Lisa gaat morgen uit logeren!

Ja, morgen is het dan zover; Lisa gaat 2 nachtjes logeren bij opa en oma!!!
Mijn moeder komt haar morgen om 3 uur halen en brengt haar zondag weer thuis.
Lisa weet nog van niets, die vertel ik het morgen pas anders slaapt ze heel de nacht niet. En ik ben net zo blij dat ze de afgelopen 4 nachten in haar eigen bed heeft geslapen.
Denn heeft nachtdienst vanaf morgen dus ben ik 2 nachtjes met Cas alleen. Maar wij redden ons wel hoor!!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Nou Lisa,

Heel veel plezier morgen bij oma en opa. En laat je maar lekker verwennen ( doen opa´s en oma´s toch altijd).

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Heel veel plezier Lisa!!!

En Jolan, is het de eerste keer dat ze 2 nachtjes gaat logeren? Of ben je het wel “gewend” ?
Succes in ieder geval en geniet ff lekker saampjes met Cas

Groetjes, mamma van Stephan

Ze is wel vaker 2 nachtjes wezen logeren.
Afgelopen september is ze nog 1 nachtje wezen logeren bij mijn ouders.
Echt heel erg gewend kan ik er niet aan raken, ik heb haar nu eenmaal graag om me heen!

Maar aan de andere kant ook wel eens lekker want nu kan ik zaterdag en zondagochtend lekker uitslapen!

OOOOOOOOOOOO lekker, effe aandacht voor Cas alleen en Lisa lekker verwend door opa en oma. Nah wat wil je nog meer, geniet er van joh.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Nou, zo te horen gaat dat helemaal goed komen!
Geniet ze!

Even bijtanken, geniet ervan want dat doet die kleine meid ook!
Lekker verwend worden door opa en oma

Groetjes Mim

Lilypie 4th Birthday

je jolanda dat zal stil zijn in huis! ik wens je heelveel sterkte daarmee. weet nog wel de eerste keer dat fie ging logeren zoo gek

groetjes Kim, mama van

en

Ik vroeg dus net aan Lisa; vind je het leuk om vanavond bij opa en oma te logeren?
Vraagt Lisa; welke opa en oma?
Ik; opa Peter en oma Harriët!
Lisa; en Paco (de hond van mijn ouders, een onstuimige boxer, heel lief maar ook heel wild)?
Ik; nee Paco is ook aan het logeren in de kennel!
Lisa; nee, ik slaap liever in mijn eigen bed!

Nou ik ben benieuwd vanmiddag. Ach de vorige keer ging het ook goed. Jullie horen het wel.

Hihi, kids zijn soms zo wisselend daarin.
Het ene moment vinden ze het leuk en zijn ze enthousiast en het volgende moment is het: nee, ik wil liever niet
Komt vast goed hoor, als ze daar eenmaal is!

Mijn moeder kwam gisterenochtend onverwachts even een bakje koffie doen.
Zegt ze tegen Steef: ga je lekker vandaag met oma mee? Naar opa toe, lekker fietsen enzo?
Stephan: (denk, denk) ja maar…breng je mij dan ook weer terug???
Oma: Tuurlijk breng ik jou dan vanmiddag weer terug!
Steef rent naar ons toe en zegt: mam, pap! oma brengt mij ook weer terug!!!
Haha, zo’n zelfde soort iets had hij een aantal weken terug ook al, toen oma vroeg of hij eens een keer komt logeren

Maar hij heeft heerlijk gespeeld daar! (hadden we ook wel verwacht hoor )

Nou Lisa, veel plezier nogmaals hoor, bij opa en oma!!!

Hopelijk gaat ze toch logeren
maar ja: zulke dingen moet je goed over nadenken
zal stil zijn, maar dat uitslapen moet ook wel eens lekker zijn, plezier daarmee

mo

nou van ons ook nog veel plezier bij opa en oma gaat vast wel lukken .en jolanda geniet lekker met cas

groetjes marielle mama van tanja

stil zal dat dan zijn zeg heel veel plzier met logeren lisa

Ze is weg hoor!!
Ik heb oma eerder laten komen en gezegd dat ze maar iets leuks moest gaan doen met Lisa. Oma stapte binnen en toen was Lisa alweer om. Bij het aankleden vroeg ik aan haar; ga je bij opa en oma slapen.
Lisa; ja, maar dan moet ik wel mijn tandenborstel meenemen!!
Wat een logica heeft dat kind toch, hihi!!!

Ze gaan naar de speeltuin en met de pannenkoekenboot weg, dus ze zal wel erg naar haar zin hebben!!

Ow, als ik dat zo hoor (speeltuin, pannekoekenboot) dan hoef je je totaaaaaal geen zorgen te maken, hihi
Leuk hoor!

zoo die heeft een feest weekend leuk hoor

Nou heerlijk hoor. Geniet er maar van. Ik vind het ook wel eens prettig als Talitha gaat logeren. Gebeurt niet zo heel erg vaak, want de helft van onze familie woont in Schotland. Maar heel soms mag ze bij mijn ouders. Dat kan niet vaak, want mijn moeder is zwaar rugpatient. Maar Talitha vindt het geweldig. Joshua is nog nooit wezen logeren, maar ik denk dat hij het ook wel leuk zou vinden.

Vanmorgen even gebeld; gaat heel goed, gisteren is ze met mijn moeder naar een overdekte speeltuin geweest. Toen mijn vader thuis kwam zijn ze naar mijn oma geweest en daarna lekker uiteten geweest. 's Avonds nog even met de blokken gespeeld met mijn vader en toen lekker gaan slapen, in het grote 2 persoonsbed!!!
Vanmorgen al lekker in bad geweest met de bubbels van Donald Duck!!

Ik had gehoopt lekker uit te kunnen slapen alleen had Cas zoiets van; nu heb ik mamma lekker voor mezelf dus ga ik na mijn slokkie van 5 uur niet meer slapen!!!
Dus ik ga vanmiddag lekker een filmpje huren en dan lekker op de bank film kijken!!!

Hihi, die Cas. Groot gelijk hoor ventje! (arme mamma )

Tsja, da’s wel ff jammer natuurlijk dat hij vanaf 5 uur wakker bleef…
Maar wat fijn dat Lisa zich zo goed vermaakt!!!
Leuk hoor!

Veel plezier met je filmpje kijken vanmiddag!
Is Denn helemaal weg dan? Of slaapt ie omdat hij nachtdienst heeft gehad?

Dennis slaapt heel de dag. Hij gaat er om 10 uur in en ik maak hem meestal om 19 uur wakker. Hij doet wel oordoppen in.

Ik heb geen films meer gehuurd. Ben gezellig bij mijn schoonouders een kopje thee wezen drinken en was pas om 18 uur thuis.

Gelukkig komt morgen mijn meisje weer terug. Kreeg net via de mail leuke foto’s van Lisa op de pannenkoekboot en in haar handen had ze een nieuwe barbie!!! Ze is dus weer flink verwend!!!