Levy cb geweest weegt 8,5 kilo

hallo forumleden,

Na een tijdje weg geweest kom ik toch weer op het forum, Ik heb het druk gehad de laatste tijd…

Maar natuurlijk maak ik me zorgen om levy, bij levy kan je zijn botjes tellen je ziet zijn ruggengraat.
Ben afgelopen vrijdag naar ha geweest omdat ik het niet normaal vind dat je zijn botjes ziet (durf hem soms niet op te tillen), maar hij eet s óchtend 2 a 3 boterhammen tussendoor een koekje of iet dergelijks tussen de middag ook 2 a 3 boterhammen s’middags fruit en daarna avond eten (krijgt ook wel een snoepje).
Nu zei mijn ha ik kan er niks aan doen moet via cb ik maandag gebeld met cb en kon vandaag terecht gelukkig, eerst de dingen gedaan die je altijd doet op het cb toen woog hij 8680 gr, in januari voor het laatst geweest toen woog hij 8960 gr dus hij is af gevallen…

Nu moet ik volle produkten gaan geven zoals volle melk etc (weet niet wat nog meer voor vette producten).
En hij moet naar de kinderarts voor verdere onderzoeken waarop weet ik niet dat hoor ik nog van kinderarts als ik daar bent en ik moet er 23 april heen dus nog 1,5 week aankijken…
Levy is verder best druk en kan geen minuut stil zitten,
hij is 1,5 jaar en weegt 8680 gr is dat echt teweing?
Moet ik me zorgen maken? (wat ik al doet)

Ik hoop dat ik wat ideeen krijg…

Groetjes Manon

ik kan me voorstellen dat je, je zorgen maakt .
maar als ik het goed lees dan eet hij goed.
is hij pas gaan lopen mischien?
en is hij bewegelijk?
heel veel succes bij de kinderarts

gr irma

Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Ik vind zelf ook dat hij wel weinig weegt. Maar daarentegen eet hij ontzettend goed. Zoveel boterhammen krijgen wij er hier niet in hoor! Misschien heeft hij wel een enorm snelle stofwisseling? Nick is ook de hele dag aan het rennen en vliegen maar hij weegt toch nog 12 kg.
Maar goed, je hebt een afspraak staan met de kinderarts. Zolang hij goed eet en zich goed voelt zou ik maar even afwachten wat de arts zegt.

Succes alvast en laat even weten wat er uit is gekomen.

Groetjes Bianca

Kan me heel goed voorstellen dat je je zorgen maakt. Het gewicht wat je noemt vind ik idd erg laag. Tim beweegt ook de hele dag en zit geen minuut stil, maar woog met 1,5 jaar 13 kilo. Ik vind trouwens wel dat hij extreem veel eet. Voor iemand van 1,5 jaar 5 a 6 boterhammen op een dag vind ik echt heel erg veel. Dat eet ik zelf nog niet eens op 1 dag. Gelukkig mag je over 1,5 week naar de kinderarts. Hoop dat hij iets vind waardoor hij zo mag is, maar dan wel iets onschuldigs.

Sterkte!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Ik denk dat je ff aan de huisarts moet vragen of hij op de stofwisseling van je kindje wilt prikken,want als ik zie wat hij eet(eet mijn 2,5 jarige zoon ook)
en dan zo weinig weegt,denk ik dat er idd wat mis is met zijn stofwisseling.

Het gewicht wat jou zoontje nu heeft was mijn zoon bij 3 maanden al.

Mijn zoontje was met 1,5 jaar 96 cm lang en 18 kilo,maar hij heeft een stofwisselingziekte,dus daar komt zijn gewicht vandaan.

Ik hoop dat ze er snel achter zijn waarom je mannetje zo weinig weegt.

En ja gewoon volle produkten geven,ze verkopen bij de apotheek ook een soort spul om je kindje wat voller te maken zeg maar,dat kan je ook op doktersadvies geven en bij de apotheek kopen.

Suc6 meid.

Bianca mv Nicky en Mika Dani 16-08-2007

Pff… ja logisch dat je je hier zorgen om maalt, meid!

Ik dacht eigenlijk meeteen aan voedselallergie, misschien wel glutenallergie. Als dit het geval is, wordt de darmwand vlakker, waardoor hij zijn voedingsstoffen niet goed op kan nemen. Hierdoor kan hij dus ook niet goed groeien.

