Lisa gaat morgen uit logeren!

hihihihi Grappig, Eva en Kasper zijn dit weekend bij Oma Ineke en Opa Anton logeren Eva had er superrrveel zin in, alleen toen ik dr vanavond ff aan de lijn had zei ze: * wanneer kom je me weer halen mama??? * Maar goed…erna zei ze weer dan ze dr bedje al had klaarstaan en lekker bij opa en oma bleef hihi

Wie had dat kunnen denken he Jolan hihihi Tegelijk onze dochters naar opa en oma Grappig, zulke dingen

Liefs, Els

Ja echt grappig en toevallig!!
Vroeger gingen wij altijd bij elkaar logeren!!
Ik kan me herinneren dat ik altijd koude voeten had bij jullie en dan mijn sokken aanhield en je gummetjes kan ik me nog heel goed herinneren!!
Natuurlijk nog veel meer maar dan kunnen we met z’n 2tjes een heel forum vullen denk ik.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Leuk joh!
En inderdaad toevallig dan!

Wat kan Denn trouwens lang slapen joh, na zo’n nachtdienst.
Peet lukt het nooit zo goed, overdag slapen na een nachtdienst.
Meestal doet ie 's ochtends dan een paar uur en 's avonds nog wat.
Maar echt uitrusten doe je daar niet van.

Leuk dat ze je van die leuke foto’s gemaild hebben!!!

Groetjes, mamma van Stephan

ow hihi zal t nog ff uitleggen… Jolanda en ik waren vroeger als kleine meisjes dikke vriendinnetjes Vandaar!

Liefs, Els

Ahaaaaaaaaaaaaaa dacht ik dat ik al iets gemist had, hahaha. Nu kan ik me voorstellen dat het wel erg bijzonder is.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

hahahahaha ja ik kan me nog herinneren dat jij op zolder sliep, en dat je in t hoekje de wasbak had. Dat je eerst nog op de 1e verdieping sliep, met die glijbaan. Dat we bandjes volgepraat naar elkaar stuurden…whahahahaha! LAchen he…en ja, een forum vol zal vast lukken hihihi

Liefs Els

Hihi dat van die bandjes was ik al weer vergeten, maar nu je het zegt; ja grappig was dat.

En!!! Els en ik hebben onze eerste bh samen gekocht.
Wat was mijn moeder boos!?! Zij wilde dat graag met me doen maar toen hadden Els en ik het al stiekem samen gedaan!!!

Ohhhhhhhhhhhh gossie, arme mamma !!! Maar ja is misschien ook wel erg leuk ook om het met je vriendinnetje te doen. Leuk dit soort verhalen.

Lisa op de pannenkoekenboot tijdens het uitje met opa en oma. En zie een nieuwe barbie!!!

Els, ineens spookt er van alles door mijn hoofd; computerkamp (met Charlie en dat jij zo ziek werd daarna), Noorwegen natuurlijk en een hele rare; plassen op de wc waar net chloor ingedaan was.

Die laatste zal ik even uitleggen; tante Ineke (Els haar moeder) had net de wc schoongemaakt met chloor en toen ging ik daarna plassen en dat spetterde omhoog. Ik huilen en toen kreeg ik een handje pepernoten!

O nee nu komt er nog veel meer boven. We kunnen hier echt een heel forum mee vol kletsen. Misschien moeten we toch een keer afspreken.

Haha, lijkt me geweldig leuk voor jullie om eens af te spreken!

En Jolanda, wat een gezellige foto’s zeg, van Lisa op de pannekoekenboot!
Komt ze vanmiddag terug?

Ze komt gelukkig vandaag weer thuis, na het eten. Ze gaan straks de hond van mijn ouders ophalen zodat ze toch nog even samen zijn en dan eten ze nog een hapje samen en dan brengen ze haar thuis.

Dennis slaapt altijd heel lang als hij nachtdienst heeft. Gelukkig kan hij dat ook. Toen ik nog nachtdienst draaide kon ik nooit slapen waardoor ik altijd ziek werd van vermoeidheid. Ik hoefde toen geen nachtdienst meer te draaien. En nu heb ik een baan waar dat niet in voor komt gelukkig.

Vanmorgen trouwens lekker kunnen uitslapen. Cas werd om 5 uur wakker en toen ik 'm na een slokkie weer teruglegde leek het erop dat hij weer niet wilde gaan slapen. Toen ik voor de 3de keer terug ging naar hem om zijn speen te geven en in het donker zocht naar zijn speen. Pakte hij mijn hand en begon te ‘drinken’ aan mijn vinger. Hij had gewoon nog hongen bleek, dus toen een slokkie aan de andere tiet (zoals Lisa zou zeggen!)! En hij heeft tot kwart over 9 verder geslapen!!
En mamma ook!!!

Wow, heerlijk joh!
Heb je toch nog kunnen uitslapen!

Ohhhhhhhhhhh lekker zo tot kwart over 9. En ook heerlijk dat je meissie er strakjes weer is.

Oh, wat lekker zeg. Slapen tot 8:45 uur. Daan is de laatste tijd aan de vroeg 6 of 7 uur en ja deze mama heeft toch haar slaap nodig anders ben ik een niet zo leuke mama.

Maar vanochtend was het weer 8:15 uur. Heerlijk hé als ie nog lekker aan je borst kan drinken en dan heerlijk doorslaapt.

Leuke foto´s.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

als ik het zo lees heeft lisa het reuze naar de zin gehad bij opa en oma .en mama heeft lekker even bij kunnen tanken met uit slapen hihihihi

groetjes marielle mama van tanja