Lisa is bijna zindelijk!

Lisa wil sinds 3 weken op de wc plassen. Ze heeft dan ook overdag geen luier meer om. Alleen als we weggingen deden we wel een luier aan.
Sinds vandaag hebben we dat ook niet meer gedaan en dat ging goed.
Ze heeft al een paar keer op de wc gepoept maar vandaag lukt het niet. Nu wil ze een luier aan, hopelijk lukt het dan wel.

Maar ik vind het al heel erg goed van haar.
's Nachts heeft ze ook nog een luier aan al is ze 9 van de 10 keer 's morgens droog.

Het grappige is dat we er pas van de zomer mee wilde beginnen maar ze begon er zelf over.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Wat leuk! ja, als ze er zelf over begint, dan is ze er aan toe lijkt het.
en wat goed al!
ongelukje zal er nog wel eens in zitten Lisa, maar dat is helemaal niet erg hoor!
go lisa go lisa go lisa!

en lekker: scheelt dat effe luiers verschonen

mo

Hihi het grappige is dat we net boven waren en ik stond onder de douche en Denn was Cas aan het uitkleden, komt Lisa ineens aanlopen met haar potje (boven hebben we geen wc) met een grote drol erin (sorry voor het woordgebruik maar hij was echt groot).

Het scheelt enorm aan luiers, overdag heeft ze er geen meer aan en die van 's nachts is vaak nog droog.
Ik heb nog flink wat luiers liggen en ik hoop eigenlijk dat we voor haar geen nieuw pak meer hoeven te kopen.

Yesssss, goed zo Lisa!!!
Wat een echte grote meid ben je nu zeg!

Groetjes, mamma van Stephan

wouwww goed zo lisa,grote meis hoor…

idd jolanda scheelt een hoop he die luiers,kaitlyn is bij ons snachts nog niet zindelijk,ze plast niet veel denk 1x een klein plasje,dus het komt vanzelf wel een keertje

Goed zo, Lisa!
Het scheelt inderdaad handenvol geld aan luiers, maar de eerste tijd helaas soms geen tijd (potje schoonmaken, kontje afvegen, handen wassen etc.).

Groetjes SeeSeeEm, moeder van Jens 20.03.2001, Mats 08.02.2003 en Brusje (verwacht rond 11.07.2005)

Goed zo Lisa
Wat knap van je

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje of zusje van Robin

GOOOOOOOOOOOOOOOOOOO Lisa, heel knap hoor meid en wat een tof voorbeeld al voor je broertje zeg !!!

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Ik ben zo trots op haar!!

Zelfs vandaag buiten geweest en geen luier aangehad.

Knap hoor!!!
Zeg eh…kan ze hier niet ff een paar daagjes logeren ofzo?
Kan ze Stephan ff een cursus “hoe wordt ik zindelijk” geven

Super, wat een grote mijlpaal. IS zo fijn als je niet meer met die luiers aan de slag hoeft en het scheelt ook enorm in de kosten.

Groeten,
Nikki (bag lady)
mamma van Kika (9 april 2001) en Puck (3 oktober 2003)

Go Lisa geweldig meid.

Daan die heeft per ongeluk 1x op het potje gepoept en 2x geplast. We zijn nu voorzichtig bezig. Hij is er nog wat jong voor maar ik hoop ook dat ie snel zindelijk wordt.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

toppie lisa je bent een hele grote meid ga zo door ,

groetjes marielle mama van tanja

Het gaat echt heel goed.
Nu de nachten nog!!

Lisa ligt nu in bed zonder luier aan!!!
Ze wilde zelf geen luier aan.
Ze zei; mamma? Als ik moet plassen dan roep ik jou en dan kom jij me helpen!
Nu maar duimen dat we vannacht niet hoeven te dweilen! Ze heeft wel een zeiltje op haar bed liggen (ja je weet maar nooit, een ongelukje zit in een klein hoekje).

jeeeeeeeeeeeee die dochter van jou gaat echt als een speer!!! ook al de nachten?? ik ben al lang blij als sofie hier de dagen droog houd… tuurlijk die supersofie is te druk met andere dinge als plassen…

maar ook al de nachten poeheeee knap!

groetjes Kim, mama van

en

Wow, jee zeg! Knap hoor!!!

Uhm!! Lisa werd vannacht om half 1 wakker; ik wil bij jou slapen!! En dan moet ik een luier aan!!
Ze was erg onrustig vannacht tussenin en gelukkig had ze een luier aan want vanmorgen was de luier nat.
Vanavond proberen we het gewoon weer.

Welja, kan gebeuren hoor!!!
Vanavond een nieuwe avond

super hoor lisa !!!nou tanja kan het ook nog niet,had het wel geprobeerd. ze is in ieder val wel over dag droog ,daar ben ik al blij mee

groetjes marielle mama van tanja