Liedjes die jullie raken

hee ik was benieuwd naar de liedjes die jullie raken, echt van die feeling nummers;

ik heb er wel meer maar schieten me 2 te binnen:

sarah mclachlan - angel
en
Adele - make you feel my love

echt prachtig!

[img]http://lilypie.com/pic/090204/XZt9.jpg" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://b1.lilypie.com/GCWlp1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

Mooie liedjes zijn dat inderdaad.

Ik hou zelf erg van nummers van Duffy, Norah Jones en Katie Melua. Verder vind ik sommige nummers van Michael Buble erg goed. Het nummer “everything” heb ik tijdens de plechtigheid van mijn bruiloft gedraaid.

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Toevallig zei ik het van de week tegen veronique in een ander topic, maar het nummer dat mij nog steeds erg raakt is Daughters van John Mayer. Dat nummer is het eerste dat ik hoorde toen Morgan gehaald was na 4 dagen. Ik wist net dat ze een meisje was en het is eigenlijk ook het enige dat ik me nog kan herrinneren van de bevalling. En Janis Joplin Take a piece of my heart. Zeker als je weet dat ze na het opnemen van de nummer overleden is.

Verder hou ik kwa muziek van de klassiekers. CCR, The Doors, Jimi Hendrix, echt de jaren 60/70 klassiekers.

Groetjes,

Michèle

ik heb er ook een aantal die ik erg mooi vinden erg raken
zoals deze van whitney houston I WILL ALWAYS LOVE YOU
en deze van Mariah Carey WITHOUT YOU

maar heb nog veel meer fav muziek teveel om op te noemen
o en michele die muziek heb het even aan mijn vader gevraagt kan inderdaad niet verstuurd worden sorry heb het geprobeerd als je je adres geef via de mail stuur ik wel een usb stikie op met de muziek als je dat wil dat gaat sneller .

gr de mama van leyla

veronique daniels

Oh heel lief van je, maar hoeft niet meid, ik kijk er zelf wel even voor. Er is vast nog wel een manier. Maar wel lief aangeboden van je.

Groetjes,

Michèle

Dochters van Marco Borsato!!

Hey leuke topic!!!
Ben echt gek op muziek vooral de teksten.
Ik was vanmiddag net in zo’n zweimelmooth, en had het nieuwe nummer van
’‘Gio - Je hebt me’’ gedownload en vind hem zooo mooi.

En daarnaast…
Delain - See my in shadow.
Within temptation - all i need
Within temptation - Memoris
Nick&Simon - Kijk omhoog.
Marco Borsato - Dochters
Bon Jovi - Its My Life (Acoustic Version)
Metallica - Nothing Else Matters (slow version)
Enya - May It Be
Seether feat. Amy Lee - Broken
Aerosmith - Hole In My Soul
Di-rect - Inside my head
Evanescence - My Immortal

ehm…en verder schiet me effe nix binnen

Groetjes Marianne mama van Ruben

hier ook dochters van marco borsato!
Helemaal dol gedraaid al maar blijft zo ontzettend mooi!

groetjes Gytha

ik was er nog eentje vergeten deze vind ik ook een heel mooi nummer
van michael jackson met HEAL THE WOLD

gr de mama van leyla

veronique daniels

Ik vind de volgend enummers mooi:
marco borsato : dochters
phill collins: can`t stop loving you(liedje is echt van ons 2en)

Liefs en dikke kus brenda en charissa
Lilypie 21 - 37 day cycle Ticker

Lilypie 4th Birthday PicLilypie 4th Birthday Ticker

Ik heb ook een aantal liedjes
Maar er zijn toch liedjes die me het meeste raken en dat zijn de liedjes die worden gezongen door mijn ventjes

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Vlinder van Marco Borsato vind ik ook prachtig. En Butterfly Kisses van Bob Carlisle is ook super mooi.

Vooral de zin in Vlinder:
Alles wat groot is begon ooit klein, je hoeft niet meteen een vlinder te zijn

En van Butterfly Kisses:
Nou, eigenlijk alles…

Theres two things I know for sure. She was sent here from heaven, and shes daddy`s little girl.
As I drop to my knees by her bed at night, she talks to Jesus, and I close my eyes.
And I thank God for all the joy in my life,
Oh, but most of all, for…

Butterfly kisses after bedtime prayer.
Stickinlittle white flowers all up in her hair. "Walk beside the pony, daddy, its my first ride."
"I know the cake looks funny, daddy, but I sure tried."
Oh, with all that I`ve done wrong, I must have done something right
To deserve a hug every morning, and butterfly kisses at night.

