goed komen…!

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/090718/CznU.jpg" alt=“Lilypie Tweede Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://m2.lilypie.com/sOYLp2.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - mini-boy op 20 Jul 2009 15:20:15

Ja dat heb ik ook in mijn achterhoofd. Anders had het natuurlijk niet meer gebeurd. Maar ja volgende keer alles in detail opschrijven en dan maar hopen dat het goed gaat. Want het moet wel voor iedereen leuk zijn natuurlijk.

Groetjes,

Michèle

Nou, jaah zeg…
Ik snap ook niet waarom ze niet gewoon even gebeld heeft, als iets niet duidelijk is… even vragen, en opgelost…

Ik moet zeggen dat ik Seth ook liever niet bij mijn schoonmoeder laat slapen… Hij heeft al wel bij mijn ouders geslapen, maar op de een of andere manier voelt het bij mijn schoonouders toch anders…
Succes ermee in ieder geval, enne… het schema kan niet duidelijk genoeg zijn
Liefs, Anne

Lilypie

ongelooflijk zeg echt te bizar gewoon, en al helemaal dat ze het in jouw schoenen wil schuiven, zal mooi worden zeg!! acht t arme meisie toch!!! wat zal ze jou dankbaar zijn geweest dat je voor de zekerheid nog een potje had meegenomen.

zoals je zegt gelukkig duurt de eerstvolgende keer nog wel even dus kan je het voor jezelf ook even laten bezinken maar ik kan me voorstellen dat je dat niet met een volledig gerust hart kan.

liefs,
Rinske

ik schrik hier eerlijk gezegt best wel van.
wat vreemd allemaal zeg en ik snap dat jij hier enorm je twijfels over hebt.
ik zou me ook niet eens gerust voelen het een volgende keer te doen en ik zou ook ontzettend #$#!! Off zijn.
was ze na het eten wel weer wat actiever en wat vrolijker?
en inderdaad wat maf van die pap.
jeetje meid ik heb er eerlijk gezegt neit veel woorden voor ik vind het niet normaal en als zij het idee heeft dat het niet zo goed met Morgan gaat belt ze jullie toch zeker op van dit en dat is er aan de hand? lijkt mij in ieder geval de normaalste zaak van de wereld.
ik vind het knap dat jij het over je hart kunt verkrijgen haar een kans te geven maar wat mriek ook zegt ik zou er nog is goed over nadenken, ik zou het niet echt aandurven denk ik

Ja ze trok wel bij Inge, gelukkig wel anders had ik haar wat gedaan denk ik. En dan hoor ik vandaag op het kdv dat Mervin er zo’n moeite mee heeft als Morgan huilt als ie weggaat en dit doet ie af als kan gebeuren. Echt zijn mannen dan zulke moederkindjes dat ze de fouten van hun ma niet zien???

Groetjes,

Michèle

Ja.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Dank je Mriek zucht

Groetjes,

Michèle

Het is een hard lot, maar we zullen 'm gewoon moeten dragen meid.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Indd

hebben wij dat straks ook Mriek als onze jongens groot zijn? kan het me niet voorstellen ik zit zo niet in elkaar

Liefs Michelle

Haha Sannn, dat lijkt me inderdaad ook moeilijk op zo’n moment. Wat een lekker jochie, die Nathan!

En Michelle, ik heb nu al een hekel aan de toekomstige vrouw (of man, vooruit) van Erik. Het is míjn kereltje en van niemand anders…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

ow god mensen Mriek wordt ook zo’n schoonmoeder wat gaan we er aan doen.? alle ikkeben mama’s waarschuwen neem geen verkering met erik

Liefs Michelle

Haha…nou voorlopig wil ik ook graag nog even zelf van mijn knulletje genieten

Mijn schoonmoeder kan echt heel lief zijn, tenminste, ze doet haar best.
Maar stiekem zitten mijn vriend en ik haar samen wele eens een beetje belachelijk te maken… Maar als het tussen 4 muren blijft is het toh geen probleem
Liefs, Anne

Lilypie