Tja, ik heb er zo veel eigenlijk. Allemaal nummers die om welke reden dan ook aan speciale dingen doen denken. Maria mena is zo al lang mijn favoriete. De cd had ik ik net toen mijn oma stierf en draaide die toen meteen grijs met dikke tranen “Calm Under The Waves” . Toen mijn man pas geleden ineens met een ambulance naar het ziekenhuis werd gebracht, werd deze cd van Maria Mena weer een vette tranenen trekker ( stond toevallig op in cd speler van de auto ). Vooral het nummer "miss you love’, want de kinders zongen dit ineens keihard mee in de auto op weg naar papa in het ziekenhuis en "just hold me “.
Nu heb ik het dan alleen nog maar over de nummers die ik nu net als speciaal heb gevonden, maar er zijn er denk ik wel heel erg veel waar ik iets mee heb. Marco Borsato met “dochters”, vind ik ook er mooi zoals vele nummers van hem. Sting heeft het prachtige nummer “fragile” en “Englischmen in New York” Herbert Grönemeyer " Mensch”. Ben ook dol op Santana, Melissa Etheridge, sommige nummers van Mika, red hot chili peppers, en hier en daar lekker klassiek.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!