Heeft hij toevallig ook last van buikkrampen, diarree/obstipatie oid?

De kinderarts zal hier denk ik ook wel naar gaan kijken.
Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Ik wil je niet bang maken ,maar ik heb weleens gehoord dat het aan een gaatje in het hart kan liggen, maar dan zouden de doktoren dat moeten horen. Een ruisje noemen ze dat.

Maar goed ik ben geen dokter.
Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt.
Heel veel sterkte.

groetjes Carolien

Ja, das inderdaad wel een laag gewicht. Is hij wel alert? Hij beweegt veel, dus daar zal het niet aan liggen.

Ik denk dat het bijna niets anders kan zijn dan iets met de stofwisseling. Als er zoveel voedsel in gaat, en hij blijft maar zo dun, dan gaat er in proces iets niet helemaal goed. Hadden ze op het CB geen idee wat de oorzaak kan zijn? Volle producten geven, lijkt me een logische oplossing. Toch is het ook wel fijnom te weten waarom hij zo dun blijft.

Nou, hopen dat er snel een prof naar je ventje kan kijken.

Ik ga niet zeggen dat je je zorgen moet maken, dat is nooit goed. Maar het is wel goed dat er een afspraak staat met de kinderarts.

Laat je weten hoe het is gegaan met Levy over 1,5 week?

Succes!

Dat is indd weinig, maar hoe lang is hij? Of is dat helemaal niet in verhouding.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

alvast bedankt voor jullie reactie…

Levy is idd heel actief zit geen minuut stil,
levy loopt nu ongeveer een half jaartje, dus je zou zeggen dat dat op dit moment niet uit moet maken, levy is als baby zijnde ook niet extreem zwaar geweest…
Mijn vriend en ik zaaten ook al aan zijn stofwisseling te denken, maar hij heeft soms ook zo’n knal harde buik en idd veel windjes laten maar kwa ontlasting geen probleem, lijkt mij dat hij soms 2 x per dag een poep luier heeft normaal is…
Ik zelf heb en telangzaam werkende schildklier (was ik gister vergeten er bij te zetten) zou hij een snel werkende schildklier hebben? maar dat hebben ze wel getest, bij zijn geboorte was niks aan de hand…
Ja nu ga je je zoveel dingen in je hoofd halen dat ik gewoon hoofdpijn heb al heel de dag…
Op cb zeiden ze niet wat het kan zijn heb er wel naar gevraagt…

En met ha afgelopen vrijdag ook geen steek verder gekomen, ha zat zowat tegen levy te schreeuwen dat hij stil moet zitten, toen zei ik dat begrijp hij nog niet is maar 1,5…

Natuurlijk hou ik jullie op de hoogte hoe het verder verloopt…

groetjes manon
PS hij vind volle melk lkekkerder dan gewone melk

quote:
Ik wil je niet bang maken ,maar ik heb weleens gehoord dat het aan een gaatje in het hart kan liggen, maar dan zouden de doktoren dat moeten horen. Een ruisje noemen ze dat.

Maar goed ik ben geen dokter.
Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt.
Heel veel sterkte.

groetjes Carolien

schrok er wel van maar zoals je het zelf zeg hadden ze dat moeten horen…

quote:
Dat is indd weinig, maar hoe lang is hij? Of is dat helemaal niet in verhouding.

Liefs Michelle

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lbyf.lilypie.com/djrzp1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Kids Birthday tickers” /></a>

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb2f.lilypie.com/Un3ap1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” /></a>

Levy is op dit moment 80,5 centimeter dus een klein mannetje en hij is jan geweest toen was zijn lengte 79 centimeter dus in paar mnd tijd maar 1,5 cm gegroeid…

Hij heeft wel een harde buik zeg je, en hij laat veel windjes?
Dit zou ik zeker aankaarten bij de KA!
Het zijn namelijk wel symptomen van een voedselallergie, en dat zou dit alles wel verklaren.
Is hij vaak ziek, of dat niet?

Ik hoop in ieder geval dat het iets is wat te verhelpen is

Liefs, Anne

Ik zou het toch even naar vragen hoor. Heb even gevraagd aan een vriendin en die haar vriendin had dus een zoontje waarbij het geval was dat er een gaatje in het hart zat. Is niets ernstig. Maar hij was ook 1,5 jaar en woog ook 8 kilo.
Inmiddels gaat het nu heel goed met hem.
Sorry dat ik je liet schrikken, maar het deed me gelijk denken hieraan.
Maar misschien zit ik er wel helemaal naast.
Maar zolang hij toch tevreden en lekker in zijn velletje zit zou ik me niet al te druk maken, maar dat is makkelijker gezegd natuurlijk.