Sweet sixteen today,
She`s looking like her momma a little more every day.
One part woman, the other part girl.
To perfume and makeup, from ribbons and curls.
Trying her wings out in a great big world.
But I remember…

Butterfly kisses after bedtime prayer.
Stickinlittle white flowers all up in her hair. "You know how much I love you, daddy, but if you dont mind,
Im only going to kiss you on the cheek this time." Oh, with all that Ive done wrong, I must have done something right.
To deserve her love every morning, and butterfly kisses at night.

All the precious time … Like the wind, the years go by
Precious butterfly … Spread your wings and fly

Shell change her name today. Shell make a promise and Ill give her away. Standing in the bride room just staring at her, she asked me what Im thinking, and I said “Im not sure, I just feel like Im losing my baby girl.” Then she leaned over… and gave me…

Butterfly kisses, with her mama there sticking little flowers all up in her hair
"Walk me down the aisle, daddy, its just about time" "Does my wedding gown look pretty, daddy?" "Daddy, dont cry."
Oh, with all that Ive done wrong, I must have done something right To deserve her love every morning, and butterfly kisses I couldnt ask God for more. Man, this is what love is.
I know Ive gotta let her go, but Ill always remember
every hug in the morning, and butterfly kisses…

nightwish raakt mij enorm met everdream

mary creeks blood en nog een paar

Zij van Marco Borsato.

Krijg spontaan tranen in mijn ogen als ik het liedje hoor.
Lisa zingt het liedje wel eens om mij te pesten, mamma sentimenteel maken!
In mijn ogen slaat het liedje op haar en toen zij klein was werd ze alleen rustig wanneer ik danste met haar op dat liedje.

Liefs van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

heb er nog 1

fine frenzy - near to you

echt SUPER aanrader om effe op youtube op te zoeken

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Judith,

Wat leuk dat je het nummer kent van Butterfly kisses, krijg ook gewoon tranen van!
Wat ik verder nog mooi vind is: heave you ever really loved a women van Brian Adams…zucht…

Ben zelf een grote marco borsato fan! Het liedje engel van mijn hart is echt heel mooi…

Our littel angel is Larissa

Van Marco vind ik Slaap Maar ook erg mooi en toepasselijk voor ons nu!!

En natuurlijk Nu Dat Jij Er Bent van Trijntje Oosterhuis!
Dan heb ik er nog eentje, I Will Find You van Clanned (No matter where you go, I will find you!). Denk ik altijd aan Anna, we laten haar nooit meer los…

Vartien, Butterfly Kisses is altijd een tranen trekker geweest. Vooral nadat mijn vader is overleden heeft het leideje een extra lading gekregen. Kan het eigelijk niet horen zonder iets weg te slikken. Vooral omdat mijn vader er nog bij was op onze trouwdag, dan is het laatste couplet wel erg toepasselijk!
Ook moet ik aan mijn man denken die echt zulke gevoelens heeft voor Anna. Dat is zijn kleine meid!

ooh judith! over de helft al
spannend weet je al wat het wordt?

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ja Isa, de eerst helft zit erop. Nu de tweede helft nog… die is ook zwaarder dan de eerste, maar wel even volhouden. Zie topic bij Zwanger van Sann.

Nee, we willen niet weten wat het is. Mijn man wil het eigenlijk wel weten, maar ik vind dat niks. Lijkt me echt een afknapper als je bezig bent met bevallen en je denkt ‘Het is toch een meisje (of een jongen)’. Nu zit er no iets van spanning in en wil je gewoon zo snel mogelijk weten wat het is, misschien gaat het dan ook wel sneller… !!

Heb trouwens nog een leuk liedje, If Tomorrow Never Comes van Garth Brooks (hetzelfde liedje als Roan Keating)

Van Garth Brooks is het origineel volgens mij. Ja soms weet je het ook niet meer. Iedereen covert maar van iedereen. Daarom vind ik Mika ook zo leuk Lekker origineel. Alleen say goodbey to the world you left behind is echt een tranentrekker van hem.

Groetjes,

Michèle