Liedjes die jullie raken

Michelle, dat klopt. Het origineel is van Garth Brooks, evenals de nieuwe van Adele. Dat is wel raar. Het is een heel nieuw liedje maar ik kon ze allebei zonder problemen mee zingen!

Zelfs de melodie van Raon Keating was hetzelde als die van Garth Brooks. Adele heeft af en toe even een riedeltje tussen geplakt, maar wel erg mooi!

Die laatste ken ik niet Judith. De andere twee ook. En ja ik heb da ook wel eens dat ik denk huh ik ken het nummer al, maar ja ik ben zelf echt opgevoed met de originele zeg maar dus die ken ik meestal ook. Soms vind ik het wel jammer want sommige nummers moet je niet coveren en al helemaal niet als ze er zo’n boembeat achter gooien.

Groetjes,

Michèle

ik wilde het wel weten bij rico, ik ben dan ook ontzettend nieuwschierig aangelegd, en kan het niet bedwingen haha.
rijco hield tot de 16 weken lang vol dat hij het niet wilde weten (hield mij voor de gek want hij wilde het wel weten) en toen we uiteindelijk de echo kregen en ik zei van: ej ik zie gewoon wat het wordt!" die dokter zo" ja…dat is dan ook overduidelijk"
haha echt erg, en toen ie 2 maanden was zaten we op het cb met wegen enzo, zei die vrouw van: nou nou die is groot geschapen!" ik zo: nouja zeg! en moest echt hard lachen want iedereen keek mn vriend aan hahaha lol

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Tja, ik heb er zo veel eigenlijk. Allemaal nummers die om welke reden dan ook aan speciale dingen doen denken. Maria mena is zo al lang mijn favoriete. De cd had ik ik net toen mijn oma stierf en draaide die toen meteen grijs met dikke tranen “Calm Under The Waves” . Toen mijn man pas geleden ineens met een ambulance naar het ziekenhuis werd gebracht, werd deze cd van Maria Mena weer een vette tranenen trekker ( stond toevallig op in cd speler van de auto ). Vooral het nummer "miss you love’, want de kinders zongen dit ineens keihard mee in de auto op weg naar papa in het ziekenhuis en "just hold me “.
Nu heb ik het dan alleen nog maar over de nummers die ik nu net als speciaal heb gevonden, maar er zijn er denk ik wel heel erg veel waar ik iets mee heb. Marco Borsato met “dochters”, vind ik ook er mooi zoals vele nummers van hem. Sting heeft het prachtige nummer “fragile” en “Englischmen in New York” Herbert Grönemeyer " Mensch”. Ben ook dol op Santana, Melissa Etheridge, sommige nummers van Mika, red hot chili peppers, en hier en daar lekker klassiek.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Vergeet ik nog de belangrijkste
Frankie Goes to Hollywood met " the power of love" is al vanaf het begin ) 17 jaar geleden ) ons nr.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

I Finaly Found Someone van Bryan Adams en Barbara Steisand. Van Barbara (met een ander, weet niet zijn naam) If You Ever Leave Me.

If you ever leave me, will you take me with you?
If you’re ever lonely,I wanna be lonely too
My home’s beside you, no matter where you may go
My love’s inside you, even more than you know

Schiet mij nog eentje te binnen. Aan de ene kant best een vrolijk liedje en leuke tekst, maar kan ook (zoals bij mij) een emotionele lading hebben:

Op Een Mooie Pinksterdag van Annie MG Schmitt

Twee die ik als kind al geweldig vond zijn van Boudewijn de Groot: ‘Jan Klaassen was trompetter in het leger van de prins’ en ‘Onder de blauwe hemel in een regenton’. Ik had daar altijd hele fantasieen bij hoe dat er allemaal uitzag enzo.

Groetjes,

jantje