Ha ha ha phew gelukkig.
enne fijn dat het zo goed gegaan is en jij volgende maand weer een weekendje vrij hebt. Alleen moet ze dan wel gaan slapen… maar eh 7.15??? Blijkbaar slapen onze ukken overal uit behalve thuis.
Groetjes,
Michèle
Ha ha ha phew gelukkig.
enne fijn dat het zo goed gegaan is en jij volgende maand weer een weekendje vrij hebt. Alleen moet ze dan wel gaan slapen… maar eh 7.15??? Blijkbaar slapen onze ukken overal uit behalve thuis.
Groetjes,
Michèle
Heerlijk dat het goed gegaan is Mriek
Alleen waarom slaapt hij daar langer als bij jou
Liefs Michelle
Fijn dat het zo goed gegaan is mriek en lekker schandalig lang uitgeslapen. heerlijk hoor, knapt een mens van op.
Groetjes Ramona
Haha Ramona, inderdaad heeeel lang geslapen. Maar ben weer zo fit als een hoentje, dus we houden 'm erin!
Tja, geen idee waarom ze ergens anders langer slapen dan thuis. Bij m’n ouders deed 'ie het inderdaad ook al. Als ik het antwoord wist, dan ging ik het meteen thuis ook regelen…
Groetjes,
M
Hier ook geloof ik, ik liep net de deur uit dus ik weet niet wat ze gedaan heeft, of ze weer is gaan slapen.
Groetjes,
Michèle
Wat goed dat ie lekker heeft geslapen bij oma!
Noah gaat volgend weekend bij mijn ouders slapen.
Mijn vader is dan jarig, dus wij brengen hem gewoon naar bed, en als ie lekker slaapt laten we hem daar, en anders nemen we hem weer mee.
Ben wel erg benieuwd, de laatste keer was toen ie nog geen 1jaar was en dat ging niet goed.
Spannenddddd…
Liefs, Melanie, (mama van Noah)
Niet om je af te schrikken Melanie, maar hou je er wel rekening mee dat als Noah wakker wordt en jullie er niet zijn hij in paniek kan raken??
Ik persoonlijk laat Morgan nooit ergens slapend achter met het oog op verlatingsangst. Zo een keer zal denk ik niet uit maken maar maak er geen gewoonte van.
Groetjes,
Michèle
Fijn dat het goed is gegaan!!
Voor herhaling vatbaar dus!
Ik leg Seth 's middags wel eens even bij mn ouders op bed en ga dan zelf even wat doen. Dan kan het zijn dat ik nog niet terug ben, als hij wakker wordt.
maar bij mijn ouders is het vertrouwd, dus het heeft nog nooit voor problemen gezorgd.
Verder vertel ik Seth alles van tevoren. Gisteravond gingen we weg, toen hij sliep, en er kwam iemand oppassen die hij nog maar een parr keer gezien had. Maar het ging heel goed, en hij werd alleen even wakker toen papa en mama huis kwamen
liefs, Anne
Melanie, ik ben het wel met Michèle eens. Vooral omdat het de vorige keer niet goed ging en dit de 2e keer is. Vooral 's nachts kan de paniek natuurlijk groot zijn als 'ie ineens merkt dat jullie er niet meer zijn, terwijl hij jullie niet heeft zien weggaan. Maar goed. Misschien gewoon proberen? Je kan hem tenslotte altijd nog weer ophalen.
Groetjes,
M
@Mriek: haha biologisch klokje, 6:15
@Michele: mijn vriendin woont nog thuis (is 2 jr jonger dan mij) en ze werkt s’ochtends heel vroeg, en in de weekenden is ze blij als ze naar dr vriend toekan in schijndel
maar…rijco en ik gaan binnenkort naar de wokplaza, en dan past ze op, dus zijn we ooke ven met zijn 2tjes weg,
andere vriendin vind kinderen leuk maar oppassen doet ze liever niet, weet niet hoe ze met kinderen moet omgaan als ze lastig zijn hahaha. snap ik ook wel natuurlijk, en peettante woont heel ver weg, en peet oom werkt ook heel veel (in de zorg, veel mensen ziek nu)
@Michelle: Oohh gelukkig! zullen we ze laten logeren mag jij op rico passen en ik op dylano
<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/091211/RTYm.jpg" alt=“Lilypie Tweede Pic” width=“63” height=“80” border=“0” />[img]http://m2.lilypie.com/VLS0p1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>
Gewijzigd door - MamavanRico op 25 Jan 2010 13:21:53
Super ben trots op Erik… en ook leuk hoe je schoonmoeder reageerde… elke maand een keer betekend 12x per jaar
@mini-boy: haha, 12x klinkt goed. En dan hebben we de logeerpartijtjes bij míjn ouders nog niet eens meegerekend…
Groetjes,
M
Morgan gaat as zondag weer logeren en de week erna ook. We moeten wel werken op maandag, maar twee nachten zonder een kind dat huilt in der slaap lijkt me ook wel heel fijn.
Groetjes,
Michèle