Ik duim mriek
Liefs Michelle
Oh wat leuk… de grote boy naar opa en oma… wat zal hij het naar zijn zin hebben… maak je maar geen zorgen! Toch snap ik je wel hoor… hier nog zo’n boef die alleen maar bij mijn ouders slaapt …of samen met ons (feestdagen) bij mijn schoonouders.
Jullie zelf een fijn weekend saampjes … vreemd lijkt me dat? Maar je kan nu wel uitslapen!!
Ik maak ook altijd een heel uitgebreid briefje hoor Mriek!
Zet er wel altijd even bij dat ik het gewoon doe om mezelf gerust te stellen dat ik gewoon alles verteld heb.
Enne… het zal heus goed gaan!
Lekker genieten van jullie vrije weekend
Liefs, Anne
En Mriek…lekker aan het genieten van jullie “vrije” weekend?
Veel plezier met uitslapen morgen, haha!!
Daar zit ik dan. Erik om 16.00 uur weggebracht. We hebben alles aan m’n schoonmoeder verteld over z’n eet- en slaaprituelen enzo, maar niets opgeschreven. Voelde uiteindelijk prima zo. Ik vind het wel stil in huis. Oké, anders had 'ie nu in bed gelegen en was het net zo stil, maar toch…het idee…ik mis toch iets. En dat terwijl Erik al 2x eerder uit logeren is geweest. Misschien omdat het toch spannender is, dat ik er méér mee bezig ben. En nee Michèle, ik probeer niet alleen maar aan Erik te denken…
M’n schoonmoeder sms’te tegen 20.00 uur dat 'ie lekker sliep en dat ze een tijdje naast z’n bedje had gezeten, dat had 'ie fijn gevonden. Hopelijk slaapt 'ie een beetje goed door. In de 1e plaats voor hemzelf en in de 2e plaats ook een klein beetje voor m’n schoonmoeder… Morgen uitslapen, dat is wel fijn. Hopelijk gaat het me lukken, haha.
Bedankt voor het duimen en het meeleven!
Groetjes,
M
Ik ben benieuwd hoe het gaat! Zo te lezen vindt Erik het wel gezellig! Enne…toen Eva voor het eerst uit logeren ging, had ik 1,5 kantje getypt, zodat mijn moeder precies wist wat ze moest doen en hoe laat! En ik schaamde me er niet voor hoor!
Groetjes Rainbow, trotse mama
Mriek lekker uitslapen morgen hoor, vooral niet voor 9.00 uur je bed uit. Nu kan het een keer. Snap wel dat je er moeite mee hebt hoor. geloof dat ik dat ook zou hebben Rens is nog nooit zonder ons uit logeren geweest.(is eigenlijk nog nooit nodig geweest,hij slaapt eigenlijk overal dus gaat gewoon mee of oppas) Als het echt zou moeten dan zou ik het wel doen. Mijn schoonouders kunnen het ook niet meer, gezondheid van hun is echt te slecht daarvoor en zelf heb ik geen ouders meer. Dat vind ik voor Rens wel jammer hoor, als kind ging ik altijd graag logeren bij mijn oma. Denk dat ik mijn tante maar logeeroma maak, vind ze vast leuk. Maar geloof zeker dat ik het verschrikkelijk vind als hij voor het eerst gaat logeren.
Slaap lekker,
groetjes Ramona
Goeiemorgen! Gaap! Ik ben net een uurtje m’n bed uit. Goed hè?
Ik was vannacht wel regelmatig wakker, het ging toch wel door m’n hoofd denk ik, maar het uitslapen lukte dus toch heel goed. Na het middagslaapje gaan we hem vanmiddag weer ophalen. We hebben nog niet gehoord hoe het vannacht ging, maar geen bericht goed bericht denk ik dan maar.
Groetjes,
M
Ha ha ha goedemorgen doornroosje… fijn dat je zo uit hebt kunnen slapen. Hier mocht ik ook uitslapen van pappa, die heeft om 7.00 morgan uit bed geplukt want ze was wakker en hij ook alleen heb ik het niet zo bont gemaakt als jij…
Was het gezellig allemaal verder???
