hallo forumleden,
Na een tijdje weg geweest kom ik toch weer op het forum, Ik heb het druk gehad de laatste tijd…
Maar natuurlijk maak ik me zorgen om levy, bij levy kan je zijn botjes tellen je ziet zijn ruggengraat.
Ben afgelopen vrijdag naar ha geweest omdat ik het niet normaal vind dat je zijn botjes ziet (durf hem soms niet op te tillen), maar hij eet s óchtend 2 a 3 boterhammen tussendoor een koekje of iet dergelijks tussen de middag ook 2 a 3 boterhammen s’middags fruit en daarna avond eten (krijgt ook wel een snoepje).
Nu zei mijn ha ik kan er niks aan doen moet via cb ik maandag gebeld met cb en kon vandaag terecht gelukkig, eerst de dingen gedaan die je altijd doet op het cb toen woog hij 8680 gr, in januari voor het laatst geweest toen woog hij 8960 gr dus hij is af gevallen…
Nu moet ik volle produkten gaan geven zoals volle melk etc (weet niet wat nog meer voor vette producten).
En hij moet naar de kinderarts voor verdere onderzoeken waarop weet ik niet dat hoor ik nog van kinderarts als ik daar bent en ik moet er 23 april heen dus nog 1,5 week aankijken…
Levy is verder best druk en kan geen minuut stil zitten,
hij is 1,5 jaar en weegt 8680 gr is dat echt teweing?
Moet ik me zorgen maken? (wat ik al doet)
Ik hoop dat ik wat ideeen krijg…
Groetjes Manon

[/url]
[/url]