Lisa is bijna zindelijk!

Super van Lisa !!! Ik wou dat Bas ook eens op de wc zou willen plassen. Hij is de enige van zijn leeftijd op het kinderdagverblijf die nooit op het potje of de wc wil plassen. (hij wil er wel opzitten en speelt wat, maar dat blijft het helaas bij). We zijn benieuwd hoe het vanavond gaat.

Gr.

Marijke, mama van Bas (18-12-01) en Wendy (11-06-04)

Daan is 21 mnd oud en plast op het potje. Ongelooflijk we zijn nu 3 dagen bezig en nu vandaag heeft hij al 3 x op het potje geplast. Luier uit en we vragen Daan wil je op het potje? Jaaaa. Hij gaat zitten en klater klater potje vol. Moet hij kijken hoe het de wc in gaat en zelf doorspoelen. Geweldig gewoon.

Nou zal hij niet meteen zindelijk ( wat een woord) zijn maar ik vind het toch knap van hem.

Ikke ben trots op mijn vent.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Nou ben er maar lekker trots op joh. Evianne gaat er wel steeds op zitten, maar doet dan vervolgens niks. Het liefste wil ze het potje meenemen naar de kamer om er als een gewone stoel op te zitten.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

zo super lisa dat je snacht ook al zonder luier wilt,met kaitlyn lukt het de nachten niet

van de week geen lier om gedaan straal vergeten en ja hoor 11 uur zeiknat pffffff
ze was helemaal in paniek

dylan was hier toen wel ineens dag en nacht zindelijk

dus lisa dikke pluim hoor

Nou ze is op het moment erg verkouden en wil 's nachts een luier aan. is ook wel handig met het hoesten.

Komt vanzelf denk ik.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Vast wel joh. Wel tof dat ze dan ook zelf weer voor een luier kiest. Hopelijk is ze gauw weer van de verkoudheid af en kan ze het weer op nieuw proberen.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003