Groetjes,
Michèle
Heerlijk, dat je ook kon blijven liggen! Haha, 11.00 uur is inderdaad schandalig laat. Normaal op zondag (want dan heeft papa Erik-dienst) is het meestal rond 9.30 uur. Een stuk minder schandalig, toch?
Het was verder lekker rustig hier. Heerlijk. Gisteravond gewoon thuis gebleven en bank gehangen…
Groetjes,
M
Oh ik dacht dat jullie weggingen. Maar echt een avondje met zijn twee zonder babyfoon is ook heerlijk
Enne ja ik vond het ook wel heel lief van hem, meestal is hij altijd vroeg wakker op zondag, maar ja hij staat elke dag om 5 uur op door de weeks dus dan is 7 uur uitslapen, maar hij gaat dan nog wel eens 's middags nog even liggen.
Groetjes,
Michèle
Lekker Mriek!!! 11 uur
Hmz ik mocht ook uitslapen maar hier ging gisteravond om kwart over 10 de telefonn, René moest gaan strooien, dus toen wist ik al wel dat het voor mij geen uitslapen was Hij was om 5 uur terug thuis. En vannacht houden ze het ook niet zo lekker geloof ik das zal voor mij dinsdag uitslapen worden
maar ik klaag maar niet want vergeleken bij jullie heb ik het goed omdat rené om de week late draaid kan ik vrij vaak uitslapen
Liefs Michelle
idd geen bericht is goed bericht
heb je kunnen genieten zo zonder je mannetje?
is moeilijk he meid, kan het me helemaal voorstellen, ik moet de stap nog steeds eens zetten. van uitstel komt afstel is niet goed mama inge!
NMiet om je te pushen Inge, maar ik zou het wel een keer proberen. Mervin ging als kind op zijn 2e pas voor het eerst logeren, noodgedwongen omdat mijn schoonmoeder het ziekenhuis in moest en het was drama, hij heeft nooit ergens goed kunnen slapen. Daarom heb ik Morgan ook al zo jong mogelijk uit logeren gestuurd.
Groetjes,
Michèle
Rico slaapt wel bij opa en oma hoor alleen ik slaap daar dan ook op die momenten.
en hij slaapt er redelijk… s’middags alleen niet, dus het gaat m meer om de plek.
zo gauw ik eens met mijn moeder de stad in ben en mijn vader hem in bed moet leggen, dan gaat het ineens WEL goed
@Michelle: fijn, dat jij vaak kan uitslapen. Wel jammer dat dat vandaag niet kon, moet je toch ook wel flexibel kunnen zijn. Veel plezier alvast dinsdag!
@Michèle: we zouden eerst ook weg inderdaad, maar uiteindelijk maar thuis gebleven. Ook wel relaxed zonder babyfoon, wat je zegt.
@Inge: gewoon een keer proberen bij je ouders, daar heeft 'ie tenslotte al vaker met jou geslapen. Gaat vast goed!
Groetjes,
M
Ja zal ook wel goed gaan maar heb nog geen rede gevonden waarom ik m daar zou laten slapen alleen,
want ze wonen een stuk verder weg en meestal is het dan ook echt voor minimaal 2 nachtjes omdat voor 1 nachtje op en neer rijden iets te duur is.
en 2 nachten vind ik te lang om zomaar te doen
Heb he geen vriendinnen die hem een nachtje willen lenen??
@ Mriek. Ah was me geheugen nog best goed dus
Groetjes,
Michèle
@Inge: ik snap 'm!
@Michèle: zeker, je bent geslaagd voor de geheugentest!
We hebben Erik vanmiddag dus weer gehaald. Hij heeft vannacht geruisloos doorgeslapen tot vanmorgen 7.15 uur, alleen m’n schoonmoeder heeft desondanks een korte nacht gehad. Om 3.00 uur lag ze nog wakker, te luisteren. Haha. Verder heeft 'ie zich goed gedragen: lekker gegeten en gedronken en lief gespeeld. Nu ligt 'ie weer lekker in z’n eigen bedje, zonder een kik te geven lekker gaan slapen. Toen we wegreden zei m’n schoonmoeder: “Dit doen we elke maand een keertje!” Dus een geslaagde onderneming, gelukkig. Op naar volgende maand!
Groetjes,
M