Sterkte en laat het weten hier.
Ma
Groetjes Carolien

heft hij geen coeliakie? Een glutenallergie zeg maar? Mijn schoonmoeder is ook altijd te ligt van gewicht geweest, tot ze ontdekten dat ze coeliakie had, op een glutenvrij dieet gezet en ze is over de jaren verdeeld 10 kg aangekomen, ik kan je zeggen, dat kan ze makkelijk hebben! Maar een verschijnsel daarvan is dat mensen te ligt van gewicht zijn. Ik neem aan dat de kinderarts wel weet waar hij naar moet zoeken?!
Sterkte ermee, ben benieuwd!

Lfs

mijn kids zijn bijna even zwaar max en romy zijn van sep en zijn.
max is 9,7
romy is 9,4
dus ook vrij ligt.
bij hun zijn dinsdag de amandellen eruit gehaald omdat ze dus wel slecht aten en af vielen wat bij jou niet het geval is.
ach misschien heeft hij gewoon zo^n bouw en is het een iel klein kindje je weet het niet misschien is er wel niets aan de hand en maak je je druk om niets.
ik moet zeggen toen ik bij romy alle ribbetjes en botjes kon tellen ik me er ook niet lekker bij voelde ba het was net zo^n wandelend skeletje.
nou hoop dat je er achter komt of het wat is en wat het dan is.
succes met de kleine.

[/url]

[/url]

Mijn dochter is nu 2 jaar en 1 maand en weegt 10,4kg! Ze draagt ook pas maat 86! Ze is maar een kleintje, verder loop ze in niets van haar ontwikkeling schrikbarend achter, maar meestal juist voor dus nee op dit moment maak ik me geen zorgen, zou me wel zorgen maken als ze ook in d’r ontwikkeling wat achter zou lopen. Ze is op een gegeven moment ook wat afgevallen maar is later weer wat bij getrokken,

maak voor je mannetje maar lekkere dingen met wat vet erin, volle melk ja, en dingen als vleesbeleg en kaas op brood, volle yogurt als tussendoortjes etc. Avacado’s als hij ze lust zit ook veel vet in! Maar kan natuurlijk ook zijn dat je ventje heel actief is? En dat hij het gewoon niet aangegeten krijgt, maar misschien is het voor jou ook beter als hij even nagekeken word, toch! Dat beter voor je gemoedsrust!

Ik hoop dat we snel horen hoe het met je kereltje is!

verslag van de ka,

Ik ben vrijdag naar de ka geweest levy is onderzocht maar ze kunnen niet vertellen wat er is maar er is wel wat aan de hand, kan glutenallergie zijn…
Ze hebben bloed afgenomen (6 buisjes), was zo zielig…
Nu hebben we over 2 weken weer een afspraak en dan krijgen we gelijk de uitslag van het bloed onderzoek (duurd 2 weken wel erg lang) als ze eerder bloeduitslag hebben dan zouden ze me bellen…
Als er niks uitkomt met die bloedtest dan gaan ze verder met stap 2 maar de ka wilde niet zeggen wat dat was voor stap heb er een paar keer omgevraagd, ze wilde ons niet nog ongeruster maken…
Ze testen oa op glutenallegie, nier functie en kanker (bij mijn vriend in zijn familie komt dat veel voor) ik hoop dat dat laatste het zeker niet is…
Verder hebben ze aan zijn buik gevoeld ook grondig naar zijn hartje geluisterd maar daar was niks op aan te merken (geen ruisje)…

Dus nu maar afwachten en dat duurt echt lang en je zit maar te malen wat het kan zijn, maar 1 ding is zeker dat levy binnenste buiten word gekeerd en dat is ook wel goed natuurlijk…

Ik hou jullie op de hoogte
groetjes manon

Voor jullie hoop ik eigenlijk van harte dat er iets uit die bloedtest komt, en dat het natuurlijk niet al te ernstig is!!!
Heel veel sterkte met wachten.

Liefs, Anne

Hoi Manon

Mijn zoontje is nu ruim 14 maanden en weegt 8,5 kilo. Hij word nu ook binnenste buiten gekeerd door de KA.

Groetjes Isolde