He michelle dan moet je de dochters van de ikke ben mamma’s waarschuwen want de mamma’s zelf die verkering met Erik nemen is wel een beetje ziek We heten niet allemaal Cher
Groetjes,
Michèle
He michelle dan moet je de dochters van de ikke ben mamma’s waarschuwen want de mamma’s zelf die verkering met Erik nemen is wel een beetje ziek We heten niet allemaal Cher
Groetjes,
Michèle
@lalala: jij begrijpt mij tenminste…
@Michelle en Michèle: haha, ik zal er heel hard aan gaan werken om een voorbeeldige schoonmoeder te worden. Zo goed?
Groetjes,
M
Zo willen we het horen, maar eh ik denk dat ik ook niet snel vind dat een vent goed genoeg is voor mijn meissie hoor
Groetjes,
Michèle
Grrr Michèle tuurlijk de dochter
en ik heb al ervaring als schoonmoeder en mijn schoonzoon is zeer tevreden zit liever hier als bij hem thuis dus dat doe ik niet slecht
Liefs Michelle
Hmm ik hoop dat je ook zo bent als je kleine mannetje met ze eerste meissie thuiskomt
Groetjes,
Michèle
jeetje zeg nou ik moet er toch ook echt nog niet aan denken, en als ik Daan af en toe hoor wordt t nog erg lastig voor de toekomstige vriend van Lindsey hahaha dus dat wordt nog wat. gelukkig hoeven we er nu nog even niet aan te denken
liefs,
Rinske
Hmm nou morgan verslijt het ene na het andere vriendje op het kdv… ze neemt ze alleen nog niet mee naar huis
Groetjes,
Michèle